پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان هتل

اگر از آن دسته از هتل‌دارانی باشید که بهبود تجربه مشتری را جزء استراتژی‌های هتل خود می‌دانند، قطعا ارزیابی عملکرد کارکنان هتل به شما کمک شایانی می‌کند. در واقع می‌توان گفت بخش عظیمی از آنچه میهمانان هتل تجربه می‌کنند، حاصل عملکرد کارکنان شماست. 

جمع‌آوری اطلاعات درباره کارکنان هتل با نمونه فرم‌های نظرسنجی هتل، به میهمانان این اجازه را می‌دهد که به‌راحتی نظر خود را بیان کنند.

بررسی عملکرد کارکنان هتل آن هم به وسیله میهمانان به معنای نگاه کردن از زاویه دید مشتری است. این قضیه برای سازمانی مثل هتل از موارد ضروری محسوب می‌شود و در بودجه‌گذاری‌ها و تعیین اهداف آینده آن نقش به‌سزایی دارد. 

استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین علاوه بر سرعت، سهولت و کاهش هزینه شرایطی را برای میهمانان فراهم می‌کند تا بدون دلواپسی و با اطمینان خاطر به بررسی عملکرد پرسنل شما بپردازند. این روش، آمار معتبر و داده قابل اطمینانی فراهم می‌کند. 

به این ترتیب نیازها و دغدغه‌های میهمانان درباره کارکنان را به راحت‌ترین روش از خودشان می‌پرسید و در اولویت قرار می‌دهید. چه بسا نیروی پرسنلی، زمان و انرژی زیادی را صرف می‌کنید ولی جوابگوی نیاز میهمانان نیست؛ در صورتی که با همان منابع و بودجه می‌توان شرایط بهتری را فراهم کرد.

این پرسشنامه به معنای چک‌کردن کارکنان یا عدم اطمینان به آن‌ها نیست؛ بنابراین نباید فضای ناراحت‌کننده‌ای را ایجاد کند. کارکنان باید توجیه شوند که این پرسشنامه فقط قرار است کیفیت ارائه خدمات را بهبود بدهد. 

در واقع می‌توان گفت با تغییر و نوآوری سریع، می‌توان در برابر رقبا قد علم کرد. از طرف دیگر با تغییر مداوم  نیازهای میهمانان، نظرسنجی باید به‌طور مداوم انجام شود و چه راهی بهتر از روش آنلاین خواهد بود. علاوه‌بر این پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان هتل نوعی ایده‌گرفتن رایگان از میهمانان است که پاسخگویی سریع به نیازآن‌ها و اقدامات جدید را تعریف می‌کند.

در این پرسشنامه از نیازها و دغدغه‌های میهمانان درباره کارکنان به زبان خودمانی و با نمونه سوالات طیفی لیکرت پرسیده می‌شود. قابلیت ارائه آمارهای تحلیلی، امکان قرار دادن نوتیفیکیشن روی سوالات پرسشنامه، استفاده از اطلاعات میهمانان در پرسشنامه با به‌کارگیری گزینه درج اطلاعات مخفی، همه و همه از قابلیت‌های بی‌نظیری است که در پرس لاین وجود دارد. 

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان هتل

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، می‌توانید پرسشنامه آماده ارزیابی عملکرد کارکنان هتل را مشاهده کنید یا در صورت نیاز از نو بسازید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای»، و «کاربری سازمانی»، با امکانات مختلف، می‌توانند به شما کمک کنند. چنانچه به این ویژگی‌ها نیاز داشتید کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط