نمونه فرم انتخابات انجمن اولیا و مربیان

اگر شما هم از کارمندان کادر آموزش باشید، حتما در جریان درهم‌ریختگی‌های امور انجمن اولیا و مربیان قرار دارید. برای سال‌ها فرم انتخابات انجمن اولیا و مربیان با دقت تمام بین دانش‌آموزان پخش می‌شد. کادر آموزش هم زمان و نیروی زیادی صرف می‌کرد تا گروه بزرگی از اولیا و مربیان مدرسه را گرد هم قرار دهد. 

اما امروزه این انتخابات را با روش‌های ایدئالی مثل فرم‌های آنلاین هم می‌توان انجام داد. فرم‌ آنلاین روشی معقول است که با آن بدون صرف انرژی و هزینه زیاد به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

فرم آنلاین انتخابات انجمن اولیا و مربیان، نه تنها حجم گران‌بهایی از نیروی کاری و زمان را به کادر آموزش باز می‌گرداند بلکه گره‌گشای مشکلات حضور والدین در انتخابات است. بدون دردسر و در منزل یا هر جایی که اولیا بخواهند تکمیل می‌شود و در نهایت نتیجه‌ای مطلوب به دنبال دارد. 

در پلتفرم جامع  پرس لاین با بهره‌گیری از روش‌های آزمون‌ساز آنلاین نمونه فرم انتخابات اولیا و مربیان به صورت رایگان در دسترس است. به‌این‌ترتیب می‌توانید اوراق را کنار بگذارید و از نمونه آماده و رایگان استفاده کنید. پس از آن لینک آزمون را از طریق ایمیل، پیامک یا شبکه‌های اجتماعی به اولیا ارسال کنید. در نهایت اطلاعات فرم‌ها به صورت خودکار منظم می‌شوند و بلافاصله در دسترستان قرار می‌گیرند. 

علاوه‌براین در روش آنلاین مزایای زیادی برای آزمون‌ها وجود دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت در سوالات،‌ می‌توانید هر نوع آزمونی را طراحی کنید.
  • می‌توانید آزمون را به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل پاسخ‌دهندگان ارسال کنید.
  • قادر هستید از رنگ‌بندی و تمپلیت‌های گوناگون استفاده کنید.
  • نتایج به صورت آنی در دسترس شما خواهد بود.
  • امکان ارسال نتایج آزمون به کاربران را دارید.
  • ذخیره فرم‌های آنلاین در فضایی کم امکان‌پذیر است.
  • تجزیه و تحلیل سوالات آزمون به‌راحتی انجام می‌شود.

نحوه ساخت نمونه فرم انتخابات انجمن اولیا و مربیان 

در پنل کاربری خود قادر هستید فرم مورد نظرتان را از صفر تهیه کنید یا از بین فرم‌های آماده، نمونه مورد نیاز را انتخاب کنید. نمونه فرم انتخابات انجمن اولیا و مربیان هم از نمونه‌های ازپیش‌آماده‌شده است. آن را انتخاب کرده و با چند درگ و دراپ ساده تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید. 

تمامی امکانات پنل کاربری شما رایگان است ولی امکان ارتقا به کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی  هم وجود دارد. از امکانات و آموزش‌های موجود می‌توان به احراز هویت پاسخ‌دهندگان، اشتراک لینک پرسشنامه و فیلم‌های آموزش چگونگی اشتراک‌گذاری لینک اشاره کرد.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط