پرسشنامه ارزیابی رستوران هتل

رستوران هتل از آن مکان‌هایی است که نه‌تنها برای میهمانان که برای مشتریان دیگر هم اهمیت فراوانی دارد. ارزیابی این مکان و بهبود کیفیت آن، تاثیربه‌سزایی در پررونق شدن هتل و تبلیغ غیرمستقیم آن دارد.

پرسشنامه ارزیابی رستوران هتل در نظرسنجی هتل سهم عمده‌ای دارد. میهمانان رستوران در زمان و مکان دلخواه خدمات دریافتی خود را بررسی و آمار معتبری ارائه می‌دهند. 

رستوران هتل فقط برای تامین نیازهای غذایی میهمانان هتل نیست. این مکان علاوه بر تامین نیاز به اوقات فراغت مشتریان مختلف و میهمانی‌های آن‌ها، محلی برای برگزاری جلسات کاری و تامین نیازهای برگزاری کنفرانس ها هم می‌تواند باشد. بنابراین ارزیابی خدمات آن ارزشی ورای رسیدگی به میهمانان هتل دارد. 

نمونه پرسشنامه ارزیابی رستوران هتل در پرس لاین آماده استفاده است. امکان ارسال این پرسشنامه به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل پاسخ‌دهندگان و دریافت آنی نتایج و آمارها به شکل نمودار، چارت و جدول، بررسی کیفیت و کمیت امکانات آن را به‌صورت لحظه‌ای فراهم می‌کند.

مشتریان دغدغه‌ها و نیازهای خود را بدون دردسر کاغذبازی به شما انتقال می‌دهند. این نظرات به کشف سریع ایرادهای احتمالی کمک شایانی می‌کند. دریافت نوتیفیکیشن برای موارد نارضایتی از قابلیت‌های مهم این پرسشنامه است. به عنوان مثال در صورت وجود نارضایتی از شرایط خاصی با ارسال اتوماتیک نوتیفیکیشن به ایمیل فرد دست‌اندرکاریا پیامک به او قادر هستید بلافاصله به تغییر‌ آن شرایط اقدام کنید. این سرعت عمل در اقدام تاثیر فراوانی در رضایت مشتریان دارد. 

با قابلیت قرار دادن نوتیفیکیشن همچنین می‌توانید هر قسمت از نظرسنجی را به فرد خاصی مرتبط کنید تا در صورت وجود نارضایتی همان فرد مطلع شود. همچنین با گروه‌بندی پرسش‌ها می‌توانید بررسی قسمت‌های مختلف رستوران را در گروه‌های مختلف سوال انجام دهید یا منوهای مختلف را در گروه‌های سوال مختلف نظرسنجی کنید. به عنوان مثال بررسی کیفیت منوی غذاهای سنتی، منوی غذاهای ترکی و منوهای دیگر که به‌طورجداگانه در یک پرسشنامه نظرسنجی می‌شود. 

نحوه ساخت پرسشنامه ارزیابی رستوران هتل

در پنل کاربری خود در پرس لاین، پرسشنامه ارزیابی رستوران هتل را در دسترس دارید. امکان انجام انواع تغییرات در پرسشنامه و طراحی آن تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. البته امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد. 

در پنل کاربری خود، امکانات رایگان زیادی در دسترس دارید؛ ولی در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید. به این ترتیب ویژگی‌های دیگر موجود در «کاربری حرفه‌ای» یا «کاربری سازمانی» نیز در دسترستان قرار می‌گیرند. 

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط