اگر برای مشارکت بیشتر مخاطبان در خرید محصول یا شرکت در نظرسنجی جوایزی را به عنوان مشوق در نظر گرفته باشید، برای انتخاب برندگان جوایز، نیاز به برگزاری قرعهکشی خواهید داشت.
برای برگزاری قرعهکشی، در ابتدا میبایست اطلاعات دقیق و کامل شرکتکنندگان را دریافت کنید تا پس از انجام قرعهکشی، بتوانید با برندگان جوایز ارتباط برقرار کنید. به علاوه، دادههای جمعآوریشده در این مرحله برای جذب مخاطبان بیشتر در برنامهها و رویدادهای بعدی کارآمد است.
از فرم آنلاین ثبت نام قرعهکشی استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز برای انجام قرعهکشی را در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه دریافت کنید.