نظرسنجی مشتریان مواد غذایی

اگر شما هم از مدیران منابع انسانی در شرکت‌های صنایع غذایی باشید، قطعا از اهمیت فرم‌ نظرسنجی برای مشتریان آگاهید. نظرسنجی مشتریان مواد غذایی تند مصرف، در به دست آوردن رضایت مشتریان و حفظ و نگهداری آن ها برای بلندمدت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

استفاده از فرم‌های کاغذی، شاید از قدیم به عنوان روندی مطلوب در میان صنایع جا افتاده باشد؛ اما قطعا توان مقابله با انواع فرم آنلاین را ندارد. موانعی مثل مسافت و زمان برای فرم‌های نظرسنجی آنلاین مفهومی ندارند. 

مواد غذایی تند مصرف همیشه فروش قابل توجهی داشته است. البته که فروش این گروه از مواد غذایی با سلیقه مشتریان هماهنگ بوده و قطعا رضایت‌سنجی مشتری تاثیر زیادی در درک مشکلات و رفع آن‌ها داشته است.

نمونه‌های نظرسنجی کاغذی تا حدودی جوابگوی نیاز مدیران منابع انسانی هستند؛ اما آیا تمام زوایای این نظرسنجی را در بر می‌گیرند؟ چرا که وسعت این صنعت به قدری زیاد است که قادر به رویارویی با تمام مشتریان نخواهند بود. گذشته از این‌که شرکت‌های صنایع غذایی به شکلی بسیار محدود قادرند مستقیما با مشتریان خود ملاقات کنند. 

پلتفرم جامعی مثل پرس لاین  که توان ایجاد نمونه فرم‌های نظرسنجی آنلاین را داشته باشد، ابزار کارآمدی است. استفاده از این نمونه‌ نظرسنجی‌ها به قدری قوی جواب می‌دهد که گاهی از خود می‌پرسیم در نبودشان چطور پیشرفت می‌کردیم.

به طور متوسط سرعت پر کردن فرم‌های آنلاین دو سوم بیشتر از نوع دستی است؛‌ چرا که انواع کاغذی زمانی را برای طی مسافت بین فروشنده و مشتری از دست می‌دهند. در نظرسنجی‌های آنلاین پاسخ‌ها به طور خودکار پردازش می‌شوند و نتایج بلافاصله قابل دسترسی هستند که به معنای حذف میزان زیادی از هدررفت منابع است. حال اگر به این مزایا دقت و آسانی، چه برای مشتریان و چه پرسنلی که تجزیه تحلیل می‌کنند را اضافه کنید، ابزار قدرتمندی برای رسیدن به اهداف مدیریتی خود در دست دارید.

روش ساخت نظرسنجی مشتریان مواد غذایی در پرس لاین

در پنل کاربری  پرس لاین با انتخاب گزینه استفاده از نمونه پرسشنامه و فرم آنلاین آماده نظرسنجی مشتریان مواد غذایی را انتخاب کنید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

استفاده از طراحی و دیزاین صحیح نظرسنجی نیز در افزایش میزان بازخورد و مطابقت فرم با برند شما تاثیر بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید با درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت به طور چشم‌گیری بازخورد را بالا ببرید یا لینک نظرسنجی را به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مشتریان ارسال کنید. همچنین با تنظیم شرط روی سوالات چندگزینه‌ای، می‌توانید مشتریان را با توجه به نوع خرید به سوالات مرتبط ارجاع دهید. این امکانات و بسیاری از امکانات و سطوح دسترسی دیگر در پرس لاین ایجاد پرسشنامه‌ای متفاوت را برای شما فراهم می‌کند.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط