مدیریت تجربه کارکنان

ارزیابی ۳۶۰ درجه چیست؟ چگونه باید آن را شروع کرد؟

تصور کنید برای خرید موبایل به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می‌کنید و متوجه می‌شوید زیر هر مدل موبایلی که جستجو می‌کنید تنها یک نظر وجود دارد. زمانی‌که در حال خواندن نظرات هستید، می‌فهمید کلیه نظرها توسط یک نفر نوشته شده است. آیا به...

مدیریت تجربه کارکنان

پُرس‌لاین چگونه به مدیران منابع انسانی کمک می‌کند؟

امروزه، مدیران منابع انسانی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های کشور، حیطه کاری خود را فراتر از فعالیت‌های سنتی اداری و استخدام کارکنان می‌دانند. نقش توسعه کارکنان و سرمایه‌های انسانی در عملکرد کسب‌و‌کار سبب شده است رهبران و مدیران...

مدیریت تغییر

۸ دلیل رایج شکست تغییر در سازمان ها که منجر به نابودی می‌شود

تحقیقات نشان می‌دهد ۷۰ درصد از پروژه‌های تغییر در سازمان‌ها شکست می‌خورند! آیا این موضوع به این معنی است که باید تغییرات جدی در سازمان را فراموش کنیم؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا علل اصلی شکست تغییر در سازمان‌ها و راهکارهای...

مدیریت تجربه مشتری

شاخص‌های تجربه مشتری؛ CSAT، CES، NPS چگونه کار می‌کنند؟- بخش دوم

در بخش اول این مطلب شاخص‌های تجربه مشتری که برای اندازه‌گیری وفاداری مشتری کاربرد دارند را معرفی و تشریح کردیم. این شاخص‌ها عبارتند از شاخص NPS یا شاخص خالص مروجان و شاخص CES یا شاخص تلاش مشتری. در ادامه، شاخص‌های اندازه‌گیری...

مدیریت تجربه مشتری

شاخص‌های تجربه مشتری؛ CSAT، CES، NPS چگونه کار می‌کنند؟

تجربه مشتری تا سال ۲۰۲۰، اصلی‌ترین نقطه تمایز و مزیت رقابتی برندها خواهد بود(منبع). شرکت‌های آینده‌نگر و پیشرو که به جای جنگ و رقابت بر سر قیمت‌ها، بر شاخص‌های تجربه مشتری تمرکز کرده‌اند در زمینه نگهداشت و توسعه مشتری موفق‌تر عمل...

طراحی پرسشنامه آنلاین

اطلاعات دموگرافیک را در ابتدای پرسشنامه آنلاین باید پرسید یا در انتهای آن؟

اطلاعات دموگرافیک یا ویژگی‌های جمعیت‌ شناختی یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت و درک درست مخاطبان است. به کمک سوالات دموگرافیک می‌توان بخش‌بندی بازار را انجام داد و سپس با استفاده از تاکتیک‌های مختلف بازاریابی، پیام مشخصی را به هر...

تحقیقات بازاریابی مدیریت تجربه مشتری

۳۴ سوال رایج در پرسشنامه تحقیقات بازار و نظرسنجی مشتری

ساخت پرسشنامه تحقیقات بازار یا فرم نظرسنجی مشتری به کمک نرم‌افزار فرم ساز آنلاین پُرس‌لاین، بسیار راحت و سریع است. در اختیار داشتن نمونه پرسشنامه یا بانک سوال‌های نظرسنجی‌های مشتری یا تحقیقات بازار، انجام این پرسشگری‌ها را تا ۷۰٪...

مدیریت تجربه مشتری

مدیریت تجربه مشتری: چرا و چگونه حلقه بازخورد مشتری را کامل کنیم؟

مدیران کسب‌و‌کارها تلاش می‌کنند کانال‌های مختلفی برای شنیدن صدای مشتری و کارکنان ایجاد کنند. نگاهی به اطراف خود بیندازید. تقریبا روی بسته‌بندی هر قلم خوراکی، شماره تلفن صدای مشتری وجود دارد. درون راهروهای شرکت‌ها، صندوق‌ها یا...