نمونه فرم ارزیابی مدیر مدرسه توسط کادر آموزشی

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که روش مدیریت در هر مجموعه‌ای از مدرسه گرفته تا سازمان‌های بزرگ دنیا، حرف اول را می‌زند. آنچه هر سازمان و مجموعه‌ای را متفاوت و موفق جلوه می‌دهد، عملکرد مدیر است. بنابراین بررسی کیفیت این عملکرد می‌تواند تاثیربه‌سزایی در پیشرفت و بهبود امور داشته باشد.

فرم ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه توسط کادر آموزشی، اگر به صورت آنلاین هم باشد، روند بررسی فرم نظرسنجی را سرعت می‌دهد. همچنین تاثیر فوق‌العاده‌ای در تحلیل و نتیجه‌گیری آسان از داده‌های خام آن دارد. 

درصورتی‌که فرم ارزیابی به صورت آنلاین در پرس لاین پر شود،‌ کادر آموزشی نیازی ندارند فرم‌های کاغذی را به صورت دستی پر کنند. از طرف دیگر نه‌تنها هزینه‌های اضافه حذف می‌شود، داده‌ها را می‌توان به آسانی مدیریت کرد. نیازی به مرتب‌سازی اطلاعات جمع‌آوری‌شده هم نیست چون داده‌ها به طور خودکار به‌روز می‌شوند. 

این نکته نیز قابل تامل است که تکمیل فرم در بستری کاملاً ایمن انجام می‌شود. به این معنی که کادر آموزشی بدون دلواپسی از مشخص‌شدن اطلاعاتشان، بازخوردهای معتبری را ارسال می‌کنند. 

نحوه ساخت نمونه فرم ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه توسط کادر آموزشی

برای ساخت نمونه فرم ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه توسط کادر آموزشی، نیاز به نصب برنامه خاصی نیست. فقط وارد  پرس لاین  شوید و نام‌نویسی کنید. در پنل کاربری خود دو کادر «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» و «ایجاد پرسشنامه جدید» را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها»  انواع مختلفی از فرم‌ها و پرسشنامه‌های آنلاین را به صورت آماده خواهید دید. برای ساخت نمونه فرم خودتان نیز می‌توانید روی کادر «ایجاد پرسشنامه جدید» کلیک کنید.

با استفاده از قابلیت افزودن شرط  و  افزودن امتیاز می‌توانید روند تجزیه و تحلیل نظرسنجی‌ها را با سهولت بیشتری پیش ببرید. همچنین با  امکان ارسال به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل پاسخ‌دهندگان از طریق ایمیل‌های اطلاع‌رسانی، فرم به آسانی به دست کاربران می‌رسد.

در پرس لاین می‌توانید با کاربری رایگان فرم‌های مد نظرتان را بسازید یا برای استفاده از قابلیت‌های دیگر آن را ارتقا دهید. برای اطلاع از انواع امکانات کاربری رایگان،  کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی در پرس لاین می‌توانید به صفحه ویدیوهای راهنما مراجعه و از فیلم‌های مختلف آن استفاده کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط