رضایت‌سنجی مراجعان به آزمایشگاه

احتمالا شما تمام تلاشتان را برای جلب رضایت مراجعان آزمایشگاه می‌کنید. دوست دارید تمام امکانات برایشان فراهم باشد، روزانه افراد بیشتری به شما مراجعه کنند، نتایج آزمایش‌ها به‌موقع آماده شوند و پزشک‌ها نیز آزمایشگاه شما را معتبر شناسایی کنند. تا حالا با خود فکر کرده‌اید که چه عاملی باعث می‌شود که همه این اتفاقات خوب رخ دهد؟

مهم‌ترین عامل در موفقیت برند آزمایشگاهی شما رضایت مراجعانتان است. اگر پس از هر آزمایش از مراجعه‌کنندگان خود نظرسنجی کنید و با تحلیل داده‌های به‌دست‌آمده، وضعیت آزمایشگاهتان را بهبود دهید، قطعا خواهید توانست به تمام اهداف تجاری خود دست یابید.

ممکن است از خدمات و امکانات ارائه شده به مراجعانتان رضایت کامل داشته باشید؛ اما آیا آن‌ها نیز از این شرایط راضی هستند؟ صدالبته که آسان‌ترین راه برای دانستن این قضیه پرسیدن از خود مراجعان است. نمونه فرم رضایت سنجی مراجعان به آزمایشگاه هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

استفاده آنلاین از نظرسنجی آزمایشگاه برای نمونه فرم رضایت‌سنجی مراجعان به آزمایشگاه از بهترین‌های غیرقابل انکار است. شما با دردست‌داشتن اطلاعات بیمار بلافاصله پس از دریافت خدمات فرم را به او پیامک کرده و منتظر آمارهای آنی حاصل از آن می‌مانید.

نمونه آنلاین فرم رضایت‌سنجی مراجعان به آزمایشگاه امکان دریافت داده‌های آماری را بدون دخالت نیرو یا هزینه اضافه برای آزمایشگاه فراهم می‌کند. این داده‌های آماری به شما از نقایص و نقاط قوتتان می‌گویند و به این ترتیب متوجه خواهید شد به تغییر یا تقویت کدام بخش از فرآیند کار باید دست بزنید. 

فرم‌های نظرسنجی آنلاین به نوعی راحتی و تداوم در امر نظرسنجی را تضمین می‌کنند. اگر شما هم به تکمیل دوره‌ای و منظم این فرم و دریافت آمار آن اهمیت می‌دهید،‌ این روش فوق‌العاده، از اولویت‌های کاری شماست. 

معمولا نیاز است که فرم نظرسنجی بلافاصله پس از تکمیل خدمات ارائه‌شده به بیمار، برای او ارسال شود. همچنین بسیار مهم است که مراجعان با نام و اطلاعات خودشان خطاب قرار گیرند؛ چرا که با ایجاد روابط صمیمانه تکمیل فرم قطعی می‌شود. از طرف دیگر تکمیل این فرم زمانی اعتبار لازم را دارد که برای یک بار از طرف هر مراجع انجام شود. با استفاده از فرم‌های آنلاین در پرس لاین این شرایط به‌سهولت مهیا می‌شود.

کافی است اطلاعات دموگرافیک HIS را در لینک پرسشنامه درج کرده و لینک حاصل از آن را بلافاصله پس از دریافت خدمات به‌صورت پیامک برای او ارسال کنید. با این روش مراجع در کمال آرامش و هرزمان که تمایل داشته باشد به تکمیل فرم خود می‌پردازد. 

نحوه ساخت نمونه فرم رضایت سنجی مراجعان به آزمایشگاه 

با ثبت‌نام در پرس لاین، می‌توانید با چند درگ و دراپ ساده از نمونه فرم رضایت‌سنجی مراجعان به آزمایشگاه استفاده کنید، تغییر دهید یا از نو بسازید. «کاربری رایگان»، «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی»، هرکدام شامل امکانات و قابلیت‌های خاصی است که بسته به نیازتان قادر به انتخاب آن‌ها هستید. 

اگر برای هر نوع خدمات ارائه ‌شده به مراجعان و سنجش آن‌ها، سوالات خاصی مد نظر دارید، کافی است با قراردادن شرط روی سؤال به هدف خود برسید. به این ترتیب مراجعانی که به بخش خاصی از آزمایشگاه مراجعه کرده‌اند، فقط سوالات مربوط به همان خدمت را پاسخ می‌دهند.

حتی ممکن است بخواهید برای مراجعان ناراضی متنی خاص در پایان پرسشنامه ارائه دهید و از آن‌ها بابت مناسب‌نبودن شرایط عذرخواهی کنید. همچنین از مراجعان دیگر بسته به نوع پیشنهاد یا انتقادشان تشکر کنید؛ در این صورت کافی است صفحات تشکر مختلفی با پیام‌های تشکر یا عذرخواهی طراحی کرده و با قراردادن شرط و امتیاز مراجع را به آن صفحات هدایت کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط