مسیری که مصرفکنندگان برای خرید و سپس استفاده از یک محصول طی میکنند شامل چندین مرحله است. ابتدا در مرحله آگاهی، مشتریان بالقوه با گزینههای مختلف در دسترس آشنا میشوند. سپس در مرحله بررسی، گزینههای قابل انتخاب را ارزیابی و با یکدیگر مقایسه میکنند و در نهایت در مرحله خرید درباره خرید یک محصول مشخص تصمیمگیری میکنند.
به کمک نمونه پرسشنامه رفتار مصرفکننده با هر یک از این مراحل در چرخه خرید محصولات خود بهتر آشنا شوید. این بازخوردها به شما کمک میکند به رویکرد دقیقتری نسبت به تمام بخشهای فرآیند خرید مشتریان احتمالی دست پیدا کنید.