پرسشنامه سنجش امکانات آموزش مجازی در منزل

این روزها آموزش مجازی با مزایای بی‌نظیرش، نقل مجلس همه کاربران است. آموزش حضوری مخصوصا بعد از دوران قرنطینه و کرونا بیشتر به داستانی می‌ماند که با مشکلات فراوان دست و پای همه را می‌بندد.

البته با وجود محبوب بودن هر شیوه و روشی از جمله آموزش مجازی، باز هم معایب و کاستی‌هایی وجود دارد که باید به نقد گذاشته شود. شناخت و بینش نسبت به این معایب کلید پیشرفت و رسیدن به اهداف آموزشی است. برای بررسی امکانات آموزش مجازی در منزل می‌توان با طراحی پرسشنامه‌ آنلاین و آزمون آنلاین اقدام کرد.

آموزش مجازی در منزل در نگاه اول به حذف مسافت می‌انجامد ولی هرچه جلوتر می‌رویم، راحتی و آرامش بیشتری را نصیب برگزارکنندگان و آزمون‌دهندگان می‌کند. اگر نگاهمان را از یک فرد و یک کلاس به سمت یک جامعه وسعت دهیم، به فواید بی‌مانند آن پی می‌بریم. چه بسیار از مسافرت‌ها که حذف می‌شوند؟! چه بسیار از نیازمندی‌های آموزشی که برطرف می شود؟! چه میزان وسیعی از نیروهای انسانی که ذخیره می شود؟!

لزوم تداوم این شیوه از آموزش،‌ باعث می‌شود بررسی و رفع مشکلات آن اهمیت فراوانی داشته باشد. استفاده از فرم بررسی امکانات آموزش مجازی در منزل می‌تواند به ابزاری کارآمد برای ارتقاء آموزش مجازی تبدیل شود. این فرم کارگشا به صورت رایگان در پرس لاین وجود دارد. 

روش ساخت پرسشنامه امکانات آموزش مجازی در منزل

در پرس لاین انواع مختلفی از پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌ها را به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید. در پنل کاربری خود روی کادر «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» کلیک کنید تا لیست آن‌ها در دسترستان قرار گیرد. با انتخاب پرسشنامه مد نظرتان،‌ قادر خواهید بود انواع تغییرات ویرایشی را روی آن اعمال کنید. 

در پنل کاربری شما امکان ساخت پرسشنامه جدید هم به صورت رایگان وجود دارد؛ اما در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگری مثل افزودن شرط به پرسشنامه، تعریف امتیاز برای پاسخ‌های پرسشنامه، سفارشی‌سازی صفحه تشکر، دریافت انواع فایل از پاسخ‌دهندگان و تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی،‌ «کاربری حرفه‌ای» پرس لاین به شما کمک می‌کند.

همچنین در «کاربری سازمانی» می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مثل درج اطلاعات مخفی، احراز هویت پاسخ‌دهندگان، ثبت موقعیت مکانی، اعمال فیلترهای پیشرفته و گزارش‌ساز و تنظیم وب‌هوک استفاده کنید. 

در صورت نیاز به ویژگی‌های کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی می‌توانید نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

در هر حال شما می‌توانید با اشتراک لینک پرسشنامه در شبکه‌های اجتماعی از آن بازخورد بگیرید یا این لینک را برای لیست ایمیل یا لیستی از شماره موبایل‌ها به کمک نرم‌افزارهای پنل پیامکی یا ارسال انبوه ایمیل، ایمیل و یا پیامک کرد.

در صورتی‌که نیاز به آموزش چگونگی اشتراک‌گذاری لینک پرسشنامه داشتید می‌توانید از آموزش‌های موجود در پرس لاین کمک بگیرید. 

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط