پرسشنامه ارزیابی تور گردشگری

داشتن اطلاعات جامع درباره تجربیات گردشگران ضروری است؛ چرا که هیچ مدیر آژانسی نمی‌تواند در همه تورهای گردشگری حضور داشته باشد. این همان موردی است که مدیر آژانس بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد. 

 این نمونه نظرسنجی هتل با ارزیابی تور می‌تواند تجربیات گردشگران را در مقاطع مختلف سفر با مدیر آژانس به اشتراک بگذارد. این باعث می‌شود ایرادهای احتمالی رفع و گردشگران‌ برای تورهای آتی نام‌نویسی ‌کنند.

برنامه‌ریزی برای تورهای گردشگری بخشی جدایی‌ناپذیر از اهداف توسعه گردشگری آژانس است. از طرف دیگر حتی بهترین برنامه‌ها هم همیشه مخاطبان راضی و ناراضی دارد؛ به همین خاطر برای حفظ گردشگری پایدار آن را باید سنجش کرد.

پرسشنامه ارزیابی تور گردشگری می‌تواند به مدیر آژانس در ارتقا برنا‌مه‌های آینده کمک شایانی کند. سرعت و سهولت انتقال نقایص تور، از آن ویژگی‌هاییست که به‌راحتی قدرت جذب مشتریان وفادار را تضمین می‌کند. این پرسشنامه می‌تواند در مراحل مختلف سفر یا در پایان آن برای گردشگران ارسال شود.

در این پرسشنامه‌های آنلاین قابلیت قراردادن نوتیفیکیشن،‌ افراد دست‌اندکار را به صورت آنی، از موارد نارضایتی آگاه می‌کند. به این ترتیب بلافاصله پس از ارسال پیام،‌ نوتیفیکیشن آن به فرد یا افراد مربوطه ارسال می‌شود تا بتوانند نسبت به تغییر شرایط اقدام کنند. 

همچنین می‌توانید با در دست داشتن اطلاعات دموگرافیک گردشگران و با استفاده از امکان «درج اطلاعات مخفی»، به صورت خودکار اطلاعات را به پرسشنامه اضافه کنید. در این ‌صورت صمیمیت و جذب وفاداری مشتری را به دست می‌آورید. 

در پرس لاین با ساخت یا استفاده از نمونه آماده این فرم به‌راحتی می‌توانید پرسشنامه را از طریق شبکه‌های مجازی یا ایمیل مشتریان به آن‌ها ارسال کنید. این روش به شما دریچه‌ای ارتباطی برای ارتباط مداوم با گردشگران می‌دهد.

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی تور گردشگری

در پنل کاربری خود در پرس لاین، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» می‌توانید نمونه آماده پرسشنامه ارزیابی تور گردشگری را استفاده کنید یا فرم را از صفر بسازید. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. البته استفاده از «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی»، با طیف متنوعی از قابلیت‌ها را هم با ارتقاء پنل کاربری خود در دسترس خواهید داشت.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط