امروزه شناخت نیازها و تجربیات مشتریان به عنوان ابزاری برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات از اهمیت ویژهای برخوردار است.
پرسشنامههای آنلاین صدای مشتری ابزاری قدرتمند برای شرکتها و سازمانها هستند که میتوانید با استفاده از آنها نظرات مشتریان را جمعآوری و تجزیه و تحلیل کنید. با بهرهگیری از این ابزار، شرکتها کیفیت محصولات و خدمات خود را ارزیابی میکنند و ضمن بهبود کیفیت محصولات یا خدمات، رضایت مشتریان را افزایش میدهند که در نهایت به موفقیت در دستیابی به اهداف تعیینشده و افزایش درآمد و سودآوری سازمان منجر میشود.