پرسشنامه ارزیابی اقامتگاه بومگردی

از آنجایی که هر اقامتگاه بومگردی با توجه به آداب‌ورسوم منطقه‌ای خاص درست شده، بسیار مهم است که نظرات میهمانان نیز بررسی شود. به این ترتیب با شناخت بهتر نیازها و سلایق مختلف میهمانان، هر اقامتگاه می‌تواند خدمات بهتری به آن‌ها ارائه کند. 

پرسشنامه ارزیابی اقامتگاه بومگردی از انواع فرم نظرسنجی هتل است و دریافت اطلاعات از مخاطبان، نه‌تنها کیفیت اقامتگاه را ارتقا می‌دهد؛ بلکه آن را به‌سمت همه‌پسندی می‌برد. 

بومگردی، بازدید از زیست‌بوم یک منطقه است به‌طوری که تمام ویژگی‌های فرهنگی، محیطی، اجتماعی و طبیعی اصیل منطقه حفظ شود. بومگردی در چند دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و طرفداران فراوان آن به‌دنبال اقامتگاه‌های طبیعی آن منطقه هستند. 

با بهبود تجربه میهمانان، سفر و اقامتی خوش برایشان فراهم شده و به این ترتیب می‌توانید نظرات مثبت آنها در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های بررسی نظرات را بگیرید. نهایتا هم به کمک بازاریابی دهان‌به‌دهان، میهمانان جدید و بیشتری را به‌سمت اقامتگاه خود جذب کنید.

به‌بیان دیگر از آنجا که بومگردی باعث استفاده از پتانسیل‌های نیروی کار و درآمدزایی برای اهالی مناطق مختلف می‌شود، بهبود کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. پرسشنامه آنلاین ارزیابی اقامتگاه بومگردی به گردانندگان این اقامتگاه‌ها برای درک نیازها و دغدغه‌های توریست‌ها کمک فراوانی می‌کند. 

نکته مهمی که در استفاده از این پرسشنامه به‌صورت آنلاین تاکید دارد، ملیت‌ها و قومیت‌های مختلفی است که از یک زیست‌بوم بازدید می‌کنند. تفاوت فرهنگ و زبان باعث کندی انتقال نیازها، دغدغه‌ها و نظرات افراد می‌شود. استفاده از این پرسشنامه آنلاین آن هم به زبان‌های مختلف، امکان انتقال مفاهیم را میسر می‌سازد.

در پرس لاین نمونه آماده این پرسشنامه کاربردی در دسترس است. قابلیت استفاده این پرسشنامه به زبان‌های ترکی،‌ عربی و انگلیسی از امکانات بی‌نظیری است که به تبادل افکار بین افراد کمک شایانی می‌کند. به این ترتیب فقط با ارسال این پرسشنامه به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل بومگردان، قادر هستید اطلاعات لازم را به‌ دست بیاورید.

استفاده از نمونه سوالات طیفی لیکرت در این پرسشنامه نه‌تنها به بررسی دقیق نظرات مخاطبین کمک می‌کند بلکه تجزیه و تحلیل‌های آماری را به‌صورت کامل در دسترستان قرار می‌دهد. به این ترتیب از یک طرف رضایتمندی و وفاداری میهمانان را خواهید داشت و از طرف دیگر برنامه‌های آتی بومگاه خود را اولویت‌بندی می‌کنید. 

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی اقامتگاه بومگردی

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها»، پرسشنامه ارزیابی اقامتگاه بومگردی را استفاده کنید یا از نو بسازید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید؛ ولی در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر با  ارتقاء پنل کاربری خود به «کاربری حرفه‌ای»، یا «کاربری سازمانی»، برای ایجاد پرسشنامه‌های متفاوت اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط