پرسشنامه نقطه تبدیل

جذب افکار و احساسات مشتری نقطه شروع محبوبیت برند شماست. درک این احساسات به شما کمک می‌کند تجربه شگفت‌انگیزی برای مشتریان بسازید تا تصمیم بگیرند و دوباره این تجربه را امتحان کنند.

پرسشنامه نقطه تبدیل یا point-of-conversion، میزان رضایت مشتری از تجربه خرید را اندازه‌گیری می‌کند. این پرسشنامه آنلاین بلافاصله پس از رسیدن مشتری به نقطه عطف خاص  و خرید به مشتری ارسال و توسط او تکمیل می‌شود.

اطلاع از تجربه مشتریان پس از خرید، با پرسشنامه آنلاین نقطه تبدیل یا point-of-conversion، در پرس لاین بی‌دردسرترین راهکار رسیدن به نتیجه است. این پرسشنامه تعیین می‌کند نظر افراد پس از خرید محصولاتتان چیست و شما چطور می‌توانید آن‌ها را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.

این پرسشنامه به‌طور كلی از مشتریان می خواهد كه تجربه خرید خود را در مقیاس طیفی لیکرت ۵ قسمتی  ارزیابی كنند. این مقیاس مشتمل بر پنج قسمت کاملا ناراضی، ناراضی، نظری ندارم، راضی و کاملا راضی می‌شود. در سوالات بعدی نیز علت امتیازدهی و تجربه‌های دیگر مشتریان از خرید بررسی می‌شود.

با جمع‌آوری داده‌های این پرسشنامه نیازها و دغدغه‌های گروه‌ هدفتان را درک کرده و برنامه‌ریزی‌های آینده سازمان را به دست می‌گیرید. 

با دریافت آنی نتایج و آمارها به شکل نمودار، چارت و جدول، می‌توانید به صورت دوره‌ای رضایت‌مندی را تعیین کنید. به این ترتیب تاثیر عملکرد پرسنل و برنامه‌ریزی‌های گذشته را با نتایج کنونی مقایسه خواهید کرد. 

نحوه ساخت پرسشنامه نقطه تبدیل

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، در پنل کاربری خود، به‌راحتی می‌توانید نمونه فرم آماده پرسشنامه نقطه تبدیل را استفاده کنید یا این پرسشنامه را با سلیقه و نیاز خود از نو بسازید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

امکانات موجود در پنل کاربری به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای»، که پراستفاده‌ترین کاربری پرس‌لاین است و «کاربری سازمانی»، با طیف متنوعی از نیازمندی‌ها، می‌توانند به شما کمک کنند. کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط