ساخت پرسشنامه آنلاین تنها با چند کلیک

  • سازگاری با زبان فارسی
  • کاربری ساده و روان
  • گزارش‌گیری‌‌ و نتایج آنی
رایگان شروع کنید
امکانات نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین و رایگان پرس‌لاین برای کاربرهای فارسی‌زبان

چرا پُرس‌لاین بهترین گزینه برای طراحی پرسشنامه آنلاین است؟

تصویر 2: پنل کاربری طراحی پرسشنامه فارسی با پرس‌لاین و امکان ساخت پرسش های طیف لیکرت، تستی و تشریحی

ساخت پرسشنامه با استفاده از انواع پرسش‌ها

در ساختن پرسشنامه از امکانات پرس‌لاین به طور کامل استفاده کنید و با سوالات متنی، عددی، آپلود فایل، چندگزینه‌ای، چندگزینه‌ای تصویری، امتیازدهی و طیفی نرخ پاسخدهی پرسشنامه را افزایش دهید.


فعال‌سازی هم‌زمان تعداد نامحدودی پرسشنامه

زیرساخت پایدار پرس‌لاین به شما امکان فعال‌سازی و انتشار هم‌زمان تعداد نامحدودی پرسشنامه را می‌دهد. ضمن این‌که در هر پرسشنامه می‌توانید بدون محدودیت هر تعداد سوال را بگنجانید.

تعریف شرط و امتیاز در طراحی پرسشنامه آنلاین و ارسال لینک نظرسنجی در واتساپ، تلگرام، شاد و سایر سایت‌ها

تعریف شرط و امتیاز روی سوال یا پاسخ سوال‌ها

در طراحی پرسشنامه آنلاین، با تعریف شرط روی سوالات می‌توانید پاسخ‌دهنده را براساس پاسخش، به پرسش مناسب خود هدایت کنید. هم‌چنین، با تعریف امتیاز می‌توانید امتیاز نهایی پاسخ‌دهنده را محاسبه کنید یا وزن هر سوال را مشخص کنید.


روش‌های متنوع ارسال پرسشنامه بر اساس نیاز شما

پس از طراحی پرسشنامه، به کمک روش‌های متنوع ارسال از ساخت لینک پرسشنامه گرفته تا ایجاد لینک برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی، پیامک یا ایمیل به جامعه هدف‌تان ارسال کنید. هم‌چنین، می‌توانید لینک پرسشنامه را از طریق افزونه وردپرس پرس‌لاین یا قراردادن اسکریپت آن در وب‌سایت خود نمایش دهید و به توزیع پرسشنامه اینترنتی خود سرعت بخشید.

قالب‌های رنگی رایگان برای ساختن پرسشنامه‌های آنلاین در بهترین برنامه پرسشنامه‌ساز

احراز هویت قبل از ورود به پرسشنامه

با احراز هویت پاسخ‌دهنده، دسترسی به پرسشنامه را فقط محدود به افرادی کنید که تمایل دارید پرسشنامه را تکمیل کنند. در این حالت، جامعه هدف شما تنها با ورود ایمیل، کد ملی، شماره دانشجویی یا هر کد دیگری وارد پرسشنامه می‌شوند.


طراحی پیشرفته قالب‌ها و انواع نمونه پرسشنامه‌ آماده

در پرس‌لاین نه تنها به تعداد بی‌شماری نمونه پرسشنامه آماده دسترسی دارید، بلکه با استفاده از قالب‌های رنگی رایگان، پرسشنامه‌های جذاب و متمایزی طراحی می‌کنید. به این ترتیب هزینه طراحی پرسشنامه را به صفر می‌رسانید چراکه امکاناتی مثل رنگ‌بندی پرسشنامه براساس کد رنگ‌های سازمان، انتخاب تصویر پس‌زمینه و بارگذاری لوگو، همگی رایگان در اختیار شماست.

رایگان شروع کنید

نمونه پرسشنامه‌های آنلاین رایگان

کاربرهای ما در مورد پرس‌لاین چه می‌گویند؟

پویان ابراهیمی - Porsline

پویان ابراهیمی

سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.

عادل طالبی - Porsline

عادل طالبی

استراتژیست ارشد بازاریابی دیجیتال

پُرس‌لاین یکی از معدود سرویس‌های ایرانیه که به دلیل کاربری بسیار راحت و آسان، من هیچ‌وقت نیاز به راهنما و پشتیبانی پیدا نکردم و این به نظرم مهم‌ترین ویژگی یک SaaS‌ (خدمت نرم افزاری بر بستر ابر) هست که بچه‌های تیم پُرس‌لاین با موفقیت اون رو پیاده‌سازی کردند.

توحید علی‌اشرفی - Porsline

توحید علی‌اشرفی

معاون بازاریابی علی بابا

همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

دکتر نوید نظافتی - Porsline

دکتر نوید نظافتی

مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

پُرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پُرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

رامین یزدانی پدرام - کاربر پرس لاین

رامین یزدانی پدرام

مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

هومن خسروی - کاربر پرس لاین

هومن خسروی

توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

محیا میرزازاد - کاربر پرس لاین

محیا میرزازاد

مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

وحید دلاوری - Porsline

وحید دلاوری

مدیر IT بیمارستان میلاد

پُرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پُرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

دكتر محمد جعفری - Porsline

دكتر محمد جعفری

رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

پُرس‌لاین چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین ابزاری است که از یک دانشجو و صاحب کسب‌و‌کاری کوچک گرفته تا واحدهای تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی و ارتباط مشتری شرکت‌های بزرگ در زمره کاربران آن هستند. هیچ کس صبح خود را به امید پُرکردن پرسشنامه آنلاین برای کسب و کار شما آغاز نمی‌کند. بنابراین اگر به دنبال جمع‌آوری داده‌ای باکیفیت هستید، باید پرسشنامه آنلاین شما جذاب، ساده و روان باشد.

نرم‌افزار طراحی پرسشنامه آنلاین باید به شما امکاناتی دهد تا در عین سادگی، کاربرپسند‌بودن و سهولت استفاده، نیازهای پیشرفته و پیچیده‌ کسب و کار را نیز برآورده کند.

پرس‌لاین، پرسشنامه‌ساز و فرم‌ساز قدرتمندی است که امکانات ابزارهای به‌روز دنیا را دارد، کاملاً با زبان فارسی سازگار است و می‌تواند به نیازمندی‌های مختلف پاسخ دهد. با طراحی پرسشنامه آنلاین رایگان یا غیررایگان در پرس‌لاین به مزایای زیر دست پیدا می‌کنید:

۱- افزایش تعداد مشتریان با سنجش رضایت و تجربه آن‌ها

سازمان‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات تلاش می‌کنند تعامل بیشتری با مشتریان خود ایجاد کنند. این تعامل‌ها با اهدافی مانند شناخت نیاز و انتظارات مشتری، نظرسنجی رضایت مشتریان و بهبود تجربه مشتری، شکل می‌گیرد. از این‌رو، انتخاب ابزاری مناسب برای جمع‌آوری داده در این زمینه اهمیت بالایی پیدا کرده‌است.

پُرس‌لاین به شما این امکان را می‌دهد تا با طراحی پرسشنامه‌های کاربرپسند و جمع‌آوری داده‌های معتبر، تصمیم‌های خود را بر پایه تحلیل داده بنا کنید و بهینه‌ترین تجربه را برای مشتری شکل دهید تا بتوانید با بهود تجربه و رضایت آن‌ها، نرخ بازگشت بیشتر، وفاداری حداکثری و افزایش تعداد آن‌ها را برای خود تضمین کنید.

گزارش‌های پُرس‌لاین در لحظه و بدون تأخیر زمانی است و حتی می‌توانید تنظیمات اطلاع‌رسانی دریافت پاسخ روی پرسشنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید که اگر مشتری نظر منفی داد، ایمیل اطلاع‌رسانی به مسئول مرتبط در واحد صدای مشتری فوراً ارسال شود.

  • رضایت‌سنجی مشتریان
  • نظرسنجی وفاداری مشتری
  • پرسشنامه شاخص خالص مروجان یا NPS
  • پرسشنامه تجربه کاربری وب‌سایت یا اپلیکیشن
  • و غیره

تنها بخشی از صدها پرسشنامه‌ایست که برای ارتباط موثر با مشتریان خود به آن نیاز دارید و به کمک طرح پرسشنامه آنلاین می‌توانید آن‌ها را بسازید.

۲- ورود قدرتمند به بازار کار با تحقیقات بازار هدفمند

پیشبرد تحقیقات بازار بخش دیگری از کاربردهای نرم‌افزار طراحی پرسشنامه آنلاین پُرس‌لاین است. شکست بسیاری از محصولات و خدمات جدید شرکت‌ها، ناشی از کمبود آگاهی در خصوص نیاز مشتری و نیاز بازار و طی نکردن روند تست ایده، تولید و تست نمونه، تست محصول و به طور جامع‌تر شناخت بازار است.

با استفاده از پرس‌لاین می‌توانید انواع پرسشنامه‌ تحقیقات بازار، شناخت پرسونا یا تقسیم‌بندی بازار هدف، تست محصول و ایده یا سنجش اثربخشی تبلیغات یا سایر مطالعات بازارسنجی و بازاریابی‌تان را به‌راحتی طراحی و اجرا کنید.

به دلیل ماهیت آنلاین و لحظه‌ای پرسشنامه‌ساز پُرس‌لاین، شما از انجام روندهای پرهزینه سنتی مانند استفاده از انواع پرسشنامه کاغذی یا طراحی پرسشنامه در ورد بی‌نیاز هستید و چرخه تولید محصول یا خدمت جدید خود را ‌می‌توانید چابک‌تر کنید. حتی اگر نمی‌دانید چه چیزی باید بپرسید، پُرس‌لاین صدها نمونه پرسشنامه آماده در اختیارتان می‌گذارد.

۳. افزایش وفاداری کارمندان و بهبود روند استخدام

موفقیت سازمان و رضایت مشتری حاصل تلاش کارمندان راضی و باانگیزه است. سنجش رضایت کارکنان، ارزیابی تعلق خاطر و دریافت دوره‌ای بازخورد در کنار ارزیابی‌ عملکرد کارکنان، فرایندهای توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان را بهبود می‌دهد.

با پُرس‌لاین انواع ارزیابی عملکرد کارکنان، پرسشنامه‌های ۳۶۰ درجه، پرسشنامه نبض کارکنان، سنجش رضایت شغلی، پرسشنامه دلایل خروج نیروها فرم‌های استخدامی را می‌توانید بسازید. ساخت آزمون با پرس‌لاین برای سنجش پیشرفت کارکنان یا استفاده در مراحل استخدام نیز یکی دیگر از خدمات ارزشمند این ابزار است.

شما در پرس‌لاین نتایج و گزارش‌ هر نوع ارزیابی را می‌توانید با مدیران واحدهای مربوطه یا مشاوران منابع انسانی سازمان خود به اشتراک بگذارید. به‌ این ترتیب، نقشه‌ راه توسعه سازمان شفاف‌تر از همیشه پیش‌روی شما خواهد بود.

۴. کاهش هزینه‌های تحقیق و پژوهش‌های دانشگاهی

از دیگر کاربردهای فراگیر پرس‌لاین امکان طراحی پرسشنامه‌ برای پایان‌نامه، مقاله و انواع پژوهش‌هاست. از پژوهش‌های دانشگاهی گرفته تا مطالعات روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و دیگر رشته‌ها، محققان می‌توانند پرسشنامه‌‌های مد نظر خود را با سیستم نظرسنجی آنلاین پرس‌لاین طراحی و برای جامعه هدف خود ارسال کنند.

ویژگی‌های زیر این ابزار پرسشنامه‌ساز را برای طراحی پرسشنامه‌های تحقیقاتی مناسب کرده‌است:

  • طراحی انواع سوالات آنلاین (متنی، چندگزینه‌ای، درجه‌بندی، اولویت‌دهی، طیفی و غیره)
  • تعریف منطق و رابطه بین پرسش‌ها با استفاده از شرط و امتیاز
    (پیچیده‌ترین شرط‌های «اگر پاسخ .... بود، برو به ....» را با ترکیب عملگرهای «و» و «یا» به‌راحتی و در محیطی فارسی تعریف می‌کنید.(
  • کاهش خطا در نتایج تحقیق با جلوگیری از ثبت بیش از یک‌بار پاسخ یا شناسایی پاسخ‌های تکراری
  • محدودیت ورود به پرسشنامه با افزودن مرحله تأیید هویت برای دسترسی و پاسخ‌دهی به سوالات
  • گزارش‌گیری لحظه‌ای از نتایج و دریافت خروجی نتایج به شکل فایل و اکسل
مشتری مرد در حال پاسخ دادن به پرسشنامه آنلاین شناخت پرسونا در پرس لاین

۳- مدیریت تجربه کارکنان و پرسشنامه‌های منابع انسانی

موفقیت سازمان و رضایت مشتری حاصل تلاش کارمندان راضی و باانگیزه است. سنجش رضایت کارکنان، ارزیابی تعلق خاطر و دریافت دوره‌ای بازخورد در کنار ارزیابی‌ عملکرد کارکنان، فرایندهای توسعه منابع انسانی سازمان را بهبود می‌دهد.

با پُرس‌لاین انواع ارزیابی عملکرد، پرسشنامه‌های ۳۶۰ درجه، پرسشنامه نبض کارکنان، سنجش رضایت شغلی، پرسشنامه دلایل خروج نیروها، آزمون‌ها و فرم‌های استخدامی را می‌توانید بسازید. هم‌چنین، نتایج و گزارش‌های هر نوع ارزیابی را می‌توانید با مدیران واحدهای مربوطه یا مشاوران منابع انسانی سازمان خود به اشتراک بگذارید. به‌ این ترتیب، نقشه‌ راه توسعه سازمان شفاف‌تر از همیشه پیش‌روی شما خواهد بود.

۴- پرسشنامه‌های روان‌شناسی و انواع تحقیقات دانشگاهی

از دیگر کاربردهای فراگیر پرس‌لاین امکان طراحی پرسشنامه‌های آنلاین برای پایان‌نامه، مقاله و انواع پژوهش‌هاست. از پژوهش‌های دانشگاهی گرفته تا مطالعات روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و دیگر رشته‌ها، محققان می‌توانند پرسشنامه‌‌های مد نظر خود را طراحی و برای جامعه هدف خود ارسال کنند.

ویژگی‌های زیر این ابزار پرسشنامه‌ساز را برای طراحی پرسشنامه‌های تحقیقاتی مناسب کرده‌است:

  • طراحی انواع سوالات آنلاین (متنی، چندگزینه‌ای، درجه‌بندی، اولویت‌دهی، طیفی و غیره)
  • تعریف منطق و رابطه بین پرسش‌ها با استفاده از شرط و امتیاز
  • (پیچیده‌ترین شرط‌های «اگر پاسخ .... بود، برو به ....» را با ترکیب عملگرهای «و» و «یا» به‌راحتی و در محیطی فارسی تعریف می‌کنید.)
  • کاهش خطا در نتایج تحقیق با جلوگیری از ثبت بیش از یک‌بار پاسخ یا شناسایی پاسخ‌های تکراری
  • محدودیت ورود به پرسشنامه با افزودن مرحله تأیید هویت برای دسترسی و پاسخ‌دهی به سوالات
  • گزارش‌گیری لحظه‌ای از نتایج و دریافت خروجی نتایج به شکل فایل و اکسل
رایگان شروع کنید

چرا باید نرم‌افزار طراحی پرسشنامه آنلاین را جایگزین فرم‌های کاغذی کرد؟

کاهش هزینه: با هزینه‌ای اندک می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته پُرس‌لاین استفاده کنید، پرسشنامه خود را بسازید، انتشار دهید و با افرادتان در سازمان به اشتراک بگذارید. کافیست این هزینه را با هزینه استخدام پرسش‌گر یا مصاحبه‌کننده‌های حضوری یا تلفنی، هزینه چاپ و ارسال پرسشنامه‌ها و هزینه آماده‌سازی و ورود دستی داده برای تحلیل آماری مقایسه کنید.

افزایش سرعت: به محض این‌که لینک پرسشنامه آنلاین را ارسال می‌کنید، پاسخ‌ها در لحظه و به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند. در صورتی‌که انجام این مراحل در سایر شیوه‌ها، بسته به تعداد پاسخ‌ها، به چندین روز زمان برای آماده‌سازی و سامان‌دهی داده‌ احتیاج دارد.

سوگیری کمتر: از آن‌جایی‌که در پرسشنامه آنلاین پاسخ‌دهنده، مصاحبه‌کننده‌ای را نمی‌بیند، تحت تأثیر «تمایل به حفظ وجهه خود در برابر او» قرار نمی‌گیرد و پاسخ‌های او بدون سوگیری است. از طرفی در این شیوه، به دلیل نبود پرسش‌گر، سوالات به یک روال از کلیه افراد جامعه/نمونه آماری پرسیده می‌شود.

بدون محدودیت زمان و مکان: پاسخ‌دهندگانی که لینک پرسشنامه آنلاین را در اختیار دارند، هر زمان که مایل باشند می‌توانند آن‌ را تکمیل کنند. طراح مطالعه نیز به حساب کاربری خود از طریق اینترنت در هر مکان و زمانی دسترسی دارد و می‌تواند مطالعه را ویرایش کند، پاسخ‌ها را بررسی کند و نمودارهای گرافیکی تحلیلی را دنبال کند.

هدف‌گیری جامعه‌ی وسیع‌تر: در شیوه آنلاین طراح می‌تواند پرسشنامه آنلاین فارسی خود را از طریق ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و قراردادن بر روی سایت به دست مخاطبان خود برساند و جامعه‌ی بزرگ‌تری را هدف قرار دهد.

پُرس‌لاین نرم‌افزار پرسشنامه‌ساز آنلاین رایگان و مورد اعتماد در

آموزش ساخت پرسشنامه با پرس‌لاین - چطور پرسشنامه آنلاین بسازیم؟

هزینه طراحی پرسشنامه در پرس‌لاین رایگان است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از طرح‌های پولی هم استفاده کنید. با عضویت رایگان در سامانه پرسشنامه آنلاین پرس‌لاین می‌توانید ساخت پرسشنامه‌ها و فرم‌های آنلاین خود را شروع کنید. ویدیوی زیر نحوه طراحی پرسشنامه و تمام ویژگی‌ها و امکانات سازمانی پرس‌لاین را به شما نشان می‌دهد. برای مقایسه امکانات رایگان، حرفه‌ای و سازمانی به صفحه قیمت‌های پرس‌لاین سر بزنید.

۱- گام اول: ثبت نام در سایت

با استفاده از نشانی ایمیل‌تان، در سایت پرس‌لاین ثبت نام کنید و با ورود به حساب کاربری خود، ساخت پرسشنامه موردنظرتان را شروع کنید. در این مرحله، می‌توانید از «نمونه پرسشنامه‌های آماده» نیز کمک بگیرید.

۲- گام دوم: طراحی پرسشنامه آنلاین

با توجه به هدف پرسشنامه، نوع سوالات را انتخاب کنید و طراحی سوالات پرسشنامه را با کشیدن و رهاکردن سوال موردنظرتان پیش ببرید.

سپس با «تعریف شرط» پاسخ‌دهنده‌ها را براساس پاسخ‌شان به سوال‌های اختصاصی بعدی هدایت کنید و از نمایش سوالات غیرمرتبط بپرهیزید.

«تعریف امتیاز» از دیگر قابلیت‌های در دسترس شماست. با افزودن امتیاز شاخص‌های کسب‌و‌کار و یا امتیاز‌بندی آزمون را تعریف کنید تا بلافاصله و بدون این‌که محاسبات بیشتری به دوش شما باشد، محاسبات به صورت خودکار انجام شود و شما به‌راحتی گزارش آن را ببینید.

با استفاده از ویژگی «درج اطلاعات مخفی» اطلاعات موجود پاسخ‌دهنده‌ها را به پرسشنامه پاس دهید. این قابلیت کمک می‌کند از داده‌هایی که قبلاً جمع‌آوری کرده‌اید، در پرسشنامه استفاده کنید، برای پاسخ‌دهندگان لینک‌های اختصاصی تولید کنید یا به پاسخ‌دهندگان تگ بزنید. پُرس‌لاین تنها نرم‌افزار ساخت پرسشنامه در ایران است که چنین امکانی را در اختیار شما می‌گذارد.

هم‌چنین، از پاسخ پرسش‌های قبلی یا اطلاعات مخفی می‌توانید در پرسش‌های بعدی استفاده کنید. برای مثال در ابتدای فرم از پاسخ‌دهنده‌ها درخواست کنید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنند. سپس از نام آن‌ها در پرسش‌های بعدی استفاده کنید و آن‌ها را مخاطب قرار دهید.

با استفاده از «سفارشی‌سازی صفحه تشکر» صفحه انتهایی پرسشنامه را مطابق سلیقه خود طراحی کنید و در صورت نیاز، مخاطب را به صفحات دلخواه مانند سایت یا شبکه‌های اجتماعی‌تان هدایت کنید.

مراحل تهیه و ساخت پرسشنامه اینترنتی در پرس لاین

۳- گام سوم: تنظیمات پرسشنامه

با استفاده از قابلیت‌های بخش «طراحی» رنگ‌بندی پرسشنامه را مطابق سلیقه یا هویت بصری سازمان خود انتخاب کنید. از قالب‌های پیش‌فرض و رایگان استفاده کنید و برای پس‌زمینه‌ی پرسشنامه الکترونیکی خود، تصویر یا لوگوی دلخواه‌تان را بارگذاری کنید.

در بخش تنظیمات نیز می‌توانید مدت زمان پاسخ‌دهی به پرسشنامه را تعیین کنید، امکان ویرایش پاسخ‌ها را به پاسخ‌دهنده بدهید، ثبت موقعیت مکانی پاسخ‌دهنده را فعال کنید، ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را مشخص کنید یا با استفاده از وب‌هوک، پرسشنامه آنلاین‌تان را به سایت خود متصل کنید.

۴- گام چهارم: انتشار و گزارش‌گیری

بعد از تهیه پرسشنامه، لینک پرسشنامه اینترنتی خود را کپی کرده و ازطریق ایمیل و پیامک به مخاطبان ارسال ‌کنید. هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا پرسشنامه را با قراردادن کد یا به‌صورت پاپ‌آپ در سایت خود نمایش دهید.

پس از آن، نه تنها می‌توانید اثربخشی روش‌های جمع‌آوری پاسخ‌ها را در بخش گزارش مشاهده کنید، بلکه به جدول نتایج و نمودارهای تحلیلی داده‌ها به شکل آنلاین و آفلاین دسترسی دارید.

افزونه پرسشنامه‌ساز و فرم‌ساز پُرس‌لاین چیست؟




هر نرم‌افزار پرسشنامه‌ساز معتبری نیاز به افزونه فرم‌ساز مطمئن و قدرتمندی دارد که بتواند نیازهای سایت‌های وردپرسی را برطرف کند.

پلاگین پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین به شما کمک می‌کند انواع پرسشنامه و فرم آنلاین را به راحتی در سایت‌های وردپرسی خود بسازید و به شیوه‌ای تعاملی و کاربردی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

به کمک این افزونه ساخت انواع پرسشنامه آنلاین در وردپرس فقط در یک چشم به هم زدن ممکن می‌شود چرا که شما می‌توانید از صدها نمونه پرسشنامه آماده استفاده کنید و تنها با چند تغییر کوچک آن‌ها را برای استفاده سازمان خود شخصی‌سازی کنید.

نصب و راه‌اندازی این افزونه ساخت پرسشنامه رایگان است و شما نیازی به پرداخت هزینه برای خرید این پلاگین ندارید و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان انواع فرم را در سایت خود بسازید و از شرایط ویژه پرس‌لاین استفاده کنید.

اگر سایت وردپرسی دارید همین حالا اقدام به دانلود افزونه فرم‌ساز رایگان پرس‌لاین کنید و انواع فرم و پرسشنامه آنلاین مانند پرسشنامه رضایت مشتری، پرسشنامه تحقیقات بازار، فرم ثبت سفارش آنلاین، فرم تولید سرنخ (لید جنریشن) یا‌ فرم استخدام را بسازید.

اطلاعات بیشتر و دانلود افزونه فرم‌ساز



سوالات متداول طراحی پرسشنامه آنلاین

پرس‌لاین به دلایلی مثل:

  • سازگاری با زبان فارسی
  • ارائه خدمات پشتیبانی مداوم
  • سهولت کاربری
  • تأمین امنیت اطلاعات با رمزنگاری پروتکل SSL
  • قابلیت یکپارچگی با پایگاه‌های داده سازمان‌ها
  • قابلیت‌های گسترده در طراحی انواع سوالات و تعریف منطق‌های مختلف
  • و...

به یکی از پرکاربرترین سایت‌های ساختن پرسشنامه تبدیل شده‌است.

پُر‌س‌لاین کاملاً با زبان فارسی سازگار است و در مقایسه با بسیاری از نمونه‌های خارجی، ویژگی‌های ممتاز و مشابهی را به قیمت یک‌سوم آن‌ها در اختیار کاربران فارسی‌زبان قرار می‌دهد.

در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای از پُرس‌لاین با سرویس‌های خارجی را مشاهده کنید:

پُرس‌لاین گوگل ‌فرم سروی مانکی
سازگاری با زبان فارسی
سوالات استاندارد
سوالات پیشرفته
عدم محدودیت در تعداد سوال به ازای هر پرسشنامه تنها ۱۰ سوال در کاربری رایگان
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه رایگان) ۱۰۰ پاسخ ۱۰۰ پاسخ
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه غیر رایگان)
بانک پرسشنامه‌های استاندارد آماده
افزودن شرط به سوال تنها در سوال چند گزینه‌ای
افزودن امتیاز به سوال
تعریف متغیر و درج اطلاعات مخفی
استفاده از امتیاز در متن سوال‌ها
استفاده از پاسخی در متن سوال دیگر
سفارشی‌سازی صفحه تشکر بعد از ارسال پاسخ‌ها
افزودن تصویر در پس‌زمینه و تم‌های آماده برای رنگ‌بندی پرسشنامه
حذف برندینگ
انواع شیوه‌های ارسال:
ارسال در شبکه‌های اجتماعی
نمایش پاپ‌آپ
قراردادن در وب‌سایت
تامین امنیت اطلاعات توسط پروتکل SSL
انواع شیوه‌های احراز هویت در هنگام ورود به مطالعه ورود با گوگل
تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی به ازای پاسخ‌های دریافتی
گزارش‌های گرافیکی عمومی
پارادیتا و شاخص‌های پاسخ‌دهی
جدول نتایج و خروجی اکسل
افزودن فیلترهای پیشرفته به نتایج و تولید گزارش‌های تحلیلی متنوع
استفاده از API
پشتیبانی ایمیل، تلفن، چت آنلاین ایمیل و تلفن

اولین روش توزیع و پخش پرسشنامه، ارسال آن به دوستان، همکاران و آشنایان است. کافیست بعد از ساخت لینک پرسشنامه، آن را ازطریق پیامک، ایمیل یا پیام‌رسان‌های مختلف مثل تلگرام و واتساپ برای مخاطبان ارسال کنید.

نمایش پرسشنامه به‌صورت پاپ‌آپ یا اختصاص صفحه‌ای در سایت به پرسشنامه و قراردادن لینک این صفحه در پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی‌تان نیز باعث می‌شود پرسشنامه‌یتان در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد.

استفاده از پنل‌های پیامکی برای ارسال انبوه پیامک نیز می‌تواند روش مناسبی برای توزیع پرسشنامه شما باشد. کافیست لینک پرسشنامه را به همراه پیامی جذاب به فهرستی از مخاطبین ارسال کنید (برای دسترسی به فهرست مخاطبین موردنظرتان می‌توانید از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی و ارسال پیامک بهره ببرید).

برای افزایش نرخ پاسخ‌دهی به نکات زیر توجه کنید:

  • پرسشنامه‌های کوتاه و هدف‌مند طراحی کنید و از پرسیدن سوالات غیرضروی، مبهم یا شخصی بپرهیزید.
  • با زبان و ادبیاتی شفاف سوال‌ها را بنویسید و علائم دستور زبان و اصول نگارشی را رعایت کنید.
  • در پرسشنامه، از رنگ‌های جذاب، تصاویر زیبا و قالب‌های مناسب استفاده کنید.
  • از روش‌های مختلف ارسال پرسشنامه برای افزایش دریافت پاسخ‌ها استفاده کنید. برای مثال نه‌تنها پرسشنامه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، بلکه در سایت‌تان نیز نمایش دهید. حتی می‌توانید پرسشنامه را ازطریق تبلیغات آنلاین به دست جامعه بزرگ‌تری برسانید.
  • در ازای تکمیل پرسشنامه، به مخاطبان تشویقی یا پیشنهاد ویژه بدهید.

پُرس‌لاین تنها ابزار نظرسنجی ایرانی است که RESTful API قدرتمندی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به این ‌ترتیب، کاربرها و سازمان‌ها می‌توانند پرسشنامه‌های خود را آن‌گونه که مایل هستند نمایش دهند و داده‌های جمع‌آوری‌شده را بر روی سرورهای خود نگه‌داری کنند.

برای ساخت فرم و پرسشنامه‌ آنلاین رایگان کافیست در سایت پرس‌لاین ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. برخی از امکانات پیشرفته پرس‌لاین در کاربری حرفه‌ای و سازمانی گنجانده شده‌اند. برای استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید حساب‌تان را با مناسب‌ترین قیمت ارتقا دهید و در صورت عدم نیاز به ویژگی‌های پیشرفته می‌توانید پرسشنامه‌هایتان را به رایگان بسازید.

با پُرس‌لاین لذت کاربرپسند‌ترین نرم افزار ساخت پرسشنامه فارسی را تجربه کنید!