فکرهای خوب همیشه در ذهن می‌مانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایده‌ها، نوشتن آن‌هاست. با همین پیش‌فرض می‌توان گفت، بوم مدل کسب‌وکار، نمای تصویری از بخش‌های متفاوت کسب‌وکار است. چطور بوم کسب‌وکار را طراحی کنیم؟ در این مقاله بیشتر بخوانید.


مقاله‌های محبوب


آخرین مقاله‌ها

فکرهای خوب همیشه در ذهن می‌مانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایده‌ها، نوشتن آن‌هاست. با همین پیش‌فرض می‌توان گفت، بوم مدل کسب‌وکار، نمای تصویری از بخش‌های متفاوت کسب‌وکار است. چطور بوم کسب‌وکار را طراحی کنیم؟ در این مقاله بیشتر بخوانید.

برای شروع تغییر در گروه،‌ هیچ‌گاه به‌صورت انفرادی نمی‌توان اقدام کرد. چنانچه نیاز به تغییر و تمایل برای اقدام  در گروه به وجود بیاید، با آگاهی و آموزش می‌توان به سمت تغییر حرکت کرد. در نهایت تقویت شرایط،‌ به گروه در حفظ و ماندگاری این تغییرات کمک می‌کند.

روش‌های متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامع‌ترین روش‌های طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این روش ترکیبی از روش‌های موجود است که مزایای همه روش‌ها را در نظر گرفته است.

شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک می‌کند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آن‌ها را جلب کنید و نهایتا درآمد و فروش خود را افزایش دهید. راهنمای شناخت پرسونای مخاطب را در این مقاله بخوانید.

مشاهده همه