فرم بازخورد در مورد نام محصول

قطعا شما هم تجربه کرده‌اید که دیدن وسیله‌ای یا شنیدن نامی ناخودآگاه باعث می‌شود احساس خوبی پیدا کنید. تمام برندهای معتبر دنیا در این محبوبیت اشتراک دارند؛ البته می‌توان هم گفت این محبوبیت باعث شده برندِ برتر باشند.

فرم بازخورد نام محصول، عکس‌العمل مخاطبان در مواجهه با نام برند شما را بررسی می‌کند. چنانچه این بازخورد از طریق فرم‌ساز آنلاین تهیه شود، با حداقل هزینه و در کمترین زمان  بیشترین بازخورد را خواهید داشت

اطلاع از احساس مشتریان نسبت به نام محصول شما، قطعا حاصل تجربه آن‌ها از اوقاتی است که با برند شما داشته‌اند. فرم بازخورد نام محصول در پرس لاین به عنوان راهکاری سریع و بدون دردسر پیشنهاد می شود. این فرم تعیین می‌کند نظر افراد در مورد برند شما چیست و شما چقدر در برنامه‌ریزی‌های سازمانی موفق بوده‌اید. این نتیجه‌گیری، جامعه مشتریان وفادار شما را رو به رشد می‌برد.

استفاده از سوالات تحقیقات بازار باز باعث می‌شود مخاطب اجازه تعامل با شما را داشته باشد. سوالاتی مثل نمونه‌ زیر می‌تواند بازخورد خوبی از احساسات مشتری نسبت به نام برند شما بدهد:

زمانی که به نام محصول ما نگاه می‌کنید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟ 

با استفاده از سوالات طیفی لیکرت هم می‌توان پرسش‌های مناسب و در عین حال قابل تجزیه و تحلیل کمی طراحی کرد. جواب این پرسش‌ها غالبا مشتمل بر پنج قسمت اصلا علاقه ای ندارم، علاقه ندارم، احساسی ندارم، علاقه دارم و علاقه زیادی دارم می‌شود مانند:

به طور کلی وقتی به اسم محصول نگاه می‌کنید، کدام یک از موارد زیر احساس شما را در مورد آن به بهترین نحو توصیف می‌کند؟

تلفظ نام سازمان ما چقدر آسان است؟

در پرس لاین قابلیت‌های زیادی از جمله موارد زیر برای ساخت این پرسشنامه دارید:

  • امکان درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت در سوالات برای ایجاد احساس بهتر و جذابیت پرسشنامه
  • امکان ارسال به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مشتریان 
  • امکان استفاده از رنگ‌بندی و تمپلیت‌های گوناگون مطابق با طرح و رنگ برندتان
  • امکان دریافت آنی بازخورد 
  • امکان قرار دادن شرط و امتیاز روی سوالات برای تبدیل آن‌ها به داده‌های کمی 
  • امکان ذخیره پرسشنامه‌ها در فضایی اندک

نحوه ساخت فرم بازخورد نام محصول

در پرس لاین، این امکان را دارید که به‌راحتی نمونه فرم آماده بازخورد نام محصول 

 را استفاده کنید یا این پرسشنامه را با سوالات مد نظر خود از نو بسازید. تمامی این تغییرات و ساخت پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده انجام می‌شود.

تمام امکانات پنل کاربری پرس لاین به صورت رایگان قابل استفاده است؛ ولی برای استفاده از ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای» که پراستفاده‌ترین کاربری پرس‌لاین است را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین «کاربری سازمانی»، با طیف متنوعی از نیازمندی‌ها، کمک زیادی می‌کنند. کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط