فرم منوی رستوران و کافی شاپ هتل

یکی از دغدغه‌های اصلی در مراحل راه‌اندازی یک رستوران یا کافه، ارائه یک منوی غذایی مناسب است. ارائه منوی غذایی آنلاین از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی برای هتل و رستوران شماست. هدف از طراحی منوی آنلاین رستوران این است که بتوان رستوران را به صورتی کاملا هوشمندانه مدیریت کرد.

با استفاده از نمونه منو رستوران، سفارش‌ها را قبل از مراجعه حضوری مشتری دریافت کنید و مراحل آماده‌سازی آن را سریع‌تر آغاز کنید. در این صورت خدمت‌رسانی به مشتریان نیز با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

فرم منوی آنلاین هتل چیست؟

منوی آنلاین ابزاری است که بخش‌های مختلف منوی کافه رستوران را به صورت کامل به همراه تصاویر، قیمت‌ها و جزئیات هر یک در بستری آنلاین به مشتریان نمایش می‌دهد. ساخت نمونه منوی کافه رستوران به روش آنلاین بهترین روش برای معرفی خدمات رستوران شما به مشتریان است.

اگر به دنبال روش‌های جدیدی برای تعامل با مشتریان هستید یا در جست‌وجوی ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات مفید و کاربردی درمورد رفتار خرید مشتریان هستید، استفاده از منوی آنلاین یکی از بهترین راهکارهایی است که این نیازمندی‌ها را برآورده می‌کند. دردسترس بودن منو کافه هتل اسپیناس و هتل‌های بزرگ به صورت آنلاین، بیانگر این موضوع است که استفاده از منوی آنلاین امروزه محبوبیت بسیاری در صنعت هتلداری پیدا کرده‌است.

یکی از عمده‌ترین دلایلی که رستورانداران کار با منوی دیجیتال را ترجیح می‌دهند این است که اصلاح و به‌روزرسانی نمونه منوی کافه و رستوران را می‌توان با چند کلیک و در چند ثانیه انجام داد و نسخه جدید را بلافاصله منتشر کرد.

اگر یکی از غذاها به اتمام رسیده‌باشد به سادگی می‌توان نمایش گزینه مربوطه را غیرفعال کرد. ممکن است بخواهید در بعضی از روزهای هفته یا مناسبت‌های خاص، تخفیفی روی قیمت‌ها اعمال کنید. اعمال تخفیف و به‌روزرسانی منو با جدیدترین قیمت‌ها به سادگی در یک منوی دیجیتالی امکان‌پذیر است.

در زمان‌هایی که مشتریان زیادی به رستوران شما مراجعه کرده‌اند، سرعت ارائه خدمات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با منوی آنلاین این امکان برای مشتریان فراهم می‌شود که بدون نیاز به درخواست منو از پیشخدمت رستوران به منو دسترسی داشته باشند و آن را بررسی کنند. در نتیجه سرعت ثبت سفارش و ارائه سرویس افزایش پیدا می‌کند.

چرا باید منوی آنلاین هتل بسازیم؟

با استفاده از یک منوی آنلاین دیگر نیازی به چاپ و تکثیر منوی کاغذی نیست و می‌توان اطمینان داشت که مشتریان همیشه و در هر مکانی به منوی غذایی دسترسی خواهند داشت.

به علاوه یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ابزارهای آنلاین در مدیریت هتل، کاهش هزینه‌ها است. حذف منوهای چاپی سبب صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها می‌شود. منوهای آنلاین این امکان را دارند که محتوای آن‌ها را در هر زمانی به سرعت ویرایش کنید و منوی جدید و به‌روز را منتشر کنید.

این روزها جایگزین‌کردن منوها و کاتالوگ‌های آنلاین به جای مشابه کاغذی آن‌ها به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی و حفاظت از محیط زیست نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارتباط برقرار کردن با مشتریان از طریق یک منوی آنلاین فرصت‌های بسیاری برای بازاریابی، تبلیغات و ارائه منو شخصی‌سازی‌شده به مشتریان برای هتل و رستوران شما فراهم می‌کند. ارتباطات میان مشتری و صاحبان رستوران‌ از طریق یک منوی آنلاین بهبود پیدا می‌کند.

با استفاده از نرم‌افزار ساخت منو کافی شاپ و رستوران، بیشتر روی افزایش بهره‌وری و ارائه اطلاعات صحیح در سریع‌ترین زمان به مشتریان تمرکز کنید و با کاهش زمان انتظار، تجربه مشتری را بهبود ‌بخشید.

جمع‌آوری اطلاعات درمورد مشتریان از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار ساخت فرم آنلاین است. با قابلیت‌های گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل داده‌ها که فرم‌ساز آنلاین ارائه می‌کند، می‌توان بررسی کرد که کدام غذاها پرطرفدارتر بوده‌اند یا هر مشتری چه مدت زمانی را صرف بررسی منو و انتخاب غذا کرده‌است. از این طریق می‌توان جذابیت محتوا و تصاویر منو را بهتر ارزیابی کرد.

چطور با پرس‌‌لاین فرم منوی آنلاین هتل را حرفه‌ای بسازیم؟

برای استفاده از نمونه منوی کافی شاپ و رستوران، یک حساب کاربری در پرس‌لاین بسازید و پس از افزودن این نمونه فرم به حساب کاربری، آن را به دلخواه خود ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

به کمک قابلیت افزودن شرط، منو را به گونه‌ای طراحی کنید که فرد با انتخاب وعده غذایی موردنظر، صفحه غذاهای مربوط به همان وعده را مشاهده کند. همچنین می‌توان با استفاده از گروه سوال، پیش‌غذاها، نوشیدنی‌ها، غذای اصلی و دسرها را دسته‌بندی کرد.

طراحی منو کافی شاپ یا رستوران خود را با بارگذاری یک تصویر پس‌زمینه جذاب و انتخاب رنگ‌بندی متناسب با هویت بصری برند خود تکمیل کنید.

با قرار دادن لینک درگاه پرداخت خود در منوی آنلاین رستوران، فرآیند ثبت سفارش و پرداخت را به سادگی در همان فرم امکان‌پذیر کنید.

پس از ساخت منوی آنلاین، لینک آن را تبدیل به کیوآرکد کنید. می‌توان این کیوآرکد را چاپ کرد و روی میزهای رستوران قرار داد یا تصویر آن را روی دیوار قسمت ورودی رستوران نصب کرد. همچنین در هتل‌ها می‌توان این کد را روی میز پذیرش یا در هر یک از اتاق‌های مهمانان نمایش داد.

مشتریان از طریق ورود به لینک یا اسکن کردن کیوآرکد، به‌روزترین منوی رستوران را مشاهده و بررسی می‌کنند.

در منوی آنلاین می‌توانید قسمتی را به دریافت سفارش کاربران اختصاص دهید تا مشتریان پس از باز کردن لینک منو، وارد بخش ثبت سفارش آنلاین شوند، غذا و نوشیدنی دلخواه و تعداد موردنظر از هر یک را انتخاب و جزئیات سفارش خود را ثبت کنند و درنهایت به راحتی در چند دقیقه غذا را سفارش دهند.

با مراجعه به جدول نتایج فرم خود، آخرین سفارش‌های ثبت‌شده را مشاهده کنید و برای به‌اشتراک‌گذاری گزارش پاسخ‌های ثبت‌شده با همکاران مربوطه از یکپارچه‌سازی با گوگل شیت استفاده کنید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط