پرسشنامه ارزیابی آژانس گردشگری

درک تجربیات خوب و بد گردشگران از آژانس‌های مسافرتی ضروری است؛ چرا که این در ارتقا برنا‌مه‌های آینده کمک شایانی می‌کند. چنانچه گردشگر تجربه خوبی از آژانس داشته باشد،‌ به سفر با آن اعتماد کرده و برای تورهای آتی نام نویسی می‌کند.

ارزیابی از آژانس گردشگری از انواع نظرسنجی هتل است که با سرعت و سهولت نقایص موجود در آژانس را به شما نشان می‌دهد تا برای رفع آن اقدام کنید. به این ترتیب مخاطبانتان از مشتریان وفادار شما می‌شوند. 

ارزیابی آژانس گردشگری، نوعی سنجش از آژانس و کارکنانش است که به مراتب از پرسشنامه ارزیابی تور مهم‌تر است؛ چرا که مشتریان قبل از این‌که بتوانند آژانس را به عنوان حامی بهترین اوقاتشان بپذیرند باید بتوانند به آن اعتماد کنند.

به‌جای تلاش برای رقابت با رقبای خود، به افزودن امکانات و قابلیت‌های مد نظر مشتریان تمرکز کنید. با برجسته‌کردن جنبه‌های مثبت تجربه‌‌ای که با آژانس شما داشته‌اند، از مخاطبان موجود،‌ مشتریانی راضی و وفادار بسازید. این مشتریان نه‌تنها از ارائه توصیه دریغ نخواهند کرد؛ بلکه ممکن است از روش شما برای ایجاد تغییرات طبق سلیقه‌شان خوشحال هم بشوند. علاوه‌بر این با تمرکز بر ارائه بهترین تجربه به مشتری اطمینان دارید آن‌ها تبلیغ‌کننده شما هم خواهند بود.

از آنجا که گروه مخاطب آژانس گردشگری بیش از پیش نگران به‌روز‌بودن آژانس انتخابی خود است، به‌روز‌بودن این‌گونه فرم‌ها تاثیر به‌سزایی در انتخابشان دارد. با پیشرفت‌های دنیای امروزی، استفاده از فرم‌های دستی جدای از ایرادات دیگر، بازخورد جذابی نخواهد داشت.

در پرس لاین  ‌شما می‌توانید با اطلاعات دموگرافیک موجود و با استفاده از امکان «درج اطلاعات مخفی» در پرس‌لاین، به صورت خودکار اطلاعات را به پرسش‌نامه اضافه کنید. چنین امکانی از پرسش دوباره اطلاعات جلوگیری می‌کند. کافیست در هنگام ساخت پرسشنامه، با استفاده از گزینه درج اطلاعات مخفی، این داده‌ها را وارد کنید. البته در ویدیوی آموزشی درج اطلاعات مخفی می‌توانید روش دقیق این اقدام را مشاهده کنید.

به این ترتیب مشتریان بدون دادن اطلاعات اضافه فقط با پاسخ به چند سوال راهکارهای جدیدی به شما می‌دهند. 

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی آژانس گردشگری

در پنل کاربری خود در پرس لاین، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» می‌توانید نمونه آماده پرسشنامه ارزیابی آژانس گردشگری را استفاده کنید یا فرم را از صفر بسازید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. استفاده از «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی»، با طیف متنوعی از قابلیت‌ها را با ارتقاء پنل کاربری خود در دسترس خواهید داشت.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط