نظرسنجی مشتریان مواد غذایی

اگر شما هم از مدیران منابع انسانی در شرکت‌های صنایع غذایی باشید، قطعا از اهمیت فرم‌ نظرسنجی برای مشتریان آگاهید. نظرسنجی مشتریان مواد غذایی تند مصرف، در به دست آوردن رضایت مشتریان و حفظ و نگهداری آن ها برای بلندمدت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

استفاده از فرم‌های کاغذی، شاید از قدیم به عنوان روندی مطلوب در میان صنایع جا افتاده باشد؛ اما قطعا توان مقابله با انواع فرم آنلاین را ندارد. موانعی مثل مسافت و زمان برای فرم‌های نظرسنجی آنلاین مفهومی ندارند. 

نمونه‌های مشابه