اطلاعات دموگرافیک یا ویژگیهای جمعیت شناختی یکی از بهترین راهها برای شناخت و درک درست مخاطبان است. به کمک سوالات دموگرافیک میتوان بخشبندی بازار را انجام داد و سپس با استفاده از تاکتیکهای مختلف بازاریابی، پیام مشخصی را به هر...
۳۴ سوال رایج در پرسشنامه تحقیقات بازار و نظرسنجی مشتری
ساخت پرسشنامه تحقیقات بازار یا فرم نظرسنجی مشتری به کمک نرمافزار فرم ساز آنلاین پُرسلاین، بسیار راحت و سریع است. در اختیار داشتن نمونه پرسشنامه یا بانک سوالهای نظرسنجیهای مشتری یا تحقیقات بازار، انجام این پرسشگریها را تا ۷۰٪...
مدیریت تجربه مشتری: چرا و چگونه حلقه بازخورد مشتری را کامل کنیم؟
مدیران کسبوکارها تلاش میکنند کانالهای مختلفی برای شنیدن صدای مشتری و کارکنان ایجاد کنند. نگاهی به اطراف خود بیندازید. تقریبا روی بستهبندی هر قلم خوراکی، شماره تلفن صدای مشتری وجود دارد. درون راهروهای شرکتها، صندوقها یا...
راهنمای جامع شناخت و طراحی پرسونای مشتری
پرسونای مشتری یا پرسونای خریدار چیست؟ چطور باید طراحی پرسونا را انجام داد؟ از چه ابزارهایی باید در طراحی پرسونای مخاطب استفاده کرد؟ ارتباط پرسونای مشتری با سایر ابعاد کسبوکار چیست؟ پاسخ کلیه این سوالها را به همراه نمونه...
ارزیابی عملکرد و نظرسنجی کارکنان به کمک پُرسلاین: چه کاربردهایی در میان سازمانها رایج است؟
ارزیابی عملکرد کارکنان، رضایت شغلی، رضایت سنجی کارکنان، نظرسنجی کارگاه آموزشی، فرم سفارش غذا و … برخی از موارد استفاده از پرسشنامه آنلاین و فرم ساز پُرسلاین هستند. هرچند، هرکسبوکار نیازمندیها و مدلهای خاص خود را برای...
مدیریت تجربه مشتری: آنچه برای تدوین استراتژی تجربه مشتری باید بدانید!
تجربه مشتری(Customer Experience/CX) از جمله کلیدیترین عوامل افزایش درآمد سازمانها است. به همین دلیل، سرمایهگذاری هنگفتی در سالهای اخیر بر روی مدیریت تجربه مشتری از سوی سازمانها انجام شده و در حال انجام است. براساس نتایج یک...
پرسشنامه ارزیابی ۳۶۰ درجه را چگونه در پُرسلاین بسازید؟
پیادهسازی ارزیابی ۳۶۰ درجه منابع انسانی که بعضا از آن به عنوان راهکاری جهت ارزیابی عملکرد کارکنان نیز استفاده میشود، برای کارشناسان و مدیران منابع انسانی روندی دشوار و پیچیده است. وجود یک ابزار نرمافزاری کاربرپسند جهت جمعآوری...
نظرسنجی تناسب محصول با بازار: اولین اولویت هر استارتآپ
نظرسنجی تناسب محصول با بازار یا Product Market Fit Survey(PMF) یکی از گامهای بسیار اساسی است که هر استارتاپ یا کسبوکار باید آنرا طی کند. این نظرسنجی، تست استانداردی جهت آگاهی از میزان پایداری و تداوم استارت آپ یا کسبوکار...