با پرس‌لاین کسب‌وکاری مشتری محور بسازید

به راحتی داده‌های تعامل مشتری با کسب و کار خود را جمع‌آوری و تحلیل کنید و پیشران‌های کلیدی رضایت و وفاداری مشتری را شناسایی نمایید

customer-experience

راهکاری جامع برای هر مرحله از مدیریت تجربه مشتری

  • ● نظرسنجی شناخت رفتار مشتری
  • ● نظرسنجی بازخورد وب‌سایت
  • ● فرم دسته‌بندی مشتری
  • ● نظرسنجی ترجیحات مشتری
  • ● رضایت‌سنجی پس از خرید
  • ● سنجش شاخص CES
  • ● سنجش شاخص CSAT
  • ● سنجش شاخص NPS
  • ● پرسشنامه سنجش وفاداری مشتری
  • ● نظرسنجی کیفیت خدمات پشتیبانی
  • ● پرسشنامه ارزیابی رویگردانی مشتری
  • ● فرم نظرسنجی صدای مشتری

نرم‌افزار مدیریت تجربه و نظرسنجی مشتری پرس‌لاین چگونه کار می‌کند؟

هر نوع فرم و پرسشنامه نظرسنجی مشتری را به سادگی و سرعت بسازید و لینک آن را در اختیار مشتریان قرار دهید.

فرم و پرسشنامه شما با امکانات فاز طراحی منعکس‌کننده هویت برند و دارای لوگوی اختصاصی شما است.

شاخص‌های رایج تجربه مشتری مانند NPS، CSAT و CES را با امکان متغیرهای محاسباتی به صورت خودکار محاسبه کنید و بر اساس امتیاز به دست آمده به مشتری لیبل بزنید.

از طریق ویژگی شرط، هوشمندانه هر مشتری را به سوال مختص محصول یا خدمت خریداری‌شده هدایت کنید و پیشنهادهای تبلیغاتی و تخفیف اختصاصی ارائه دهید.

مهم نیست مشتری شما در کجای دنیاست؛ پرس‌لاین چندین زبان را پشتیبانی می‌کند تا با هر مشتری به زبان محلی ارتباط برقرار کند.

با استفاده از داده‌های CRM و امکان درج اطلاعات مخفی، لینک اختصاصی یکبار مصرف برای نظرسنجی تجربه مشتری تولید و ارسال کنید.

با امکان ایمیل و پیامک اطلاع‌رسانی، هر نارضایتی را بلافاصله به واحد صدای مشتری برای پیگیری ارجاع دهید.

داده‌های انواع فرم‌ها و پرسشنامه‌های نظرسنجی مشتری را از طریق API‌ قدرتمند پرس‌لاین به صورت خودکار به گوگل‌شیت، نرم‌افزار CRM، نرم‌افزار باشگاه مشتریان و داشبوردهای مدیریتی انتقال دهید.

انواع گزارش‌های نموداری مدیریتی را براساس امتیاز رضایت و وفاداری مشتری، نوع محصول یا خدمت خریداری‌شده، داده‌های دموگرافیک مشتری و دیگر داده‌ها با امکان فیلترهای پیشرفته تولید کنید و با ذینفعان به اشتراک بگذارید.

حالا شروع کنید

سریع و راحت داده‌ها را از نقاط کلیدی سفر مشتری جمع‌آوری کنید و تجربه مشتری‌هایتان را بهبود دهید.