پرسشنامه کلی سنجش اقامت میهمانان در هتل

مدیران آگاه می‌دانند که میهمانان راضی از اقامت در هتل از هر جواهری ارزشمندتر هستند. چنین مشتریانی نه‌تنها وفادار به برند هستند؛ بلکه همواره مُبَلِغ شما به دیگران خواهند بود. 

در نمونه فرم‌های نظرسنجی هتل با سنجش اقامت میهمانان در هتل، پتانسیل این میهمانان برای تبدیل به مشتری‌های مُبَلِغ را، فعال می‌کنید. به این ترتیب نیازی به دوربین مداربسته ندارید؛‌ چرا که میهمانانِ شما از تمام حوادث برایتان خواهند گفت. 

شهرت شما به آنچه مردم درباره شما می‌گویند بستگی دارد و اگر نمی‌دانید واقعاً چه احساسی دارند، منبعی ندارید که بتوانید پیشرفت خود را پایه‌ریزی کنید. میهمانان خوشحال هتل احتمالاً دوباره می‌آیند و احتمالاً هتل را پیشنهاد می‌دهند. اهمیت خاطراتی که میهمانان شما تجربه می‌کنند بسیار بیشتر از اقامت در کنار شما خواهد بود؛ به همین دلیل است که باید ارزیابی رضایت آنها را در اولویت قرار دهید.

با پرس لاین میهمان شما می‌تواند به‌راحتی، از هر کجا که هست، روی ایمیل کلیک کند و از تجربه خوب یا بد خود بازخورد دهد. این سرعت و سهولت به شما کمک می‌کند که ذره‌ای از رسیدن به موفقیت عقب نمانید؛‌ زیرا نبود حتی یک ستاره و حتی برای چند دقیقه برندتان را خدشه‌دار می‌کند.

پرسشنامه آنلاین سنجش اقامت میهمانان در هتل، درست مانند مدیری همیشه‌بیدار،‌ همواره در دست مشتریان است. با استفاده از قراردادن امکان نوتیفیکیشن ایمیل و امتیازدهی به‌سادگی می‌توانید کوچک‌ترین کاهش در نتایج نظرسنجی را در کمترین زمان به افراد دست‌اندرکار ارجاع دهید. 

نتیجه سرعت رسیدگی و رفع مشکلات خواهد بود؛ البته این تمام مزیت این پرسشنامه آنلاین نیست. مشتریانی که از این پس خود را مسئول تبلیغ برند شما می‌دانند، همان جواهراتی هستند که با به‌کارگیری این پرسشنامه به دنبالش بودید. 

نحوه ساخت پرسشنامه کلی سنجش اقامت میهمانان در هتل

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، در پنل کاربری خود، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» به‌راحتی می‌توانید نمونه فرم آماده پرسشنامه کلی سنجش اقامت میهمانان در هتل را استفاده کنید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. البته امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد. 

در پنل کاربری می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای»، که پراستفاده‌ترین کاربری پرس‌لاین است و «کاربری سازمانی»، با طیف متنوعی از نیازمندی‌ها، می‌توانند به شما کمک کنند. در صورت نیاز به این  ویژگی‌ها کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط