پرسشنامه نگهداشت مشتری

پرسشنامه نگهداشت یا Retention نشان می‌دهد که چرا تعداد مشتریان شما در حال کاهش است، دیگر از خدمت استفاده نمی‌کنند یا محصولی را بازمی‌گردانند. از این پرسشنامه برای نمایش علل کنسل‌کردن خرید یا فرآیند بازگردانی استفاده می‌شود.

با پلتفرم‌های ساخت پرسشنامه آنلاین، علاوه بر شناخت دلیل اصلی تصمیم‌گیری افراد برای ترک شرکت یا محصول، برای گرفتن بازخورد، سرعت و تداوم لازم را خواهید داشت. به این ترتیب سرعت عملتان در تغییر و بهبود اوضاع بالا می‌رود.

نمونه‌های مشابه