فرم ثبت‌نام در سایت

نمونه فرم ثبت‌نام در سایت یکی از ابزارهای کاربردی برای کسب‌وکارها و افرادی است که نیاز به جمع‌آوری اطلاعات ارتباطی بازدیدکنندگان سایت خود دارند. از این اطلاعات می‌توان برای ارسال خبرنامه‌ها، اطلاع‌رسانی درمورد جدیدترین محصولات و خدمات و پیشنهادهای خرید و تخفیف استفاده کرد.

فرم ثبت‌نام سایت خود را به کمک امکانات متنوع و کاربردی پرس‌لاین به سادگی طراحی کنید یا از نمونه فرم آماده ثبت‌نام سایت استفاده کنید.

فرم آنلاین ثبت‌نام در سایت چیست؟

ساخت فرم عضویت در سایت، ثبت‌نام را تبدیل به ارتباطی تعاملی با کاربران می‌کند. با ایجاد فرم ثبت‌نام در سایت به سادگی امکان ثبت‌نام برای شرکت در رویدادها، وبینارها، ثبت‌نام در یک سایت یا عضویت در خبرنامه سایت خود را فراهم کنید.

با امکانات فرم‌ساز آنلاین، فرم خود را به سایر نرم‌افزارها و برنامه‌ها متصل کنید و داده‌ها را به صورتی سازمان‌یافته‌ و یکپارچه مدیریت کنید. با این قابلیت، پاسخ‌های ثبت شده برای این فرم را در لحظه در نرم‌افزارهای موردنظر خود دریافت کنید و آن‌ها را به عنوان سرنخ‌های فروش و مشتریان جدید پیگیری کنید.

با گزارش‌هایی که بصورت خودکار براساس اطلاعات دریافتی تولید می‌شوند، راهکارهای جدیدی را برای بهبود سایت و افزایش اعضای سایت یا مشتریان کسب‌وکار خود طراحی کنید.

چرا باید فرم آنلاین ثبت‌نام در سایت بسازیم؟

تاثیرگذاری بالا در اولین ارتباط با مخاطب، موفقیت شما را در حفظ مخاطبان سایت یا برگزاری یک برنامه و رویداد تضمین می‌کند.

طراحی فرم ثبت‌نام سایت به عنوان یکی از مراحل برگزاری یک رویداد یا ارائه یک خدمت آنلاین ضروری است. به کمک این فرم، افراد می‌توانند شناخت دقیق‌تری درباره سایت شما کسب کنند و با محتوای آن بهتر ارتباط برقرار کنند.

پرس‌لاین امکان ساخت فرم ثبت‌نام سایت را بصورت حرفه‌ای فراهم می‌کند و اضافه شدن اعضای جدید به سایت شما را استمرار می‌بخشد.

فرم عضویت در سایت را بدون نیاز به کدنویسی و تنها با ساخت یک حساب کاربری در پرس‌لاین بسازید و در وبسایت خود قرار دهید یا لینک آن را در صفحه خبرنامه خود قرار دهید. پاسخگویی به این فرم از طریق موبایل و کامپیوتر امکان‌پذیر است. در نتیجه هر شخص در هر زمان و مکانی این امکان را دارد که عضو سایت شما شود.

چطور با پرس‌‌لاین فرم ثبت‌نام در سایت را حرفه‌ای بسازیم؟

برای ساخت فرم آنلاین در حساب کاربری خود وارد قسمت ایجاد شوید. در فرم خود تنها سوالات مهم و ضروری را بپرسید تا زمان پاسخدهی به فرم تا حد امکان کوتاه باشد و درصد پاسخدهی افزایش یابد.

نمونه فرم ثبت‌نام در سایت شامل سوالات مفید و مورد نیاز برای یک فرم استاندارد است که می‌توانید متناسب با نیازمندی خود آن را ویرایش کنید.

تصویری از لوگوی برند خود یا تصاویر مرتبط با رویداد را در فرم قرار دهید. با توجه به این که این فرم‌ها بخشی از هویت کسب‌وکار و سایت شما هستند، از فاز طراحی، رنگ‌بندی فرم‌ها را منطبق با عناصر طراحی و ظاهری سایت خود انتخاب کنید.

با استفاده از امکان شخصی‌سازی صفحه تشکر یا ارسال ایمیل‌های اطلاع رسانی، پس از تکمیل فرم، پیامی درخصوص موفقیت‌آمیز بودن مراحل ثبت‌نام به کاربران نمایش دهید.

اگر می‌خواهید شماره موبایل صحیح هر یک از کاربران را دریافت کنید از امکان احراز هویت با پیامک در فرم ثبت‌نام سایت استفاده کنید. در این صورت کاربر با وارد کردن شماره موبایل خود، یک کد تایید دریافت می‌کند و در صورت صحیح وارد کردن کد، وارد فرم می‌شود.

پس از ساخت فرم، پیش‌نمایش آن را در حساب کاربری خود مشاهده کنید و از قسمت طراحی، نحوه نمایش فرم در دستگاه‌های مختلف را بررسی کنید. در این صورت اطمینان حاصل می‌شود که جزئیات نمایش فرم به همان صورت مدنظر شما به کاربر نمایش داده‌ می‌شود.

فرم ثبت‌نام در سایت را از طریق حساب‌های خود در شبکه اجتماعی یا ارسال ایمیل به اشتراک بگذارید. به علاوه با امکان درج اطلاعات مخفی می‌توانید برای هر یک از منشاهای ثبت‌نام یک لینک جداگانه ایجاد کنید و در نهایت با بررسی نتایج ثبت‌شده، ارزیابی کنید کدام یک از منشاهای ثبت‌نام تعداد کاربران بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کرده‌است.

با افزونه فرم‌ساز وردپرس پرس‌لاین به سادگی این فرم را به سایت خود نیز اضافه کنید و گزارش پاسخ های ثبت شده را دریافت کنید.

پس از دریافت پاسخ‌های کاربران، در حساب کاربری، گزارش پاسخ‌ها را از قسمت جدول نتایج مشاهده کنید و در صورت نیاز، خروجی اکسل نتایج را دانلود کنید. همچنین با استفاده از گزارش‌ها و نمودارهای متنوعی که بر اساس نتایج ارائه می‌شود، وضعیت فعلی عضویت در سایت را دقیق‌تر تحلیل کنید و آن را بهبود دهید. 

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط