با استفاده از انواع سوالات متنی، چندگزینهای، چندگزینهای تصویری، امتیازدهی، طیفی و غیره رضایت مشتریان هتل را ارزیابی کنید یا اطلاعات آنها را جمعآوری و برای تماسهای بعدی استفاده کنید.
فرقی نمیکند مهمان شما از کشوری دوردست آمده یا همزبان ما و مسلط به زبان فارسی است، در پرسلاین میتوانید فرمهای خود را به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی (اسپانیایی و روسی: بهزودی) بسازید.
با استفاده از ویژگی «درج اطلاعات مخفی» برای هر مهمان هتل، لینک اختصاصی بسازید. برای مثال، نام یا شماره تماس او را به عنوان متغیر در لینک پرسشنامه جایگذاری کرده و رهگیری شکایات و نظرات او را آسان کنید.
بااستفاده از API پرسلاین، دادههای موجود مشتریان یا هر اطلاعات دیگری مانند نام مهمان، شماره اتاق و تاریخ اقامت در هتل را به نظرسنجیها و فرمهایتان پاس دهید و فرایندهای داخلیتان را ساده کنید.
تنظیمات اطلاعرسانی، به شما این امکان را میدهد که پاسخ نظرسنجیها یا فرمها را به واحد یا مسئول مرتبط با آن موضوع ارسال کنید. به این ترتیب، رسیدگی به شکایات مشتری یا پیگیری هر فرم، بهشکل خودکار در دستور کارتان قرار میگیرد.
بااستفاده از امکانات گسترده بخش طراحی در ابزار پرسلاین، فرمها و نظرسنجیهای هتل را همسو با تصویر برندتان بسازید. انتخاب رنگ سوالات، رنگ پسزمینه یا دکمهها و بارگذاری لوگوی سازمانی تنها بخش کوچکی از امکانات این بخش است.
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
طراحی نظرسنجیهای مهمانان هتل، ارزیابی عملکرد پرسنل هتلها و اقامتگاههای بومگردی، بهبود فرایندهای بازاریابی ازطریق انجام تحقیقات بازار و شناخت مشتریان و ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف هتل، تنها بخشی از صدها کارکرد بینظیر ابزار پرسلاین در صنعت هتلداری است.
سنجش رضایت مهمان و اطلاع از نقد و نظرات آنها، اقدامی حیاتی برای حفظ و ارتقا کیفیت خدمات هتلهاست.
از برخورد کارکنان هتل گرفته تا امکانات و خدمات شما، همه و همه مواردی هستند که باید بهطورمداوم بررسی شده و بهبود یابند. همچنین، تجربهی مهمان شما از اولین تماس با هتل تا پذیرش در هتل، اقامت و خروج یا حتی بعد از خروج و ترک هتل، بایستی ارزیابی شود. اینگونه میتوانید تمام نیازها و دغدغههای مشتریانتان را شناسایی کنید، تجربهی اقامتی بینظیر را برای او رقم بزنید و او را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.
ساخت فرمها و چکلیستهایی مثل فاکتور هتل، چکلیست نظافت اتاقها، فرم پذیرش مهمان یا رسید رزرو اتاق، از جمله مواردیست که مدیریت و هماهنگی بخشهای مختلف هتلها را تسهیل و تسریع میکند.
این فرمها بایستی بهراحتی به نرمافزار رزرواسیون یا سیستمهای مدیریت هتل شما متصل شوند و از سوی دیگر، کاربری آسان و جذابی داشته باشند. با استفاده از API در پرسلاین میتوانید فرمهایتان را به پایگاه دادهها و وبسایتتان متصل کنید. از امکانات گسترده طراحی برای شخصیسازی هر فرم استفاده کنید. روی فرمهایتان شرط و امتیاز تعریف کنید و آنها را به فاکتورهایی خودکار و آمادهی ارسال تبدیل کنید.
کارکنان هتلها و اقامتگاهها اثر بهسزایی در شکلگیری تجربه مثبت مهمانان و مشتریان هتل دارند. مدیرها اغلب تمایل دارند، برخورد و رفتار این کارکنان در زمان اقامت مهمان را ارزیابی کنند یا درجریان نحوهی انجام وظایفشان باشند. بدینمنظور، با ساخت و اجرای ارزیابیهای عملکرد کارکنان خود میتوانید از سطح دانش، رضایت شغلی و کیفیت کاری آنها باخبر باشید.
با استفاده از نمونهپرسشنامههای آمادهی پرسلاین، رضایت و عملکرد کارکنان و مسئولین بخشهای مختلف هتل یا رستوران هتل را ارزیابی کنید و برنامههای توسعهی منابع انسانی خود را بر این اساس تدوین و اجرا کنید.
هر هتلی علاوه بر خدمات مربوط به اقامت مسافران و مهمانان، خدماتی مثل برگزاری سمینار و رویداد یا سرو غذا در رستوران و کافیشاپ را نیز ارائه میدهد - خدماتی که احتمالاً در دوران محدودیتهای سفر پس از شیوع کرونا، به درآمدزایی و حیات هتلها کمک زیادی کردهاست. از اینروی، سنجش و بهبود کیفیت خدمات این بخشها اهمیت بالایی دارد.
شما با صرف زمانی کمتر از چند دقیقه میتوانید فرمهای ارزیابی و نظرسنجی سمینارها، نظرسنجی کیفیت فضا و غذای رستوران یا برخورد پرسنل با مشتریانتان را طراحی کنید. سپس لینک نظرسنجی خود را برای شرکتکنندگان رویدادها یا مشتریان رستوران هتل ارسال کنید یا نظرسنجی را در وبسایت خود نمایش دهید. تمام اینها با چند کلیک در ابزار ساخت نظرسنجی پرسلاین امکانپذیر است.
ازطریق عضویت رایگان در پرسلاین میتوانید ساخت پرسشنامهها و فرمهای آنلاین خود را شروع کنید. ویدیوی زیر تمام ویژگیها و امکانات سازمانی پرسلاین را به شما نشان میدهد:
بهترین روش برای سنجش رضایت مشتریان هتل و اقامتگاه، نظرسنجی آنلاین است.
انتخاب سوالات نظرسنجی هتل از مهمترین بخشهای طراحی پرسشنامههای شماست. بهتر است در اولین قدم، هدف خود را از برگزاری نظرسنجی مشتریان مشخص کنید. جمعآوری اطلاعات دموگرافیک مشتریان، ارزیابی کیفیت خدمات هتل، سنجش کیفیت غذا و نوشیدنیها، سنجش رضایت از امکانات اتاق یا امکانات تفریحی هتل، ارزیابی رفتار پرسنل، بررسی فرایندهای رزرو و پذیرش و سنجش اثرگذاری اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی هتلها، همگی از جمله اهداف مدیران هتلها برای نظرسنجی هستند.
در گام بعدی و با توجه به هدف نظرسنجی میتوانید سوالات نظرسنجیتان را مشخص کنید. در ادامه نمونههایی از کارآمدترین پرسشهای نظرسنجی را ببینید.
برای افزایش نرخ پاسخدهی و ترغیب مشتریان به بیان نظراتشان:
با استفاده از وبهوک و API پرسلاین میتوانید تمام نظرسنجیها و فرمهایتان را به پایگاه دادههای خود یا وبسایتتان متصل کنید. همچنین، میتوانید لینک پرسشنامهی خود را در وبسایت جایگذاری یا embed کنید.
ساخت فرم و نظرسنجی به زبان فارسی، عدم محدودیت در تعداد سوال، بانک نمونه فرمها و نظرسنجیهای آماده، افزودن شرط به سوالها، پاسدادن دادهها به فرم و پرسشنامه، شخصسازی صفحات خوشآمدگویی و تشکر، استفاده از رنگ و لوگوی سازمان، تنظیم ایمیل اطلاعرسانی برای طراح سوال یا پاسخدهنده و استفاده از API، از جمله ویژگیهاییست که در پرسلاین در اختیار شماست.
پُرسلاین | گوگل فرم | سروی مانکی | |
---|---|---|---|
سازگاری با زبان فارسی | |||
سوالات استاندارد | |||
سوالات پیشرفته | |||
عدم محدودیت در تعداد سوال به ازای هر پرسشنامه | تنها ۱۰ سوال در کاربری رایگان | ||
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه رایگان) | ۱۰۰ پاسخ | ۱۰۰ پاسخ | |
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه غیر رایگان) | |||
بانک پرسشنامههای استاندارد آماده | |||
افزودن شرط به سوال | تنها در سوال چند گزینهای | ||
افزودن امتیاز به سوال | |||
تعریف متغیر و درج اطلاعات مخفی | |||
استفاده از امتیاز در متن سوالها | |||
استفاده از پاسخی در متن سوال دیگر | |||
سفارشیسازی صفحه تشکر بعد از ارسال پاسخها | |||
افزودن تصویر در پسزمینه و تمهای آماده برای رنگبندی پرسشنامه | |||
حذف برندینگ | |||
انواع شیوههای ارسال:
ارسال در شبکههای اجتماعی |
|||
نمایش پاپآپ | |||
قراردادن در وبسایت | |||
تامین امنیت اطلاعات توسط پروتکل SSL | |||
انواع شیوههای احراز هویت در هنگام ورود به مطالعه | ورود با گوگل | ||
تنظیم ایمیلهای اطلاعرسانی به ازای پاسخهای دریافتی | |||
گزارشهای گرافیکی عمومی | |||
پارادیتا و شاخصهای پاسخدهی | |||
جدول نتایج و خروجی اکسل | |||
افزودن فیلترهای پیشرفته به نتایج و تولید گزارشهای تحلیلی متنوع | |||
استفاده از API | |||
پشتیبانی | ایمیل، تلفن، چت آنلاین | ایمیل و تلفن |
برای ساخت فرم و پرسشنامهی رایگان کافیست با ثبت نام در سایت پرسلاین وارد حساب کاربری خود شوید. پس از آن میتوانید با استفاده از قابلیتهای این ابزار پرسشنامههایتان را بسازید. برخی از امکانات پیشرفته پرسلاین در کاربری حرفهای و سازمانی آن گنجانده شدهاند و برای استفاده از آنها میتوانید حسابتان را با مناسبترین قیمت ارتقا دهید.
قطار تکنولوژی، هر روز با سرعت بیشتری در حرکت است و کسبوکارهای زیادی بهدلیل عدم تغییر رویکردهایشان از این قطار جا میمانند. مدیرانی که تا دیروز، با پخش آگهیهای تبلیغاتی، مهمانان و توریستهای زیادی را به اقامت در هتلشان مجاب میکردند، حالا با اتاقهای خالی از سکنه روبهرویند. در اینمیان، مدیران و متخصصانی که بر افزایش کیفیت خدمات و بهبود رضایت و وفاداری مشتریانشان تمرکز دارند، پیروز میدان هستند. همین امروز، فرایندهای دستی و فرمهای کاغذیتان را حذف کنید و سنجش رضایت مشتریان را در اولویت برنامههایتان بگذارید.