فرم ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس

ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس، درست مانند مستحکم و جذاب کردن ورودی برندتان است. این ورودی پیش‌زمینه فکری مشتریان آینده شما را می‌سازد. چنانچه ورودی گیرایی داشته باشید، مخاطبان شما به مشتریانی وفادار تبدیل می‌شوند.

فرم‌ آنلاین نظرسنجی این ارزیابی، روشی آسان و بدون دردسر فراهم می‌کند تا به‌طور مداوم به‌ بررسی این عملکردها پرداخته و به روند پیگیری آن سرعت ببخشید. 

نظارت مستمر و دقیق از نیازهای اساسی برای مدیریت موثر از تجربه مشتری است. فرم‌های دستی با مشکلات فراوانشان، هیچ‌گاه نمی‌توانند به‌صورت دائمی استفاده شوند؛ اما در پرس لاین با استفاده از فرم‌های آنلاین می‌توان تداوم ارزیابی را تضمین کرد. 

نمونه آنلاین فرم ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس نیز از نمونه فرم‌های موجود در پرس لاین است که مزایای خاص خودش را دارد. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی مداوم کیفیت ارتباطات کارکنان مرکز تماس 
  • گرفتن بازخورد از مخاطبان در کمترین زمان 
  • بررسی نقایص عملکرد کارکنان مرکز تماس به آسان‌ترین روش
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها به صورت کمی

علاوه بر این قادر هستید برای سنجش هر کدام از کارشناسان نظرسنجی با قرار دادن شرط کاربران را به صفحه مشخصی راهنمایی کنید.  

در نهایت با داده‌های حاصل از این ارزیابی، برنامه‌ریزی‌های آینده سازمان را به دست می‌گیرید. 

نحوه ساخت فرم ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس 

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، در پنل کاربری خود، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها» به راحتی می‌توانید نمونه فرم آماده ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس را استفاده کنید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. البته امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد. 

در کاربری رایگان پرس لاین امکان استفاده از ویژگی‌های زیادی وجود دارد ولی با انتخاب «کاربری حرفه‌ای» پرس‌لاین می‌توانید از ویژگی‌هایی دیگری مثل افزودن شرط به پرسشنامه، تعریف امتیاز برای پاسخ‌های پرسشنامه، سفارشی‌سازی صفحه تشکر، دریافت انواع فایل از پاسخ‌دهندگان و تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی استفاده کنید. همچنین در «کاربری سازمانی» می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مثل درج اطلاعات مخفی، احراز هویت پاسخ‌دهندگان، ثبت موقعیت مکانی، اعمال فیلترهای پیشرفته و گزارش‌ساز و تنظیم وب‌هوک استفاده کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط