فرم استخدام منشی

اگر شما هم کارفرمایی با مشغله‌های کاری فراوان باشید قطعا از اهمیت حضور نیروی کوشایی چون منشی آگاه هستید. مسلما سنجش چنین نیرویی با تکمیل فرم استخدام منشی به صورت دستی کار وقت‌گیر و دشواری است.

با استفاده از فرم‌ساز آنلاین نه تنها سرعت و سهولت در انتخاب نیرو را به دست می‌آورید بلکه از هدررفت زمان زیادی که صرف ملاقات، بررسی فرم‌ها و رزومه‌های کاری متقاضیان می‌شود جلوگیری می‌کنید. 

برای استخدام منشی، به این فکر کنید که متقاضیان  بدون حضور در سازمان، اطلاعات مورد نیاز شما را در فرم آنلاین  وارد و آن را ارسال می‌کنند. کافی است از آن‌ها بخواهید انواع اطلاعات، رزومه‌ها،‌ انواع فرم‌ها و مدارک مورد نیاز دیگر را در این فرم ارسال کنند. پس از دریافت آنلاین فرم‌های تکمیل‌شده، از بین فرم‌ها مواردی که مورد تایید هستند را در اولویت کار خود قرار می‌دهید و هدررفت زمان و نیروی کاری را به صفر می‌رسانید. در پرس لاین چنین امکاناتی وجود دارد. 

این در حالی است که طیف عظیمی از سازمان‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی برای استخدام  منشی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. هر بار و برای هر استخدام تعداد زیادی به سازمان مراجعه می‌کنند. از ازدحام و شلوغی این قضیه که بگذریم، به صرف زمان زیادی می‌رسیم که برای بررسی فرم‌های استخدامی، رزومه‌ها و مصاحبه‌ها هدر می‌رود. 

می‌توان از انواع فرم آنلاین استخدام منشی استفاده کرد. پلتفرم‌هایی مثل  پرس لاین، قابلیت‌های زیادی برای ساخت اینگونه فرم‌ها دارند. در این روش سازمان با ارسال فرم به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل متقاضیان کار خود را شروع می‌کند. 

با ساخت یا استفاده از نمونه‌ آماده این فرم در پرس لاین می‌توانید از قابلیت‌های زیر استفاده کنید:

نحوه ساخت فرم استخدام منشی

پس از ورود به پرس لاین، در پنل کاربری خود، می‌توانید از انواع نمونه فرم آماده استفاده کنید یا فرم دلخواهتان را از صفر بسازید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

«کاربری رایگان» پرس لاین در دسترس تمام کسانی است که در این فرم نامنویسی کرده‌اند. «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی» نیز بسته به نیازتان به شما در طراحی فرم ها و پرسشنامه‌ها کمک می‌کنند. برای دسترسی به این ویژگی‌های کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط