با فرم‌های آنلاین همه‌کاره، حرفه‌ای بازاریابی کنید

  • تصمیم‌های سنجیده‌ و صحیح‌تر
  • افزایش ۸۹ درصدی بهره وری
  • افزایش نرخ بازگشت سرمایه
رایگان ثبت‌نام کنید

نرخ تبدیل را با فرم آنلاین افزایش دهید

سرنخ‌ها را به کمک فرم‌های آنلاین تعاملی جذب کنید، مرتب کنید و تبدیل کنید و داده‌های کاملی به دست آورید.

سفارش‌ها را با فرم های تعاملی و حرفه‌ای بگیرید

سفارش‌های فریلنسری، درخواست محتوا یا پروژه سئو و هر سفارش بازاریابی دیگری را با فرم‌های جذاب بگیرید تا تجربه بهتری ایجاد کنید. 

تحلیل‌های قابل اطمینان بدهید

به کمک داده‌های طبقه‌بندی‌شده و دقیق تحلیل‌های درست و به‌جایی ارائه کنید و تصمیم‌گیری را برای آینده کسب‌وکار به امری ساده و قابل سنجش تبدیل کنید. 

پیروز ۱۰۰ درصدی کمپین‌ها باشید

با انجام تست قبل از شروع هر کمپین از حدس و گمان فاصله بگیرید و مطمئن شوید که کپی، پیامک یا تبلیغتان حتما جواب می‌گیرد.

حالا ثبت نام کنید

با اتصال به ابزارهای دیگر در زمان انجام کارها صرفه‌جویی کنید


کاربرها درباره پرس‌لاین چه می‌گویند

توحید علی‌اشرفی - Porsline

توحید علی‌اشرفی

معاون بازاریابی علی بابا

همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

فائزه غفوری - Porsline

فائزه غفوری

مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

هادی مرادی - Porsline

هادی مرادی

بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

در این سال‌ها سعی کرده‌ام شناخت کامل و جامعی از ابزارهای حوزه بازاریابی کسب کنم. به جرأت می‌گویم که پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

سپهر کرمی - Porsline

سپهر کرمی

مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک

ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.

توحید علی‌اشرفی - Porsline

توحید علی‌اشرفی

معاون بازاریابی علی بابا

همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

فائزه غفوری - Porsline

فائزه غفوری

مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

هادی مرادی - Porsline

هادی مرادی

بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

در این سال‌ها سعی کرده‌ام شناخت کامل و جامعی از ابزارهای حوزه بازاریابی کسب کنم. به جرأت می‌گویم که پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

سپهر کرمی - Porsline

سپهر کرمی

مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک

ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.

به کمک نمونه پرسشنامه‌های آماده، به کارهایتان سرعت ببخشید

چطور سفارش‌ها را حرفه‌ای‌تر بگیریم؟


دریافت سفارش‌های آنلاین با استفاده از روش‌های به‌روز و کم‌هزینه شما را در نظر مشتریانتان حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. به جای دریافت سفارش تلفنی یا چتی، از روش‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید. بیشتر بخوانید

چطور تحلیل‌های واقعی‌تری داشته باشیم؟


با دریافت اطلاعات صحیح، گزارش‌های مستند و داده‌های به‌روز می‌توانید تحلیل‌های جامع و کاملی داشته باشید. در این راه نمودارها و ویژگی‌های پیشرقته گزارش‌دهی پرس‌لاین به شما کمک می‌کنند.

چطور نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟


ایجاد، تغذیه و تبدیل هر لید (سرنخ) به مشتری نیاز به استراتژی دارد. به کمک پرس‌لاین سرنخ‌های بهتری تولید کنید، آن‌ها را تغذیه کنید و سریع‌تر به مشتری تبدیل کنید. بیشتر بخوانید

چطور تحقیق بازار را سریع‌تر انجام دهیم؟


تحقیق بازار و بازاریابی را برای اطمینان از شروع  کسب‌وکار آنلاین خود با پرس‌لاین انجام دهید و موفقیت خود را با داده‌ها تضمین کنید. بیشتر بخوانید

استفاده از پرس‌لاین در بسیاری از موارد رایگان است و شما می‌توانید ویژگی‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید اما در صورتی که بخواهید از ویژگی‌های پیشرفته‌تر استفاده کنید می‌توانید از انواع پلن‌های قیمتی استفاده کنید

پرس‌لاین همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادها شماست. شما می‌توانید علاوه بر مشاهده ویدئوهای آموزشی پرس‌لاین، همیشه با ما از طریق ایمیلsupport@porsline.ir در ارتباط باشید همچنین می‌توانید از طریق شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۷۱۹۷۹ هم با ما در تماس باشید

ساخت پرسشنامه و فرم آنلاین در پُرس‌لاین به راختی انجام چند درگ و دراپ ساده است. کافیست وارد پنل کاربری خود شوید، ایجاد پرسشنامه جدید را انتخاب کنید و سوال‌های خود را روی صفحه بکشید و آن‌ها را بنویسید. بعد از میان طرح‌های موجود یکی را انتخاب کنید یا طرح خاص خودتان را روی بک‌گراند فرم قرار دهید و از آن استفاده کنید. 

ویدئوی طراحی فرم با پُرس‌لاین

مقاله راهنمای طراحی فرم و پرسشنامه


پاسخ‌گوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی برای استفاده از ابزار ساخت نظرسنجی پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خودتان را برای ما ارسال کنید.