پرسشنامه ثبت نام مسابقه قرعه‌کشی

اگر برای مشارکت بیشتر مخاطبان در خرید محصول یا شرکت در نظرسنجی جوایزی را به عنوان مشوق در نظر گرفته باشید، برای انتخاب برندگان جوایز، نیاز به برگزاری قرعه‌کشی خواهید داشت. 

برای برگزاری قرعه‌کشی، در ابتدا می‌بایست اطلاعات دقیق و کامل شرکت‌کنندگان را دریافت کنید تا پس از انجام قرعه‌کشی، بتوانید با برندگان جوایز ارتباط برقرار کنید. به علاوه، داده‌های جمع‌آوری‌شده در این مرحله برای جذب مخاطبان بیشتر در برنامه‌ها و رویدادهای بعدی کارآمد است.

از فرم آنلاین ثبت نام قرعه‌کشی استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز برای انجام قرعه‌کشی را در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه دریافت کنید.

پرسشنامه ثبت نام مسابقه قرعه‌کشی چیست؟

استفاده از فرم آنلاین ثبت نام قرعه‌کشی به شما کمک می‌کند اطلاعات افرادی را که تمایل به شرکت در قرعه‌کشی دارند، به سادگی جمع‌آوری کنید. این اطلاعات شامل نام، ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات ضروری می‌باشد. سپس شما می‌توانید گزارش پاسخ‌های ثبت‌شده برای این فرم را دریافت کنید و با استفاده از یک الگوریتم قرعه‌کشی، برندگان را انتخاب کنید و جوایز را اهدا کنید.

گزارش اطلاعات ثبت‌شده روی فرم آنلاین ثبت‌نام قرعه‌کشی به صورت خودکار و درلحظه به‌روزرسانی می‌شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن، از جزییات پاسخ هر فرد و مجموع تعداد ثبت‌نام‌ها اطلاع پیدا می‌کنید.

چرا باید پرسشنامه آنلاین ثبت نام قرعه‌کشی بسازیم؟

در صورت استفاده از فرم آنلاین برای ثبت اطلاعات، شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی می‌توانند به راحتی از هر جا و در هر زمانی که دسترسی به اینترنت دارند، در مسابقه شرکت کنند و نیاز به حضور در محل خاصی ندارند.

فرم‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند تا از طریق پلتفرم‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، لینک ثبت نام را ارسال کنید. در این صورت تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی، از ثبت نام مطلع می‌شوند و به راحتی اطلاعات خود را ثبت می‌کنند.

می‌توان از اطلاعات دقیقی که در فرم آنلاین ثبت شده است، برای ارتباطات بعدی و اهدای جوایز استفاده کرد. همچنین این اطلاعات به شما امکان شناخت دقیق‌تر ویژگی‌های شرکت‌کنندگان را می‌دهد.

در مقایسه با روش‌های فیزیکی و آفلاین، ایجاد و مدیریت مسابقات و قرعه‌کشی‌های آنلاین هزینه کمتری دارد. به علاوه بررسی و پردازش اطلاعات و اعلام نتایج با بالاترین سرعت و دقت انجام می‌شود و بهره‌وری بیشتری دارد.

به طور کلی، استفاده از فرم آنلاین برای ثبت نام در قرعه‌کشی به شما امکان مدیریت بهتر و ارتقای روند اجرایی مسابقات و قرعه‌کشی‌ها را می‌دهد. این ابزار به شما کمک می‌کند مسابقات خود را به روشی ساده و کارآمد برگزار کنید و تجربه بهتری برای شرکت‌کنندگان ایجاد کنید. 

چگونه با پرس‌لاین پرسشنامه مسابقه قرعه‌کشی را حرفه‌ای بسازیم؟

به کمک امکانات پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین، فرم ثبت‌نام آنلاین قرعه‌کشی را به راحتی و با بیشترین قابلیت‌ها بسازید وکامل‌ترین اطلاعات را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

استفاده از انواع مختلف سوالات مانند سوال چهارگزینه‌ای، چهارگزینه‌ای تصویری، متنی با پاسخ کوتاه و ... کمک می‌کند پاسخدهی به فرم ساده‌تر و سریع‌تر شود.

اگر بازه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در قرعه‌کشی در نظر دارید، برای فرم ثبت‌نام آنلاین خود، زمان شروع و پایان خودکار پاسخدهی تنظیم کنید تا ثبت اطلاعات فقط در همان بازه امکان‌پذیر باشد.

با فعال کردن قابلیت ویرایش پاسخ‌ها، به مخاطبان این امکان را بدهید که به راحتی اطلاعات اشتباه یا قدیمی را تصحیح کنند. این کار با ارسال لینک ویرایش پاسخ از طریق ایمیل‌ یا پیامک اطلاع‌رسانی امکا‌ن‌پذیر است.

پس از ایجاد فرم، برای به‌اشتراک‌گذاری آن، لینک پرسشنامه‌ را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید یا آن را از طریق پیامک و ایمیل برای مخاطبان ارسال کنید. برای قرار دادن نمونه فرم ثبت‌نام قرعه‌کشی در سایت یا نمایش آن به صورت پاپ‌آپ از کد مخصوص هر یک استفاده کنید.

اگر می‌خواهید روند بررسی اطلاعات ثبت‌شده را تسریع کنید و در سریع‌ترین زمان از پاسخ‌ها مطلع شوید، قابلیت تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را فعال کنید تا بلافاصله پس از ثبت یک فرم جدید، یک ایمیل برای مسئول بررسی اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان ارسال شود.

نهایتا از بخش جدول نتایج از داده‌هایتان خروجی اکسل بگیرید و در قالب انواع نمودار و جدول، اطلاعات ثبت‌نامی‌ها را ببینید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط