نمونه فرم ثبت‌نام

فرم‌ ثبت‌نام روشی برای ارتباط با مخاطبان و جمع‌آوری اطلاعات شخصی آن‌هاست. قبلاً استفاده از فرم‌های ثبت‌نام کاغذی در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها رواج داشت؛ اما این روزها مدیران استفاده از نمونه فرم ثبت نام آنلاین را ترجیح می‌دهند.

فرم‌ساز آنلاین امکان ایجاد انواع فرم‌های ثبت‌نام را به شما می‌دهد و در جمع‌آوری اطلاعاتی مثل آدرس ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات جمعیت‌شناختی ثبت‌نام‌کنندگان (سن، جنسیت، شغل و...) به شما کمک می‌کند.

نمونه فرم ثبت‌نام چیست؟

فرم ثبت نام آنلاین

فرم‌ ثبت‌نام روشی برای ارتباط با مخاطبان و جمع‌آوری اطلاعات شخصی آن‌هاست. قبلا استفاده از فرم‌های ثبت‌نام کاغذی در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها رواج داشت اما این روزها مدیران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از فرم‌های کاغذی از پرسشنامه آنلاین برای ثبت‌نام استفاده کنند.

با فرم‌ساز آنلاین به سادگی انواع فرم‌های ثبت‌نام را ایجاد کنید و آدرس ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات جمعیت‌شناختی ثبت‌نام‌کنندگان مانند سن، جنسیت، شغل و ... را دریافت کنید. در فرم ثبت‌نام آنلاین با پرسیدن سوالات دقیق درمورد شرکت‌کنندگان، اطلاعات کاملی در مورد افراد کسب کنید و برای رویدادهای آینده بهتر برنامه‌ریزی کنید.

با فرم ثبت‌نام آنلاین گزارش‌های فرم شما به صورت خودکار و در لحظه به‌روزرسانی می‌شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن از جزئیات اطلاعات ثبت‌شده هر فرد و مجموع تعداد ثبت‌نام‌ها اطلاع پیدا می‌کنید.

با نمودارهای آماری و تحلیلی که پرسشنامه‌ساز آنلاین ارائه می‌کند بر اساس ویژگی‌های ثبت‌نام‌کنندگان محتوای رویدادهای خود را بهتر طراحی کنید و تبلیغات مؤثرتری انجام دهید.

به طور کلی فرم ثبت نام اولین راهی است که مخاطبان با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار می‌کنند. در این پلتفرم شما با مطرح کردن سؤالات دقیقی درمورد شرکت‌کنندگان، اطلاعات کاملی در مورد افراد کسب و برای رویدادهای آینده بهتر برنامه‌ریزی می‌کنید.

با فرم ثبت اطلاعات آنلاین گزارش‌های فرم شما به‌صورت خودکار و در لحظه به‌روزرسانی می‌شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن، از جزئیات اطلاعات هر فرد و تعداد کل ثبت‌نام‌ها اطلاع پیدا می‌کنید.

این نوع فرم‌ها نمودارهای آماری و تحلیلی دقیقی در اختیارتان قرار می‌دهند؛ به همین دلیل شما با استفاده از آن‌ها توانایی برنامه‌ریزی و انجام تبلیغات مؤثرتری خواهید داشت.

چرا باید فرم آنلاین ثبت ‌نام بسازیم؟

نمونه فرم ثبت نام اینترنتی مزایای زیادی دارد و کارتان را بسیار راحت می‌کند؛ در بخش زیر تعدادی از آن‌‌ها را بررسی می‌کنیم.

فرم ثبت نام اینترنتی

ثبت نام بدون محدودیت

با فرم ثبت نام اینترنتی دیگر مخاطبان شما نیازی به مراجعه حضوری ندارند و در هر زمان و مکانی، بدون محدودیت ثبت نام می‌کنند. این موضوع حتی کار شما را نیز بسیار راحت می‌کند و دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی زیاد نخواهید داشت.

امکان ویرایش راحت و سریع اطلاعات

در فرم ثبت‌ اطلاعات کاغذی ثبت‌نام‌کننده برای تصحیح بخشی از اطلاعات خود، باید فرم جدیدی تکمیل کند؛ این کار کمی وقت‌گیر و حتی هزینه‌بر است. فرم‌ساز آنلاین یک میان‌بر ساده است و مخاطب با آن خیلی راحت بخش‌های موردنظرش را ویرایش و به‌روزرسانی می‌کند.

ساده‌سازی فرایند ثبت نام

در روش سنتی شما برای بررسی دقیق فرم‌های کاغذی و اطلاع‌رسانی برای تأیید، باید از مدت‌ها قبل از برگزاری رویداد، فرایند ثبت‌نام را آغاز می‌کردید. با فرم ثبت نام رویداد آنلاین دیگر نیازی به این کار نیست و بلافاصله پس از ثبت‌نام یک ایمیل یا پیامک تأیید برای افراد ارسال می‌شود.

جمع‌آوری تمام اطلاعات بدون دردسر

یکی از روش‌های ثبت‌نام، ارسال فایل فرم ثبت‌نام الکترونیکی برای مخاطبان است. در این روش، دریافت و جمع‌آوری اطلاعات فرایند طولانی و سختی دارد.

مخاطبان باید برای دانلود فرم ثبت‌نام به وب‌سایت شما مراجعه کنند، فرم را تکمیل و سپس آن را بارگذاری کنند یا برای شما بفرستند. در این حالت شما برای اطلاع از آخرین فرم‌های دریافتی و به‌روزرسانی‌ها باید به طور مرتب صندوق پیام‌های ایمیل خود را بررسی کنید.

در صورتی که در یک فرم آنلاین افراد تنها با ورود به لینک،  ثبت‌نام می‌کنند و شما با ورود به حساب کاربری خود در لحظه، امکان دسترسی به اطلاعات و دریافت خروجی از آن‌ها را خواهید داشت.

عدم نیاز به بایگانی پرونده‌ها

شما با استفاده از فرم ثبت اطلاعات آنلاین، دیگر نیازی به فضای فیزیکی برای بایگانی پرونده و فرم‌های افراد نخواهید داشت. در روش آنلاین مدیریت داده‌های ثبت‌نام، جمع‌آوری و نگهداری اطلاعات بسیار سریع و امن است.

امنیت بالای سیستم‌های آنلاین

در فرم ثبت اطلاعات اینترنتی ارسال فرم، جمع‌آوری داده‌ها و همچنین ذخیره آن‌ها در سروری بسیار امن انجام می‌شود و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند. در روش‌های قدیمی اطلاعات موجود بر روی فرم‌های کاغذی اصلاً امن نبودند؛ به همین دلیل برای جلوگیری از دسترسی ناخواسته به اطلاعات، فرم‌های کاغذی باید به طور ایمن از بین بروند.

البته باید بدانید شما تنها در صورتی به تمام این مزایا دسترسی پیدا می‌کنید که پلتفرم مناسبی را انتخاب کرده‌ باشید! فرم ثبت‌نام آنلاین پرس‌لاین تمام این امکانات را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.

چطور با پرس‌‌لاین فرم ثبت ‌نام آنلاین و حرفه‌ای بسازیم؟

به کمک امکانات پرسش‌نامه ساز پرس‌لاین، فرم ثبت‌نام آنلاین را به‌راحتی و با بیشترین قابلیت‌ها می‌سازید و کامل‌ترین اطلاعات را در زمانی کوتاه دریافت می‌کنید.

  1. از افزونه فرم‌ساز وردپرس پرس‌لاین استفاده کنید و فرم خود را در سایت بگذارید. از همان جا صفحه‌ای را به این فرم اختصاص دهید و نگران از دست رفتن اطلاعات یا تنظیمات پیچیده و پیشرفته نباشید.
  2. برای برگزاری رویدادها نیز از فرم ثبت‌نام رویداد و پلاگین وردپرس پرس‌لاین کمک بگیرید. برای این کار بلافاصله یک فرم بسازید و سپس اطلاعات شرکت‌کنندگان را برای برگزاری همایش یا رویداد دریافت کنید.
  3. در پلتفرم پُرس‌لاین سؤالات مختلفی مانند چهارگزینه‌ای، چهارگزینه‌ای تصویری، طیفی، متنی با پاسخ کوتاه، اولویت‌بندی و... طراحی کنید؛ این کار پاسخ‌دهی به فرم را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.
  4. برای دریافت مدارک از کاربران در نمونه فرم عضویت، سؤال آپلود فایل را به فرم خود اضافه کنید. با این قابلیت ثبت‌نام‌کنندگان علاوه بر پاسخ‌دهی به سؤالات، عکس، ویدئو و سایر انواع فایل‌ها را نیز بارگذاری و ارسال می‌کنند.
  5. اگر بازه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در نظر دارید، زمان شروع و پایان خودکار پاسخ‌دهی را تنظیم کنید تا ثبت اطلاعات فقط در همان روزها امکان‌پذیر باشد.
  6. با فعال کردن قابلیت ویرایش پاسخ‌ها به مخاطبان این امکان را بدهید که به‌راحتی اطلاعات اشتباه یا قدیمی را تصحیح و به‌روزرسانی کنند. این کار را با ارسال لینک ویرایش پاسخ با ایمیل‌های اطلاع‌رسانی یا پیامک انجام دهید.
  7. پس از ایجاد فرم، لینک پرسشنامه‌ آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید یا آن را با پیامک و ایمیل برای مخاطبان بفرستید. برای قرار دادن نمونه فرم ثبت ‌نام در سایت یا نمایش آن به صورت پاپ‌آپ، از کد مخصوص هر یک استفاده کنید.
  8. اگر قصد تسریع روند بررسی اطلاعات ثبت‌شده را دارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان از پاسخ‌ها مطلع شوید، قابلیت تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را فعال کنید. با این کار بلافاصله پس از ثبت یک فرم جدید، ایمیلی برای مسئول ثبت‌نام یا واحدهای مربوطه ارسال می‌شود.
  9. در آخر از بخش جدول نتایج از داده‌هایتان خروجی اکسل بگیرید و در قالب انواع نمودار و جدول، اطلاعات ثبت‌نامی‌ها را ببینید. برای تحلیل‌ بیشتر اطلاعات گروه‌های مختلف ثبت‌نام‌کننده، از امکان گزارش ساز پیشرفته استفاده و بر اساس ویژگی‌های هر گروه، فیلتر موردنظرتان را تعریف کنید؛ با این کار نمودارهای مربوط به هر گروه از افراد را جداگانه می‌بینید.

بررسی انواع فرم‌های ثبت‌نام در پرس‌لاین

با کمک پرس‌لاین شما به راحتی به انواع فرم‌های ثبت‌نام دسترسی پیدا می‌کنید. در بخش زیر تعدادی از نمونه‌های آن‌ را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع فرم ثبت نام

نمونه فرم ثبت نام اینترنتی مدرسه

درحال حاضر نمونه فرم ثبت نام مدرسه جایگزین روش‌های قدیمی شده است و کارتان را بسیار راحت می‌کند. با این فرم‌ها فرایند ثبت‌نام خیلی سریع، با هزینه و انرژی کمتری انجام می‌شود و اطلاعات به‌صورت خیلی منظم و سازمان‌دهی شده در اختیارتان قرار می‌گیرند.

فرم ثبت‌نام مسابقه قرعه‌کشی

با کمک پرس‌لاین شما حتی دیگر برای قرعه‌کشی نیز کارتان بسیار راحت است. فقط باید با استفاده از نمونه فرم ثبت نام قرعه کشی کشی اطلاعات متقاضیان را جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم آن، برنده را انتخاب کنید.

فرم ثبت نام بیمه تکمیلی

با استفاده از فرم ثبت نام بیمه تکمیلی، شما خیلی راحت و به‌صورت آنلاین اطلاعات افراد را با پرسش‌های هدفمند و دقیق دریافت می‌کنید. با این روش دیگر شما نیازی به ثبت دستی اطلاعات نخواهید داشت و تمام فرایند ثبت‌نام نیز با سرعت بالایی انجام می‌شود.

فرم ثبت نام کارگاه‌های آموزشی

این فرم برای استادان دانشگاه، مدیران مؤسسه و افرادی مناسب است که قصد برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را دارند. با فرم ثبت نام کارگاه‌های آموزشی شما اطلاعاتی مانند زمان شروع و پایان، تعداد جلسات، اعلام دوره‌های بعدی و... را در اختیار مخاطبان قرار ‌می‌دهید.

فرم ثبت نام اردو

با کمک فرم ثبت نام اردو پرس‌لاین تمام متقاضیان خیلی راحت و سریع تمام اطلاعات موردنیازشان را وارد می‌کنند. علاوه بر این هزینه اردو را نیز در همان لحظه از افراد دریافت می‌کنید و از اطلاعات آن‌ها به صورت اکسل خروجی می‌گیرید. همچنین شما می‌توانید از نمونه فرم ثبت نام اردوی زیارتی هم برای اردوهای خاص خود استفاده کنید.

نمونه فرم ثبت نام در سایت

ساخت یک نمونه فرم ثبت نام در سایت، تعامل بسیار خوبی را با کاربران ایجاد می‌کند. با این کار شما خیلی راحت تمام رویدادها‌، وبینارها، دوره‌ها و... را به مخاطبان خود اطلاع می‌دهید. طراحی این نوع فرم به کدنویسی نیاز ندارد و تنها با ایجاد یک حساب کاربری در پرس‌لاین انجام می‌شود.

ثبت نام کارگاه پروپوزال نویسی

در این نوع کارگاه‌ها دانشجویان و پژوهشگران با تمام اصول و قوانین نگارش و تحقیق آشنا می‌شوند. شما با استفاده از فرم ثبت نام کارگاه پروپوزال نویسی تمام شرایط را برای متقاضیان توضیح می‌دهید و اطلاعات و هزینه موردنیاز را دریافت می‌کنید.

پرس‌لاین تمام این امکانات را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بنابراین هرگز این فرصت خارق‌العاده را از دست ندهید. برای استفاده از تمام این خدمات پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سؤالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط