با استفاده از انواع سوالات متنی، چندگزینهای، چندگزینهای تصویری، امتیازدهی، طیفی و غیره رضایت مشتریان هتل را ارزیابی کنید یا اطلاعات آنها را جمعآوری و برای تماسهای بعدی استفاده کنید.
فرقی نمیکند مهمان شما از کشوری دوردست آمده یا همزبان ما و مسلط به زبان فارسی است، در پرسلاین میتوانید فرمهای خود را به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی (اسپانیایی و روسی: بهزودی) بسازید.
با استفاده از ویژگی «درج اطلاعات مخفی» برای هر مهمان هتل، لینک اختصاصی بسازید. برای مثال، نام یا شماره تماس او را به عنوان متغیر در لینک پرسشنامه جایگذاری کرده و رهگیری شکایات و نظرات او را آسان کنید.
بااستفاده از API پرسلاین، دادههای موجود مشتریان یا هر اطلاعات دیگری مانند نام مهمان، شماره اتاق و تاریخ اقامت در هتل را به نظرسنجیها و فرمهایتان پاس دهید و فرایندهای داخلیتان را ساده کنید.
تنظیمات اطلاعرسانی، به شما این امکان را میدهد که پاسخ نظرسنجیها یا فرمها را به واحد یا مسئول مرتبط با آن موضوع ارسال کنید. به این ترتیب، رسیدگی به شکایات مشتری یا پیگیری هر فرم، بهشکل خودکار در دستور کارتان قرار میگیرد.
بااستفاده از امکانات گسترده بخش طراحی در ابزار پرسلاین، فرمها و نظرسنجیهای هتل را همسو با تصویر برندتان بسازید. انتخاب رنگ سوالات، رنگ پسزمینه یا دکمهها و بارگذاری لوگوی سازمانی تنها بخش کوچکی از امکانات این بخش است.
چطور به کمک پرسلاین فرم و نظرسنجیهای هتل را بسازید؟
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
حالا شروع کنید
همین امروز، فرایندهای دستی و فرمهای کاغذیتان را حذف کنید و سنجش رضایت مشتریان را در اولویت برنامههایتان بگذارید.
پاسخگوی پرسشهای شما هستیم؛ همیشه!
اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرسلاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.
پرسلاین چطور به هتلها و اقامتگاهها کمک میکند؟
طراحی نظرسنجیهای مهمانان هتل، ارزیابی عملکرد پرسنل هتلها و اقامتگاههای بومگردی، بهبود فرایندهای بازاریابی ازطریق انجام تحقیقات بازار و شناخت مشتریان و ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف هتل، تنها بخشی از صدها کارکرد بینظیر ابزار پرسلاین در صنعت هتلداری است.
رضایتسنجی مهمانان و مشتریان هتل، رستوران و اقامتگاه
سنجش رضایت مهمان و اطلاع از نقد و نظرات آنها، اقدامی حیاتی برای حفظ و ارتقا کیفیت خدمات هتلهاست.
از برخورد کارکنان هتل گرفته تا امکانات و خدمات شما، همه و همه مواردی هستند که باید بهطورمداوم بررسی شده و بهبود یابند. همچنین، تجربهی مهمان شما از اولین تماس با هتل تا پذیرش در هتل، اقامت و خروج یا حتی بعد از خروج و ترک هتل، بایستی ارزیابی شود. اینگونه میتوانید تمام نیازها و دغدغههای مشتریانتان را شناسایی کنید، تجربهی اقامتی بینظیر را برای او رقم بزنید و او را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.
با استفاده از ابزار ساخت نظرسنجی پرسلاین، بدون نیاز به نصب و راهاندازی، میتوانید تمامی نظرسنجیها، پرسشنامهها و فرمهای خود را آنلاین بسازید و برای مهمانانتان ارسال کنید.
ساخت فاکتورها، فرمها و چکلیستهای هتل
ساخت فرمها و چکلیستهایی مثل فاکتور هتل، چکلیست نظافت اتاقها، فرم پذیرش مهمان یا رسید رزرو اتاق، از جمله مواردیست که مدیریت و هماهنگی بخشهای مختلف هتلها را تسهیل و تسریع میکند.
این فرمها بایستی بهراحتی به نرمافزار رزرواسیون یا سیستمهای مدیریت هتل شما متصل شوند و از سوی دیگر، کاربری آسان و جذابی داشته باشند. با استفاده از API در پرسلاین میتوانید فرمهایتان را به پایگاه دادهها و وبسایتتان متصل کنید. از امکانات گسترده طراحی برای شخصیسازی هر فرم استفاده کنید. روی فرمهایتان شرط و امتیاز تعریف کنید و آنها را به فاکتورهایی خودکار و آمادهی ارسال تبدیل کنید.
ارزیابی عملکرد کارکنان و خدمه هتل
کارکنان هتلها و اقامتگاهها اثر بهسزایی در شکلگیری تجربه مثبت مهمانان و مشتریان هتل دارند. مدیرها اغلب تمایل دارند، برخورد و رفتار این کارکنان در زمان اقامت مهمان را ارزیابی کنند یا درجریان نحوهی انجام وظایفشان باشند. بدینمنظور، با ساخت و اجرای ارزیابیهای عملکرد کارکنان خود میتوانید از سطح دانش، رضایت شغلی و کیفیت کاری آنها باخبر باشید.
با استفاده از نمونهپرسشنامههای آمادهی پرسلاین، رضایت و عملکرد کارکنان و مسئولین بخشهای مختلف هتل یا رستوران هتل را ارزیابی کنید و برنامههای توسعهی منابع انسانی خود را بر این اساس تدوین و اجرا کنید.
ارزیابی وضعیت رستوران و کافیشاپ هتل
هر هتلی علاوه بر خدمات مربوط به اقامت مسافران و مهمانان، خدماتی مثل برگزاری سمینار و رویداد یا سرو غذا در رستوران و کافیشاپ را نیز ارائه میدهد - خدماتی که احتمالاً در دوران محدودیتهای سفر پس از شیوع کرونا، به درآمدزایی و حیات هتلها کمک زیادی کردهاست. از اینروی، سنجش و بهبود کیفیت خدمات این بخشها اهمیت بالایی دارد.
شما با صرف زمانی کمتر از چند دقیقه میتوانید فرمهای ارزیابی و نظرسنجی سمینارها، نظرسنجی کیفیت فضا و غذای رستوران یا برخورد پرسنل با مشتریانتان را طراحی کنید. سپس لینک نظرسنجی خود را برای شرکتکنندگان رویدادها یا مشتریان رستوران هتل ارسال کنید یا نظرسنجی را در وبسایت خود نمایش دهید. تمام اینها با چند کلیک در ابزار ساخت نظرسنجی پرسلاین امکانپذیر است.
چطور به کمک پرسلاین فرم و نظرسنجیهای هتل را بسازید؟
با استفاده از نمونهنظرسنجیهای آماده پرسلاین، فرم و نظرسنجی خود را بسازید.
به کمک ویژگی «تعریف شرط» به هر یک از مهمانان خود سوالهای مختص خودش را نمایش دهید.
به کمک امکان «تعریف امتیاز» پیشفاکتور یا فاکتور هتل و اقامتگاهتان را بسازید و نسخهای از آن را برای مشتری ازطریق ایمیل یا پیامک ارسال کنید.
با «احراز هویت» دسترسی به پرسشنامه و فرم را فقط محدود به افرادی کنید که تمایل دارید در نظرسنجی یا ارزیابی شما مشارکت کنند. برای مثال اگر نظرسنجی شما مخصوص مدیران بخشهای مختلف هتل است، به هر یک از آنها کد اختصاصی بدهید یا بااستفاده از ایمیل یا کد ملی به آنها امکان ورود به فرم یا نظرسنجی را بدهید.
رزرو غذای کارکنان، رزرو اتاق یا رزرو غذای میهمانان و مسافران هتل یا اقامتگاهتان را با ساخت فرمهای مرتبط بهصورت آنلاین و خودکار انجام دهید و زمان و بودجه خود را صرف فرایندهای کاغذی و زمانبر نکنید.
با استفاده از «سفارشیسازی صفحه تشکر» به مشتریان خود پیشنهادهای مختلفی مانند کدهای تخفیف اختصاصی را نمایش دهید. همچنین میتوانید در این صفحه ، مشتری را به صفحات دلخواه خود مانند شبکههای اجتماعیتان هدایت کنید.
با استفاده از ویژگی «پایپینگ»، از پاسخ پرسشهای قبلی در پرسشهای بعدی استفاده کنید. برای مثال در ابتدای فرم از پاسخدهنده درخواست کنید نام و نام خانوادگی خود را وارد کند. سپس از نام او در پرسشهای بعدی استفاده کنید و او را مخاطب قرار دهید.
به کمک ویژگی «جلوگیری از ثبت بیش از یکبار پاسخ» از تکرار پاسخدهی به فرم نظرسنجی هتل و دریافت پاسخهای تکراری جلوگیری کنید و دادههای معتبرتری جمعآوری کنید.