پایش سلامت دانش‌آموزان

پایش سلامت دانش‌آموزان از آن امور واجب و ضروری است که به علت وسعت عملکرد گاهی با مشکل مواجه می‌شود. اگر شما هم دست‌اندرکار این پایش‌ها باشید حتما می‌دانید که فرم‌های کاغذی اگرچه از ابزار این پایش هستند ولی به پیچیده کردن شرایط کمک زیادی می‌کنند.

با  کمک گرفتن از فرم‌ساز آنلاین و ساخت آزمون آنلاین  پایش سلامت دانش‌آموزان،‌ می‌توان در تسریع و سهولت انجام پایش تغییر چشم‌گیری را مشاهده کرد. 

استفاده از روش‌های به‌روز و تکنولوژی برتر همان چیزی است که کارها را آسان می‌کند. در پرس لاین با در نظر گرفتن همین قانون می‌توانیم فرم پایش سلامت را در کمترین زمان و با حداقل نیروی انسانی پر کرده و بلافاصله نتایج آماری آن را ببینیم. از مزایای دیگر فرم‌های پایش آنلاین به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • امکان ساخت انواع سوالات چندگزینه‌ای، تشریحی، طیفی لیکرت و تصویری متناسب با اطلاعات مورد نیازتان
  • افزودن شرط به پرسشنامه
  • افزودن امتیاز به پرسشنامه
  • امکان درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت در سوالات برای درک هرچه بهتر سوال
  • امکان ارسال به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل پاسخ‌دهندگان
  • دریافت آنی نتایج و آمارها به شکل نمودار، چارت و جدول
  • حذف مسافت و امکان دریافت بازخورد بدون طی مسیر
  • کاهش هزینه‌ها

شما کافی است سوالات مد نظرتان را تهیه کنید و شاهد جمع‌آوری داده‌ها باشید. در نهایت هم اطلاعات و داده‌های آماده را تجزیه و تحلیل کنید.

نحوه ساخت فرم پایش سلامت دانش‌آموزان

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، در پنل کاربری خود، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» به راحتی می‌توانید نمونه فرم آماده پایش سلامت دانش‌آموزان را استفاده کنید. هر تغییری درسوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

البته که امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد. در پرس لاین با استفاده از فیلم‌های آموزشی آزمون‌ساز آنلاین و نمونه فرم آماده می‌توانید به زبانی ساده ساخت انواع فرم و نظرسنجی را آموزش ببینید.

در پنل کاربری می‌توانید به صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی» می‌تواند به شما کمک کند. در صورت نیاز به این  ویژگی‌های کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط