پلتفرم جامع مدیریت تجربه بیماران و کارکنان خدمات درمان

  • از کارمندان و مراجعان مرکز خدمات درمانی خود نظرسنجی کنید و با فرم‌های آماده در پرس‌لاین تجربه آن‌ها از خدماتتان را بسنجید.
  • عملکرد ارائه خدمات درمانی را بررسی کنید و اقدامات و قوانین هوشمندانه‌تری برای توسعه و بهبود فرآیند‌ها اتخاذ کنید.
  • داشبورد گزارش‌گیری اختصاصی پرس‌لاین را به سیستم مدیریت مشتریان خود متصل کنید تا داده‌ها را به‌روز، امن و بی‌واسطه در اختیار خود داشته باشید.
شروع نظرسنجی بیماران
پزشک درحال بررسی نتایج نظرسنجی

نظر مدیران و مسئولان مراکز درمانی درباره پرس‌لاین چیست؟

وحید دلاوری - Porsline

وحید دلاوری

مدیر IT بیمارستان میلاد

پُرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پُرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

دكتر محمد جعفری - Porsline

دكتر محمد جعفری

رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

پویان ابراهیمی - Porsline

پویان ابراهیمی

سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.

وحید دلاوری - Porsline

وحید دلاوری

مدیر IT بیمارستان میلاد

پُرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پُرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

دكتر محمد جعفری - Porsline

دكتر محمد جعفری

رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

پویان ابراهیمی - Porsline

پویان ابراهیمی

سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.


چرا باید با پرس‌لاین تجربه بیماران و همراهانشان را بسنجید؟

پرس‌لاین پلتفرم اختصاصی برای ساخت انواع نظرسنجی و پرسشنامه بیمارستانی و فرم کلینیک‌های زیبایی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی است. مراکز بزرگ درمانی در سراسر دنیا به این دلایل به پرس‌لاین اعتماد کرده‌اند:



داشبورد اختصاصی برای مراکز درمانی و کلینیک‌ها


داشبورد اختصاصی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی در پرس‌لاین به شما این امکان را می‌دهد که به کمک API پرس‌لاین به سیستم مدیریت بیماران یا هر پایگاه مدیریتی دیگری متصل شوید و داده‌های مربوط به آن‌ها را به صورت آنی و بدون نیاز به واسطه یا اتصال به شبکه‌ای دیگر کنترل کنید.

ارائه تحلیل‌های پیشرفته به دفاتر پرستاری، بهبود کیفیت یا اعتباربخشی


شما با بهره‌مندی از انواع تحلیل‌های پیشرفته و در قالب جداول، نمودارها، چارت و پای می‌توانید بدون نیاز به متخصص تحلیل داده، خودتان نتایج را سریع ببینید، تصمیمات مشخص و قابل اندازه‌گیری بگیرید و بدون خطا یا سوگیری از این داده‌ها برای بهبود کیفیت ارائه خدماتتان استفاده کنید.

اتصال به سیستم HIS بیمارستان و انتقال راحت داده‌ها


به کمک امکانات موجود در پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین می‌توانید از داده‌های بیمارانتان بدون نیاز به احراز هویت استفاده کنید. مثلا با درج اطلاعات مخفی، اطلاعات بیمار، همراه بیمار، مراجعه‌کننده یا کارکنان را به لینک دهید تا لینک‌هایی منحصر‌به‌فرد با قابلیت تنها یک‌بار پاسخ تولید کنید.

امنیت اتصال و ثبات پایگاه داده‌



بالاترین سطح پروتکل بر کلیه تبادلات داده در پرس‌لاین اعمال شده است تا شما نگران امنیت و حریم خصوصی داده‌ها نباشید. همچنین پایگاه داده‌های پرس‌لاین همواره متصل است و بدون هیچ مشکلی در همه حال قابل استفاده است.

چطور از پرس‌لاین استفاده کنیم؟


داشبورد اختصاصی مراکز درمانی چیست و چه کمکی به آن‌ها می‌کند؟

داشبورد اختصاصی مراکز درمانی، خدمتی پیشرفته است که پرس‌لاین برای سهولت کار مدیران مراکز درمانی ارائه می‌کند. به کمک داشبورد اختصاصی و اتصال API پرس‌لاین به سیستم CRM خود می‌توانید بازخوردها، نظرات و نتایج آزمون‌هایتان را مستقیما در مرکز مدیریت مشتریانتان ببینید. داده‌های این داشبورد اختصاصی به شکل انواع چارت و نمودار در اختیار شما قرار می‌گیرد. 




- این داشبورد اختصاصی برای تسهیل دریافت گزارش‌های رضایتمندی بیماران و مراجعان و همچنین بررسی سریع‌تر شکایات و پیشنهادات طراحی شده است.

- در واقع این داشبورد به مدیران بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها کمک می‌کند به صورت لحظه‌ای و در همه حال بر میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان و همچنین شکایات آنها دسترسی داشته باشند.

- داشبورد اختصاصی پرس‌لاین این امکان را به مدیران بیمارستان می‌دهد تا میزان رضایت یا دیگر آمارها را بر اساس بخش‌های مختلف، حیطه‌ها، سوالات، پزشکان، تخصص‌ها یا هر موردی که مورد علاقه مدیران ارشد باشد به کمک فیلترکردن نتایج بررسی کنند.

- همچنین اگر نیاز باشد پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌ها را به گونه‌های مختلف برای بیماران و همراهانشان ارسال کنید می‌توانید از گزینه مصاحبه چهره به چهره، ارسال پیامک حین بستری و پس از ترخیص، ارسال ایمیل یا QR CODE استفاده کنید و نتیجه همه آن‌ها را در داشبورد آنلاین خود روی کامپیوتر، تبلت یا موبایل به صورت آنی ببینید.






نمونه پرسشنامه‌های مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها

بیمارستان‌ها و کسب و کارهایی که به پرس‌لاین اعتماد کرده‌اند

ساخت پرسشنامه بیمارستان و نظرسنجی مراکز درمان





کلینیک‌ها چطور از پرس‌لاین استفاده می کنند؟

اگر صاحب یک کلینیک زیبایی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی یا هر کلینیک دیگری هستید و برایتان جذب مراجع جدید مهم است و می‌خواهید مراجعانتان همیشه شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند، باید حتما با مدیریت تجربه بیماران در کلینیک خود آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن از تکنیک‌های جلب رضایت مشتریان استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هزینه جذب بیمار جدید معمولا 25 برابر بیشتر از نگهداشت بیماران قدیمی است.

کلینیک‌های زیبایی، دندانپزشکی یا چشم‌پزشکی به منظور حفظ رضایت بیماران و بهبود تجربه مراجعانشان از پرس‌لاین استفاده می‌کنند. اگر مراجعان شما با حس خوبی کلینیکتان را ترک کنند و از خدمات شما برای دوستان و آشنایان خود تعریف کنند قطعا مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

  • از فرم‌ آنلاین برای دریافت اطلاعات مراجعان خود استفاده کنید. به کمک این فرم‌ها همیشه اطلاعات مراجعانتان را به صورت آنلاین و در پایگاه داده‌ای امن در اختیارتان خواهید داشت. از مراجعانتان سابقه بیماری‌هایشان را بگیرید، از قابلیت آپلود فایل استفاده کنید و از آن‌ها بخواهید تصویر پرونده‌های پیشین پزشکی خود را برایتان روی فرم آپلود کنند تا همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای پیدا کردن اطلاعات آن‌ها نیز نیازی به جستجوهای زمان‌بر نخواهید داشت و از دورترین نقطه دنیا هم می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
  • از فرم‌های آنلاین برای دریافت رضایت مراجعان نیز می‌توانید استفاده کنید. مثلا مراجعتان می‌تواند بدون نیاز به فرم کاغذی رضایت خود از انجام عمل بوتاکس یا ایمپلنت را اعلام کند. بدین ترتیب شما در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کرده‌اید، احتمال گم کردن فرم‌هایتان را کاهش داده‌اید و در زمانی کم می‌توانید در صورت نیاز فرم رضایت را بیابید.
  • از چک‌لیست‌های ارزیابی برای بررسی وضعیت بیمار پس از عمل‌ها استفاده کنید تا وضعیت بیمارانتان را همواره و به صورت آنلاین بتوانید به روز کنید. چک‌لیست ارزیابی بعد از عمل جراحی به شما کمک می‌کند که وضعیت مراجعان را به طور کامل بررسی کنید و در هر مرحله از چکاپ مشکلات احتمالی را بدون اتلاف وقت وارد کنید.
  • پس از مراجعه هر بیمار به کلینیک خود و به کمک ویژگی‌هایی مانند درج اطلاعات مخفی، پرسشنامه رضایت مشتری را به صورت خودکار برای وی ارسال کنید و درباره کیفیت ارائه خدمات و برخورد پرسنل و دیگر مسائل نظر او را جویا شوید. بدین ترتیب او هم احساس می‌کند که نظرش برای شما مهم است و هم شما می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و به بهبود هریک کمک کنید.
  • به کمک پرسشنامه‌های سنجش تجربه مشتریان شاخص‌های مختلف تجربه مراجعان خود را به صورت دوره‌ای بسنجید. شاخص‌هایی مانند شاخص خالص مروجان، شاخص وفاداری، شاخص تلاش مشتری به شما کمک می‌کند که بفهمید مشتریان دائمی‌تان چه تجربه‌ای در برخورد با برندتان داشته‌اند و در صورت وجود مشکل آن تجربه بد را اصلاح کنید.
  • اگر از سیستم CRM خاصی استفاده می‌کنید، به کمک داشبورد اختصاصی پرس‌لاین نیز می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به مراجعان و نظرات آن‌ها در موارد مختلف را به صورت مستقیم در سیستم مدیریتی خود مشاهده کنید و از تحلیل‌های پیشرفته و اتومیت شده آن برای سهولت در تصمیم‌گیری استفاده کنید.

آزمایشگاه‌ها چطور از پرس‌لاین استفاده می‌کنند؟

آزمایشگاه‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که باید سرعت و دقت زیادی در انجام کارهایشان داشته باشند

استفاده از روش‌های قدیمی و از پیش پا افتاده فقط سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد و به هزینه‌ها می‌افزاید

به کمک فرم‌ساز و پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین می‌توانید فرآیندهای حوصله‌سربر، اضافی یا هزینه‌بردار را کم کنید و به جای آن میزان بهره‌وری را در آزمایشگاهتان افزایش دهید

از جمله استفاده‌های آزمایشگاه‌ها و مراکز تشخیص طبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آزمایشگاه‌های مدرن و امروزی دیگر به جای استفاده از فرم‌های کاغذی از انواع فرم‌های آنلاین و الکترونیکی پرس‌لاین استفاده می‌کنند تا هم در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند و هم اطلاعاتشان را مرتب و ساماندهی‌شده همیشه در اختیار داشته باشند. انواع فرم ثبت اطلاعات آزمایش‌دهنده، تا فرم‌های مربوط ب نسخه و بیمه را می‌توانید با پرس‌لاین بسازید.
  2. از جمله کارهای دیگری که آزمایشگاه‌ها برای سهولت فرآیندهایشان انجام می‌دهند استفاده از فرم نظرسنجی از مراجعان است. حالا کافیست یک مانیتور در محل آزمایشگاه داشته باشید و از مراجعان بخواهید پیش از ترک آزمایشگاه نظرشان را درباره خدمات ارائه شده بدهند یا به کمک درج اطلاعات مخفی و ایجاد لینک اختصاصی برای هر مراجعه‌کننده، لینک نظرسنجی را برایش ارسال کنید و بخواهید به صورت آنلاین نظرش را اعلام کند.
  3. اگر در آزمایشگاه خود از نرم‌افزار خاصی برای نگهداری اطلاعات مراجعان استفاده می‌کنید، به کمک API پرس‌لاین می‌توانید تمام اطلاعات موجود در فرم‌هایتان را نیز به آن نرم‌افزار منتقل کرده و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول

داشبورد اختصاصی پرس‌لاین برای مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند که داده‌های مربوط به تجربه بیماران و رضایت آن‌ها را روی سیستم مدیریتشان ببینند و آن‌ها را در قالب انواع جدول و چارت تحلیل کنند.

بله، نمونه پرسشنامه‌ها و نمونه فرم‌های آماده پرس‌لاین را می‌توانید از صفحه نمونه نظرسنجی‌ها و با فیلتر کردن نتایج سلامت و بیمارستانی ببینید این فرم‌ها مرتبا به روز می‌شوند و فرم‌های جدید به آن‌ها اضافه می‌ش‍ود

استفاده از پرس‌لاین در بسیاری از موارد رایگان است و شما می‌توانید ویژگی‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید اما در صورتی که بخواهید از ویژگی‌های پیشرفته‌تر استفاده کنید می‌توانید از انواع پلن‌های قیمتی استفاده کنید

پرس‌لاین همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادها شما هست شما می‌توانید علاوه بر مشاهده ویدئوهای آموزشی پرس‌لاین، همیشه با ما از طریق ایمیل support@porsline.ir در ارتباط باشید همچنین می‌توانید از طریق شماره‌های ۸۸۵۵۶۳۰۷ ۰۲۱ و ۸۸۵۵۶۵۱۱ - ۰۲۱ و ۸۸۵۵۷۳۹۳ – ۰۲۱ هم با ما در تماس باشید


پاسخ‌گوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی برای استفاده از ابزار ساخت نظرسنجی پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خودتان را برای ما ارسال کنید.