فرم ثبت سفارش

امروزه مشتریان اینترنتی، دنیای جدیدی از اقتصاد را به روی کسب‌وکارهای دنیای مجازی باز کرده‌اند. اگر فروشنده خدمات یا محصولاتی باشید، قطعا می‌دانید که فرم ثبت سفارش از هر خرید و فروشی واجب‌تر است. 

از راهکارهای طلایی برای ایجاد این فرم آنلاین،انواع پلتفرم‌های فرم‌ساز هستند. به این ترتیب بدون داشتن سایت هم می‌توانید فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

فرم‌های ثبت سفارش آنلاین چه برای فروشندگان و چه خریداران مزایای فراوانی دارند. فروشندگان اینترنتی  محصولات متنوع خود را معرفی می‌کنند و خریداران بدون دردسر انتخاب می‌کنند. اما قضیه به اینجا ختم نمی‌شود، در این روش بدون داشتن سایت هم می‌توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را ایجاد کرده و محصولات و خدماتتان را در فرم ارائه دهید. در واقع این فرم چیزی شبیه سبد خرید برایتان فراهم می‌کند.

به‌علاوه چنین فرمی در واقع نوعی از بازاریابی نوین محسوب می‌شود و سرعت رشد معاملات شما را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. در پرس لاین امکانات فراوانی برای ایجاد انواع فرم ثبت سفارش یا استفاده از نمونه‌های از‌پیش‌آماده این فرم دارید. 

در این شیوه حتی می‌توانید انواع فرم نظرسنجی و رضایت مشتری را از طریق پیامک یا ایمیل به مشتری ارسال و از آن برای ایجاد وفاداری مشتری استفاده کنید. 

با ساخت انواع سوالات چندگزینه‌ای، تشریحی، طیفی لیکرت و تصویری متناسب با اطلاعات مورد نیازتان و افزودن شرط و امتیاز به پرسشنامه مشتری را به صفحه‌های خرید مختلف راهنمایی کنید. همچنین  امکان درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از محصولات خود به مشتری بدهید. 

حذف مسافت و امکان دریافت محصول بدون طی مسیر به افزایش مشتریان منجر می‌شود. از طرف دیگر دریافت نتایج فروش و آمارهای آن به شکل نمودار، چارت و جدول می‌تواند در برنامه‌ریزی برای اهداف آینده سازمانتان کمک شایانی باشد. 

نحوه ساخت فرم ثبت سفارش 

در پنل کاربری خود، به راحتی می‌توانید نمونه فرم آماده ثبت سفارش را استفاده کنید یا با ساخت فرم از صفر فرم مخصوص خودتان را ایجاد کنید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری تمامی امکانات به صورت رایگان در دسترس شماست. در صورت نیاز به ویژگی‌های «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی» می‌توانید نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط