نمونه فرم تماس با ما

برقراری ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان و مخاطبان این روزها از اولین اولویت‌ها در تمام کسب و کارهاست چرا که با ایجاد حس مثبت و افزایش اعتماد و وفاداری در مخاطبان می‌توان مشتریان بیشتری جذب کرد. برقراری تماس و پاسخگویی به تماس‌های مخاطبان نیز جزو اصول پایه بخش موفقیت مشتری و خدمات مشتری است.

با استفاده از قابلیت‌های به‌روز پُرس‌لاین می‌توانید نمونه فرم تماس با ما حرفه‌ای برای وبسایت‌تان تدوین کنید و به کمک آن، برقراری ارتباط با مخاطبان‌تان را هوشمندانه‌تر و بهینه‌تر کنید.

فرم تماس با ما چیست و چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

فرم تماس با ما از ابزارهای ضروری برای برقراری ارتباط میان شما و مخاطبان و مشتریان بالقوه‌تان است. استفاده از فرم آنلاین تماس با ما به کاربران کمک می‌کند احساس بهتری نسبت به شما و کسب‌وکارتان داشته باشند؛ چراکه می‌توانند به سادگی و در هر زمان مسائل یا مشکل‌هایشان را با شما مطرح کنند.

این فرم یکی از ابزارهای سنجش رضایت مشتریان به حساب می‌آید و نقش پررنگی در فرآیند بهبود تجربه مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به برندتان ایفا می‌کند. به‌علاوه، صفحه ارتباط با ما تنها مختص کاربران فعلی‌تان نیست و همواره فرصتی مناسب را برای ارتباط‌گیری با سازمان‌ها و کسب و کارهای دیگر جهت پیشبرد اهداف مشترک کاری یا مواردی از این دست فراهم می‌آورد.

به‌طور مشابه، فرم تماس با ما ابزاری مناسب برای تولید سرنخ یا لید جنریشن نیز محسوب می‌شود، چرا که راه ارتباطی شما با مشتریان بالقوه زیادی را برقرار می‌سازد و از این طریق در توسعه کسب و کارتان نقش ایفا می‌کند.

نمونه فرم تماس با ما از موارد کلیدی در راه‌اندازی کسب و کار جدید به کمک پُرس‌لاین است. تنها کافی‌ست نمونه صفحه تماس با ما خودتان را بسازید و با قراردادن روی وبسایت یا به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی نسبت به جمع‌آوری نظرهای مشتریان‌تان اقدام کنید. پُرس‌لاین با ارائه قابلیت‌های متنوع و به‌روز برای ساخت، توزیع و تحلیل فرم تماس با ما به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین میزان منابع و زمان، بیشترین استفاده را از این فرم ببرید.

اما آیا واقعا فرم تماس با ما نتیجه‌بخشی مطلوبی دارد؟ احتمالا در بسیاری از وبسایت‌ها بخش تماس با ما یا ارتباط با ما را دیده‌اید و برای برخی از آن‌ها هم پیام گذاشته‌اید، اما هیچ‌گاه پاسخی دریافت نکرده‌اید. یکی از دلایل اصلی بروز این دست ناهماهنگی‌ها این است که پیام‌ها به دست کارشناس مربوطه نمی‌رسد یا به‌کل در میان کوهی از پیام‌ها گم می‌شوند.

اما پُرس لاین به شما این امکان را می‌دهد تا با فعال‌کردن قابلیت ایمیل اطلاع‌رسانی از پیام‌های دریافت‌شده مطلع شوید و فرآیند پاسخ‌دهی را تسریع بخشید. همچنین می‌توانید در بخش طراحی سوال‌ها، پاسخ اجباری به یک یا برخی از سوال‌ها (مانند آدرس ایمیل) را فعال کنید تا از برقراری راه ارتباطی با مشتریان مطمئن شوید.

از جمله مزایای دیگر فرم تماس با ما برای کسب و کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوشمندسازی نمایش سوال‌ها بر اساس پاسخ‌ها و متغیرهای مخفی
  • دریافت خروجی اکسل و csv از پاسخ‌ها
  • طراحی حرفه‌ای فرم تماس با ما به‌کمک تمپلیت‌های متعدد و قابلیت افزودن لوگو و تصویر یا ویدیو پس‌زمینه
  • سازگاری فرم تماس با ما با موبایل و تبلیت
  • گزارش‌ساز و قابلیت تعریف فیلتر‌های چندلایه برای تحلیل سازمان‌دهی‌شده

چطور با پُرس‌لاین فرم تماس با ما را هوشمندانه بسازیم؟

نوشتن متن تماس با ما و تدوین آن پیچیدگی خاصی ندارد. در ابتدا می‌توانید سوال‌هایی را به نام، آدرس ایمیل و شماره تماس کاربر اختصاص دهید. این امر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات ارزشمند کاربران، مخصوصا مشتریان بالقوه را جمع‌آوری کنید و از آن در جهت پیشبرد اهداف مارکتینگ کسب و کارتان مانند لیدجنریشن و افزایش فروش بهره بگیرید.

در ادامه این سوال‌ها می‌توانید همانند نمونه متن صفحه تماس با ما پُرس‌لاین از سوال چندگزینه‌ای تصویری بهره بگیرید تا در سازمان‌دهی اطلاعات به مشکل نخورید. به‌کمک این روش دیگر به تفکیک دستی کوهی از پیام‌ها نیازی ندارید و در عوض می‌توانید ارسال پیام‌ها به بخش‌های سازمانی مربوطه را اتوماسیون‌سازی کنید تا تا آن دپارتمان به سرعت به موضوع رسیدگی کند.

همچنین در صورتی که قصد دارید برای درخواست‌های مختلف، مثل دریافت مشاوره یا درخواست همکاری، متن ارتباط با ما مجزا بنویسید، می‌توانید با به‌کارگیری قابلیت افزودن شرط، نمایش سوال بعدی را با توجه به پاسخ کاربر هوشمندسازی کنید.

پُرس‌لاین توانسته تا با مجهزکردن فرم تماس با ما به قابلیت یکپارچه‌سازی با پایگاه‌های داده از جمله سیستم مدیریت مشتریان (CRM)، پروسه مدیریت داده‌ها را بهینه‌تر کند. بدین روش می‌توانید اطلاعات دموگرافیک به‌دست آمده از مشتریان را به‌طور خودکار وارو سیستم CRM خود کنید و از آن‌ها در طراحی پرسونای مشتری یا نظرسنجی‌های مختلف مانند پرسشنامه شاخص خالص مروجان (NPS) و پرسشنامه عملکرد برند بهره ببرید.

دسترسی‌های گسترده در بخش طراحی از جمله تمپلیت‌های متنوع و قابلیت افزودن لوگو و پس‌زمینه به شما کمک می‌کند تا جذابیت بصری فرم‌تان را ارتقا دهید و برندتان را در نظر کاربران حرفه‌ای و پایبند به اصول ترسیم کنید. افزون بر این می‌توانید از امکان آپلود فایل نیز استفاده کنید تا مخاطبان در صورت نیاز بتوانند عکس، ویدیو، PDF یا هر نوع فایل دیگری را همراه با درخواستشان ارسال کنند.

اگر سوالی دارید یا نیاز به کمک بیشتری دارید از طریق چت یا ایمیل support@porsline.ir با ما در ارتباط باشید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط