یکی از اصلیترین مراحل فرآیند پایش و بررسی رضایت بیماران نسبت به خدمات پزشکی بیمارستانها و مراکز درمانی دریافت بازخوردها و نظرات آنها به روشی موثر و دقیق است.
با جمعآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ارائهشده توسط بیماران، میتوان اقداماتی را در راستای بهبود انجام داد و کیفیت خدمات بخش اورژانس را ارتقا داد. تصمیمگیریها و تغییراتی که بر اساس این نظرات انجام میشوند، میتوانند به تجربه بهتر بیماران و ارائه خدمات مناسبتر به بیماران منجر شوند.
پرسشنامه آنلاین سنجش رضایت بیماران اورژانس ابزاری قدرتمند برای ارتقای کیفیت خدمات پزشکی و بهبود تجربه بیماران میباشد.