پرسشنامه ارزیابی برنامه‌های تفریحی هتل

اگر هتل‌دار باشید حتما واقف هستید که در دنیای مدرن چیزهایی بیشتر از کیفیت اقامت میهمانان نیز وجود دارد. برنامه‌های تفریحی هتل جذابیت آن را برای میهمانان بیش از پیش جلوه می‌دهد. این رقابتی بزرگ بین بهترین‌هاست. 

پرسشنامه ارزیابی برنامه‌های تفریحی هتل ازانواع فرم نظرسنجی هتل است که کیفیت برنامه‌های تفریحی هتل شما را می‌سنجد تا سلیقه میهمانان هتل را به تصویر بکشد. 

امروزه انتخاب هتل و رزرو آن فقط به کیفیت اقامت میهمانان وابسته نیست، آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال امکانات و برنامه‌های تفریحی هستند. این اصلا پیچیده نیست، تجربه‌های فراموش نشدنی از شما برندی قدرتمند می‌سازد. چنانچه هتل خود را با این شرایط سازگار کنید، در جذب مهمان جدید و همچنین وفادار نگه‌داشتن میهمانان موجود، موفق خواهید بود. 

کمیت و کیفیت چنین امر مهمی بستگی به سلائق گروه‌های هدفی دارد که هتل شما میزبان آن‌هاست. در این زمان است که لزوم وجود پرسشنامه ارزیابی برنامه‌های تفریحی هتل،‌ یکه‌تازی می‌کند. از طریق اطلاعات این پرسشنامه و با درک نیازها و دغدغه‌های میهمانان اولویت‌بندی‌های خود را مشخص کرده و نسبت به تغییر و بهبود آن اقدام می‌کنید. 

گذاشتن عکس و فیلم از برنامه‌های تفریحی یا دادن امکان دانلود عکس و فیلم از طرف میهمانان نه‌تنها به جذابیت بیشتر این پرسشنامه کمک می‌کند بلکه اطلاعات دقیق‌تر و واضح‌تری از شرایط موجود به شما و مخاطبان ارائه می‌دهد. به این ترتیب از طرفی آن‌ها قادر به مقایسه برنامه‌ها با عکس و فیلم‌های شما هستند و از طرف دیگر شما می‌توانید ایرادات احتمالی را دریابید. 

همچنین در صورت دارابودن پنل پیامکی یا ایمیلی و با تنظیم ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی می‌توانید به‌محض ارسال هر نارضایتی ایمیل یا پیامک دریافت کنید و نسبت به تغییر آن شرایط اقدام کنید. البته این قابلیت هم وجود دارد که ایمیل هر برنامه تفریحی به افراد دست‌اندرکار مربوط به همان برنامه ارسال شود. البته اگر پنل پیامکی داشته باشید، نیروی فنی شما می‌تواند از طریق وب‌هوک تنظیمات را به گونه‌ای اعمال کند که همه این اقدامات به صورت اتوماتیک انجام گیرد.

این پرسشنامه را در پرس لاین می‌توان ساخت و از امکانات فراوان آن استفاده کرد.

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی برنامه‌های تفریحی هتل

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، به‌راحتی می‌توانید از پرسشنامه ارزیابی برنامه‌های تفریحی هتل استفاده کنید، تغییر دهید یا از نو بسازید. هر تغییری تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای» یا «کاربری سازمانی»، کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط