فرم ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی

برگزاری کارگاه پروپوزال‌نویسی به بهبود مهارت‌های نوشتاری دانشجویان و پژوهشگران کمک می‌کند. دانشجویان و محققان با شرکت در این کارگاه، با قوانین و روش‌های نگارش پروپوزال آشنا می‌شوند و می‌توانند توانایی خود را برای ارائه موثر ایده‌های پژوهشی ارتقا دهند و نسبت به ساختار و اجزای یک پروپوزال علمی تسلط پیدا کنند.

همچنین توسعه مهارت‌های تحقیق و پژوهش، افزایش اعتماد به نفس در ارائه‌های علمی و ارتقای توانایی انتقال اطلاعات به دیگران نیز می‌تواند از دیگر کارکردهای این دوره آموزشی باشد.

با فرم آنلاین ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی سرعت و دقت مراحل ثبت نام را افزایش دهید و به راحتی اطلاعات شرکت‌کنندگان در این کارگاه را جمع‌آوری کنید.

هدف کارگاه پروپوزال‌نویسی چیست؟

کارگاه پروپوزال‌نویسی دوره‌ای آموزشی است که به افراد کمک می‌کند پروپوزال‌های مربوط به طرح‌های تحقیقاتی یا پروژه‌های خود را بنویسند. در این کارگاه‌، معمولا مهارت‌هایی از جمله تدوین سوالات تحقیق، بیان مسئله، تعریف هدف پژوهش، بررسی و مرور ادبیات موضوع و برنامه‌ریزی زمانی مراحل انجام‌ پروژه یا پژوهش به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

هدف اصلی این کارگاه‌ تقویت توانایی نوشتاری و تفکر تحلیلی افراد است تا بتوانند پروپوزال‌هایی با کیفیت‌ مطلوب ارائه دهند.

فرم ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی چیست؟

فرم ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی فرم آنلاینی است که به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را جهت شرکت در کارگاه پروپوزال‌نویسی ثبت کنند. این فرم آنلاین ثبت نام می‌تواند دارای بخش‌های زیر باشد:

  • معرفی و تشریح جزییات کارگاه مانند عناوین و سرفصل‌های مطالب کارگاه، تاریخ‌ و زمان برگزاری، محتوا و هدف کارگاه و سایر جزئیات مرتبط.
  • سوالات مربوط به اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس (آدرس ایمیل، شماره تلفن) و اطلاعات هویتی فرد.
  • اگر کارگاه دارای هزینه‌ای باشد، با استفاده از نوع سوال درگاه پرداخت کاربر می‌تواند در همان فرم ثبت نام این هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کند.
  • اطلاعات تحصیلی یا شغلی شرکت‌کنندگان مانند تحصیلات، سابقه کار یا تجربیات مشابه که مرتبط با محتوای کارگاه است.

همچنین می‌توانید در صورت لزوم برای آگاهی از انتظارات مخاطبان یا اولويت‌ها و نیازمندی‌های آموزشی آن‌ها سوالاتی تکمیلی به این فرم اضافه کنید.

چرا باید از فرم آنلاین ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی استفاده کنیم؟

استفاده از فرم آنلاین برای ثبت نام در کارگاه پروپوزال‌نویسی این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد، به سرعت و بصورت آنلاین، اطلاعات متقاضیان ثبت نام را دریافت کنید. همچنین محدودیت زمانی برای تکمیل فرم وجود ندارد و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند در هر زمانی که برایشان مناسب‌تر است، به فرم ثبت نام پاسخ دهند.

با بهره‌گیری از فرم آنلاین، اطلاعات ثبت نام بطور درلحظه، دقیق و کامل ذخیره می‌شود و به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

با استفاده از روش آنلاین برای ثبت نام، اطلاعات شرکت‌کنندگان در کارگاه برای مدرسان و مسئولان برگزاری کارگاه نیز بصورت پایگاه داده یکپارچه و جامع، در دسترس خواهد بود و مدیریت اطلاعات افراد ساده‌تر و چابک‌تر می‌شود.

چگونه با پرس‌لاین فرم ثبت نام کارگاه پروپوزال‌نویسی را حرفه‌ای بسازیم؟

در فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین، انواع مختلفی از سوالات در دسترس هستند که می‌توانید برای ثبت و دریافت مشخصات افراد ثبت‌نام‌کننده از آن‌ها استفاده کنید.

مثلا برای دریافت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل نوع سوال متنی با پاسخ کوتاه را به فرم اضافه کنید و الگوی پاسخ مناسب برای هریک را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید شرکت‌کنندگان هزینه شرکت در کارگاه را در هنگام ثبت نام، بصورت آنلاین پرداخت کنند، با نوع سوال درگاه پرداخت می‌توانید درگاه پرداخت خود در زرین پال یا زیبال را به حساب کاربری خود در پرس‌لاین متصل کنید. با این کار از طولانی شدن فرآیند ثبت نام جلوگیری می‌شود و مبالغ ثبت نام به حساب متصل به درگاه پرداخت شما واریز می‌شود.

در صورتی که ظرفیت ثبت نام کارگاه محدود است از بخش تنظیمات پیشرفته، قابلیت تنظیم تعداد پاسخ را فعال کنید و حداکثر تعداد پاسخ مورد نظر را مشخص و ذخیره کنید. با این قابلیت پس از ثبت تعداد پاسخی که مشخص کرده‌اید، فرم ثبت نام از دسترس خارج می‌شود و پس از آن امکان ثبت پاسخ جدید روی فرم ثبت نام وجود ندارد.

اگر می‌خواهید بلافاصله پس از ثبت یک پاسخ روی فرم ثبت نام از طریق ایمیل مطلع شوید، در بخش تنظیمات، ارسال ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را فعال کنید و آدرس ایمیل خود و مسئولان ثبت نام را وارد کنید.

پس از انتشار لینک پرسشنامه و دریافت پاسخ، با مراجعه به بخش گزارش می‌توانید جدول پاسخ‌های دریافتی روی فرم ثبت نام کارگاه را مشاهده کنید و از آن بصورت فایل اکسل خروجی بگیرید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط