فرم استخدام فروشنده

 قرارداد استخدام فروشنده، بهترین روش جلوگیری از بروز اختلاف بین کارفرما و فروشنده خواهد بود؛ چرا که با تعیین مقررات بین دوطرف، کیفیت کار نیز بهبود بی‌نظیری خواهد داشت. 

فرم استخدام فروشنده می‌تواند رابطه‌ای قانونی و قابل اطمینان بین هر دو طرف ایجاد کند. به وسیله این فرم شما نه تنها قادر به انتخاب مناسب‌ترین فروشنده هستید، بلکه  فردی را گزینش می‌کنید که از کارکنان باارزش و ماندگار باشد.

در صورت انتخاب کارکنان نامناسب پس از مدتی مجبور به استخدام مجدد نیرو هستید. فرم استخدام فروشنده اگر به وسیله انواع  فرم‌ساز آنلاین تهیه شود، از هدررفت نیرو و بودجه سازمان برای گزینش و آموزش کارمند جدید جلوگیری می‌کند. به این ترتیب شرایط برای تشخیص نیروی مناسب فراهم شده و نیروهای اشتباه هم حذف می‌شوند.

به این ترتیب فرم از طریق شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل متقاضیان برای آن‌ها ارسال می‌شود. آن‌ها هم بدون حضور در سازمان، اطلاعات مورد نیاز شما را در فرم آنلاین  وارد و ارسال می‌کنند. امکان دریافت عکس، رزومه‌،‌ انواع فرم‌ها و مدارک مورد نیاز دیگر هم در این فرم وجود دارد. در نهایت با دریافت آنلاین فرم‌های تکمیل‌شده، از بین فرم‌ها مواردی که مورد تایید هستند را در اولویت کار قرار می‌دهید و هدررفت زمان و نیروی کاری را به صفر می‌رسانید. کافی است در پرس لاین ثبت‌نام کرده و از چنین امکاناتی استفاده کنید. 

به‌علاوه این فرم همواره در دسترستان است و هر زمان بخواهید می‌توانید آن را ویرایش کنید و بسته به نوع استخدام مواردی را اضافه یا کم کنید. امکان ساخت انواع سوالات به‌صورت چندگزینه‌ای، تشریحی، طیفی لیکرت و تصویری متناسب با اطلاعات مورد نیازتان از قابلیت‌های ویژه این فرم است. در این نمونه سوالات حتی قادر هستید از خصوصیات رفتاری و سلایق فروشنده آینده خود اطلاع پیدا کنید. 

در صورتی که تعداد متقاضی زیاد باشد یا در زمینه‌های مختلفی استخدام فروشنده داشته باشید، با افزودن شرط به سوالات می‌توانید هر متقاضی را به سوالات اختصاصی خود راهنمایی کنید. همچنین با افزودن امتیاز به پرسشنامه، به راحتی خواهید فهمید کدام‌یک از متقاضیان به حدنصاب امتیاز مدنظر شما رسیده‌اند؛‌ در نتیجه فقط متقاضیانی را بررسی می‌کنید که حد نصاب امتیاز مناسبی را کسب کرده‌اند. 

از طرف دیگر ارسال فرم به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل متقاضیان، از ازدحام و هدررفت نیرو و زمانتان هم جلوگیری می‌کند. کافی است سوالات مد نظرتان را تهیه کنید و شاهد جمع‌آوری داده‌ها باشید. در نهایت هم با اطلاعات و داده‌های آماده فروشنده خود را انتخاب کنید.

نحوه ساخت فرم استخدام فروشنده

در پرس لاین ثبت‌نام و در پنل کاربری خود، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها»، نمونه فرم آماده استخدام فروشنده را انتخاب کنید. البته امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد. 

هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. مثلا می‌توانید مواردی چون توافق بر سر ساعات کار، تعیین دقیق حقوق دریافتی و بیان تکالیف و تعهدات کارفرما نسبت به فروشنده و برعکس آن را نیز، در این فرم بگنجانید یا تغییر دهید. 

تمام امکانات پنل کاربری به صورت رایگان در دسترس شماست؛ ولی در صورت نیاز با ارتقاء پنل کاربری خود از ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای» و «کاربری سازمانی» هم می‌توانید استفاده کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط