نمونه فرم ثبت نام اردوها

اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی بخش جدایی ناپذیر آموزش و تحصیل هستند. اردوها معمولا با هدف القای تجربه زندگی به دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شوند. این روزها برگزاری اردو بدون ثبت نام و گرفتن رضایت اولیا امری نشدنی است.

 آزمون ساز، فرم ساز و ساخت فرم ثبت‌نام اردو به مربیان آموزشی و پرورشی کمک می‌کند که لیست دقیق افراد شرکت‌کننده در اردو را بدانند و رضایت‌نامه والدین آن‌ها را بگیرند. اگر قرار باشد هزینه‌ای بابت اردو نیز پرداخت شود، اولیا مدرسه یا مسئولان اردو باید میزان واریزی تمام وجوه پرداختی را نیز داشته باشند و به دقت آن پرداختی‌ها را کنترل کنند تا نهایتا با مشکلی در بودجه بندی برنخورند.

 

 

تهیه فرم ثبت نام اردو و دریافت هزینه آن همیشه جزء پردردسرترین کارهای مربیان آموزشی بوده است. اما پرس‌لاین به شما کمک می‌کند که با ساخت فرم ثبت نام آنلاین هم هزینه اردوها را به صورت آنلاین از شرکت کنندگان دریافت کنید، هم از نام ثبت نام‌کنندگان به صورت اکسل خروجی بگیرید و هم فرم خود را به صورت آنلاین بینشان پخش کنید.

به کمک فرمساز آنلاین پرس لاین و این نمونه فرم ثبت نام می‌توانید تمام فرآیندهای خود را در مجموعه آموزشیتان اتوماتیک کنید و با هزینه‌ای کمتر برای منابع انسانی و صرفه‌جویی در زمان، کارهایتان را به شکلی تمیزتر و حرفه‌ای‌تر پیش ببرید.

نحوه ساخت فرم ثبت نام اردو

برای ساخت فرم ثبت نام اردوهای خود کافیست در پرس لاین ثبت نام کنید و در پنل کاربری خود از بخش فرم‌های عمومی، فرم از پیش آماده شده ثبت نام را انتخاب کنید، اطلاعات مورد نظرتان را در آن وارد کنید و اگر می‌خواهید تغییری روی آن اعمال کنید با چند درگ و دراپ ساده این کار را انجام دهید. لینک صفحه پرداخت را نیز می‌توانید از طریق صفحه تشکر برای شرکت کنندگان در اردو به اشتراک بگذارید و با کمک سیستم وب هوک پرس لاین از تعداد واریزی‌ها و ثبت نامی‌‌ها آگاه شوید.

با کلیک روی مشاهده راهنمای کار با پرس لاین به ویدئوهای آموزشی بیشتری دست پیدا می‌کنید و می‌توانید روند ساخت فرم‌های خود را راحت‌تر پیش ببرید. 

 

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط