فرم ثبت نام اردوی زیارتی

برگزاری اردوهای زیارتی یکی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مدارس است که به تقویت روحیه اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند. اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی روحیه همدلی افراد را تقویت می‌کند و به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تجربه کسب کنند و مطالب جدید یاد بگیرند.

با استفاده از نمونه فرم آنلاین ثبت نام اردوی زیارتی، در زمان و هزینه مورد نیاز برای انجام فرآیند اجرایی ثبت نام صرفه‌جویی کنید و تمرکز خود را به برگزاری باکیفیت اردوهای خود معطوف کنید. 

فرم آنلاین ثبت نام اردوی زیارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

اردو به عنوان یک فعالیت جمعی و بیرون از محیط خانواده، مدرسه و دانشگاه دارای کارکردهای قابل توجهی می‌باشد. 
افراد با شرکت در اردوها به تمرین زندگی مستقل از خانواده می‌پردازند. همکاری و همدلی با دیگران را به طور عملی تجربه می‌کنند، درک بهتری از جهان و محیط اطراف خود پیدا می‌کنند و توانایی خود را در درک همنوع و روابط متقابل افزایش می‌دهند. 
همچنین برگزاری اردو یکی از راه‌های ایجاد و تقویت روحیه اجتماعی در دانشجویان و دانش‌آموزان است. 
فرم آنلاین ثبت نام اردوی زیارتی یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های ثبت نام است که به شما کمک می‌کند جمع‌آوری اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در اردوی زیارتی را به سادگی انجام دهید و اولین مرحله از فرآیند برگزاری اردو را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.  
 با استفاده از فرم آنلاین ثبت نام اردوی زیارتی، به جای فرم‌های کاغذی، هزینه‌های ثبت نام، جمع‌آوری فرم‌ها و بررسی و تایید اطلاعات را به کمترین میزان ممکن برسانید و برای مخاطبان خود این امکان را فراهم کنید که در هر زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرم ثبت نام را تکمیل کنند و در اردوی موردنظر شرکت کنند. 

چگونه با پرس‌لاین فرم ثبت نام اردوی زیارتی را حرفه‌ای بسازیم؟


با امکانات کاربردی فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین فرم ثبت نام اردوی زیارتی را در سریع‌ترین زمان بسازید و اطلاعات افراد متقاضی ثبت نام را با روشی ساده و سریع جمع‌آوری کنید.
در این فرم می‌توانید برای دریافت اطلاعات فردی مانند کد ملی، شماره دانشجویی و شماره موبایل نوع سوال متنی با پاسخ کوتاه را به فرم اضافه کنید و الگوی پاسخ مناسب برای هریک را انتخاب کنید.

یکی از قابلیت‌های کاربردی فرم‌ساز آنلاین امکان درگاه پرداخت است. با نوع سوال درگاه پرداخت می‌توانید درگاه پرداخت خود در زرین پال یا زیبال را به حساب کاربری خود در پرس‌لاین متصل کنید تا کاربر هزینه اردو را در همین فرم و بصورت آنلاین پرداخت کند. با این کار از طولانی شدن فرآیند ثبت نام جلوگیری می‌شود و مبالغ ثبت نام در اردو به حساب متصل به درگاه پرداخت شما واریز می‌شود.
در صورتی که ظرفیت ثبت نام در اردو محدود است، می‌توانید قبل از به‌اشتراک‌گذاری لینک ثبت نام، از بخش تنظیمات پیشرفته، قابلیت تنظیم تعداد پاسخ را فعال کنید و حداکثر تعداد پاسخ مورد نظر را مشخص و ذخیره کنید.
در این صورت پس از ثبت تعداد پاسخی که مشخص کرده‌اید، پرسشنامه از دسترس خارج می‌شود و پس از آن امکان ثبت پاسخ جدید روی فرم ثبت نام وجود ندارد.
اگر می‌خواهید بلافاصله پس از ثبت یک پاسخ روی فرم ثبت نام، از طریق ایمیل مطلع شوید، در بخش تنظیمات، ارسال ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را فعال کنید و آدرس ایمیل خود و مسئولان ثبت نام را وارد کنید.
همچنین با مراجعه به بخش گزارش می‌توانید جدول پاسخ‌های دریافتی روی فرم ثبت نام اردو را مشاهده کنید و از آن بصورت فایل اکسل خروجی بگیرید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط