نمونه فرم ثبت نام کارگاه‌های آموزشی

اگر استاد دانشگاهید یا مدیر موسسه‌ای مستقل هستید که کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنید؛ حتما دغدغه فکری‌تان برگزاری کارگاهی با اهداف دقیق، هزینه کم و سرعت مطلوب است.

برنامه‌ریزی برای اجرای باکیفیت کارگاه خود به اندازه کافی زمان‌بر است و مطمئنا شما زمان کمی برای پیگیری امور اطلاع‌رسانی به کاربران خواهید داشت. استفاده از ابزاری مثل آزمون ساز و فرم ساز برای ساخت فرم ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی هم با اینکه راه‌گشاست ولی نمی‌تواند از حجم کار کم کند.

فرم ثبت نام کارگاه‌های آموزشی، برگه‌ای محتوی اطلاعات شرکت‌کنندگان است. استفاده از فرمساز آنلاین در طراحی فرم ثبت‌نام و داده‌های آن به برگزارکنندگان کمک می‌کند تا درباره زمان شروع، پایان، لغو جلسات، اعلام دوره‌های بعدی و موارد مرتبط دیگر به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی کنند.

در روش کاغذی، میزان هنگفتی از سرمایه‌ها از جمله نیروی انسانی، وقت و هزینه،‌ برای پر کردن و تنظیم این اوراق به کار برده می‌شود. با تمام این اوصاف باز هم این روش نمی‌تواند مشکلات  نیاز روزافزون و گسترده به آموزش در مناطق مختلف را حل کند. نداشتن پوشش کامل آموزش در همه مناطق از طرفی و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مختلف برای مخاطبین از طرف دیگر، به این مشکلات دامن می‌زنند. چنین مشکلاتی نشان‌دهنده نیاز به کارگاه‌های آنلاین و مقدم بر آن نام نویسی آنلاین است.

 ثبت‌نام آنلاین، گره‌های کور نام‌نویسی سنتی را باز می‌کند. متقاضیان مجبور به طی مسافت در زمان معین نیستند. پرسنل از مشکل ازدحام و پراکندگی اوراق و در نهایت تنظیم آن‌ها رها می‌شوند و امکان گم شدن اوراق به صفر می‌رسد.

در پرس لاین به راحتی فرم ثبت‌نام را برای متقاضیان ارسال می‌کنید. شرکت‌کننده بدون نیاز مراجعه به شما، مراحل زیر را طی می‌کند:

  • انتخاب زمان نام‌نویسی و مکان آن 
  • ثبت‌نام 
  • انجام عملیات پرداخت 
  •  تأیید ثبت‌نام 

به دنبال آن هم شما اطلاعات ثبت‌نام و فیش پرداخت هزینه را دریافت می‌کنید. همچنین با فعال کردن امکان «ایمیل‌های اطلاع‌رسانی» می‌توانید موفقیت در ثبت‌نام را به متقاضی و ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع دهید. در این زمان گرفتن فایل اکسل شرکت‌کنندگان به راحتی قابل اجراست.

به این ترتیب خیلی راحت از کاغذبازی‌های روش دستی خلاص می‌شوید و وقت و نیروی کاری پرسنل خود را صرف امور دیگر می‌کنید.

نحوه ساخت فرم ثبت نام کارگاه‌های آموزشی

بدون نصب هیچ برنامه‌ای در پرس لاین نام‌نویسی کنید. پس از آن کادر «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» را انتخاب کنید. در این قسمت انواع پرسشنامه‌های آماده،‌ از جمله پرسشنامه مذکور، در دسترس شما قرار دارد.

با استفاده از انواع امکانات و دسترسی‌ها می‌توانید در فرم تغییرات دلخواه را ایجاد کنید یا فرم جدید بسازید. برای یادگیری بهتر، می‌توانید به صفحه ویدئوهای راهنمای پرس لاین مراجعه و از آن‌ها آموزش بگیرید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط