نمونه پرسشنامه پایان نامه مدیریت

اگر شما هم دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا باشید، به اهمیت پرسشنامه پایان‌نامه واقف هستید. فهم نقاط ضعف و قوت پرسشنامه پایان نامه و به کارگیری آن موارد، در تهیه پرسشنامه درگیری ذهنی زیادی به همراه دارد. به طوری‌که انجام این قسمت از پایان نامه از دستاوردهای مهم دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری محسوب می‌شود.

چنانچه به دنبال روشی برای کاهش و حتی رفع مشکلات ساخت پرسشنامه برای پایان نامه باشید، پرسشنامه آنلاین نسبت به دیگر روش‌های تهیه پرسشنامه، کم‌هزینه، سریع و کاربردی است.

همانطور که می‌دانید پرسشنامه پایان‌نامه بخش جدایی‌ناپذیر پایان نامه است. تهیه پرسشنامه برای پایان نامه از طرفی امری دردسرساز است و از طرف دیگر هزینه و زمان زیادی می‌برد. ایجاد انواع سوالات بدون محدودیت، از مواردی است که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. سوالات چندگزینه‌ای، طیف لیکرت، تصویری و انواع دیگری از سوالات را نیاز خواهید داشت. 

ممکن است بخواهید انواع فیلم و تصویر را در صفحه پرسشنامه قرار دهید یا از نمودار و چارت استفاده کنید. حتی نیاز به تحلیل آمارهای به دست آمده از پرسشنامه دارید. شاید هم بخواهید پرسشنامه را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید. علاوه بر موارد یاد شده زمانی می‌رسد که باید پرسشنامه را بین پاسخ‌دهندگان پخش کنید. 

البته که در روش‌های سنتی گوشه‌ای از این موارد انجام شدنی است ولی نیاز به وقت و هزینه زیادی دارد. درصورتی‌که استفاده از نمونه‌های اینترنتی پرسشنامه، نه تنها پایان تمام این کاغذبازی‌ها است بلکه صرف هزینه و زمان تهیه پرسشنامه را به صفر نزدیک می‌کند. 

مزیت‌های استفاده از ساخت پرسشنامه پایان نامه آنلاین در پرس لاین

چنانچه پرسشنامه پایان نامه خود را با نمونه‌های آنلاین تهیه کنید، متوجه می‌شوید که سرعت رسیدن به اطلاعات چقدر مطلوب می‌شود. حتی آرامش پاسخ‌دهندگان در هنگام پاسخ به طرز شگفت‌آوری افزایش می‌یابد چرا که آنها هر زمان، هر جا و در هر شرایطی قادر به پاسخگویی هستند. با این اوصاف شکی نخواهد بود که ثبت پرسشنامه پایان نامه به روش آنلاین، معقول‌ترین گزینه جمع‌آوری اطلاعات پایان نامه است. 

پرس لاین نمونه‌هایی از پرسشنامه پایان‌نامه مدیریت را به صورت آماده در اختیار کاربران قرار داده است. هر کاربر بدون نصب برنامه خاصی و تنها با ورود به پرس لاین امکان استفاده و تغییر این نمونه‌ها را خواهد داشت. به کمک پرس لاین می‌توانید به این خدمات به صورت رایگان دسترسی داشته باشید:

-  امکان ساخت انواع سوالات بدون محدودیت

-  امکان ساخت سوالات چهارگزینه ای و دوگزینه ای

-  امکان درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت در سوالات

-  سازگاری کامل با زبان فارسی

-  امکان ارسال به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل پاسخ‌دهندگان

-  امکان پیدا کردن پاسخ‌دهندگان تصادفی به کمک سرویس‌های مدیااد

-  امکان ساخت پرسشنامه به زبان عربی، انگلیسی یا ترکی

-  عدم نیاز به دانش برنامه‌نویسی

-  امکان استفاده از رنگ‌بندی و تمپلیت‌های گوناگون

-  استفاده از نتایج به صورت آنی

-  دریافت نتایج و آمارها به شکل نمودار، چارت و جدول

نحوه استفاده از نمونه پرسشنامه پایان نامه مدیریت

برای ساخت پرسشنامه کافی است همان بدو ورود به پرس لاین با انتخاب «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها»، پرسشنامه مد نظرتان را پیدا کرده و ویرایش و سفارشی‌سازی کنید. البته این امکان هم وجود دارد که با انتخاب دکمه ایجاد پرسشنامه جدید،‌ پرسشنامه نظرسنجی دلخواه خودتان را طراحی کنید.

پرس لاین با انواع قابلیت‌ها، ساخت پرسشنامه پایان نامه را سریع و آسان می‌کند.در پرس لاین با انتخاب نمونه سوالات متنی کوتاه یا بلند به راحتی می‌توانید به طراحی پرسشنامه‌های باز بپردازید. حتی این امکان را دارید که حداقل و حداکثر کاراکترها را مشخص کنید.

روش آنلاین تنظیم سوالات پرسشنامه حتی در طراحی و رنگ‌بندی صفحات آن نیز به کمکتان می‌آید. چرا که فهم آسان سوالات و طراحی چشم‌گیرمی‌تواند موفقیت یا شکست پرسشنامه پایان نامه را  تعیین کند. 

برای ساخت پرسشنامه بسته در پرس لاین، امکان انتخاب انواع سوال چند‌گزینه‌ای و طیف لیکرت را خواهید داشت. پرس لاین از جامع‌ترین پلتفرم‌ها برای طراحی پرسشنامه‌های بسته است.

آزمون‌ساز پرس لاین حتی امکان گروه‌بندی سوالات و دسته‌بندی آنها را در اختیار کاربران قرار داده است. حتی با امکان احراز هویت پاسخ‌دهندگان قادر خواهید بود، ورود پاسخ‌دهندگان به پرسشنامه را محدود کنید.

کافی است دکمه ایجاد پرسشنامه جدید یا استفاده از پرسشنامه‌های قبلی را بزنید و شروع کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط