نمونه فرم ارزیابی استعداد دانش آموز توسط معلم

اگر از جمله معلمان مدرسه یا از کادر آموزش و پرورش باشید به‌طور قطع می‌دانید هیچ‌کس مثل معلم نمی‌تواند دانش‌آموزش را بسنجد. درک نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان، با ابزار نمونه فرم ارزیابی استعداد دانش آموز توسط معلم سنجیده می‌شود. 

این‌که دانش‌آموز در کدام زمینه مستعد است، یا در چه مواردی باید تقویت شود را معلم از طریق آزمون آنلاین،‌ خیلی آسان‌تر ارزیابی می‌کند. در این روش معلم قادر است با فراغ بال به سنجش دانش‌آموز بپردازد.

نمونه فرم ارزیابی استعداد دانش‌آموز توسط معلم، تحلیل نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تسهیل می‌کند. اگر این فرم به صورت آنلاین باشد، معلم در نهایت آرامش، فرم آماده‌ای پیش رو دارد و قسمت‌های مختلف آن را پر می‌کند. به‌این‌ترتیب هیچ‌چیز از قلم نمی‌افتد و ارزیابی اعتبار بالایی خواهد داشت.

در پرس لاین نمونه آماده این فرم وجود دارد. با این پلتفرم جامع، اوراق روش دستی کنار می‌رود. فقط کافی است معلم بدون دردسر و با تکیه بر شناختش فرم را پر کند. علاوه‌‌بر‌‌این در روش آنلاین با استفاده از امکان طرح انواع سوالات چهارگزینه‌ای، طیفی لیکرت، تشریحی و موارد دیگر قادر به طرح هر نوع آزمونی خواهید بود. 

نتایج آزمون به صورت آنی در دسترس شما است و امکان نمایش نتایج در انواع چارت و جدول وجود دارد. تجزیه و تحلیل آزمون در چنین شرایطی بسیار آسان خواهد بود. همچنین ذخیره فرم‌های آنلاین این آزمون و تنظیم آن‌ها در فضایی کم امکان‌پذیر است و در هر زمان قادر هستید به آن‌ها مراجعه کنید. 

نحوه ساخت نمونه فرم ارزیابی استعداد دانش آموز توسط معلم

وارد پنل کاربری خود در پرس لاین شده و در صفحه ورود با گزینه‌های موجود فرم مورد نظرتان را از صفر تهیه کنید. همچنین می‌توانید از بین فرم‌ها نمونه مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید. در هر صورت  به راحتی و با چند درگ و دراپ ساده فرم خود را می‌سازید یا آن را تغییر می‌دهید.

تمامی امکانات پرس لاین در این سطح رایگان است ولی در صورت نیاز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر می‌توانید از کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی  پرس لاین استفاده کنید. دراین‌صورت باید پنل کاربری خود را ارتقا دهید تا با امکانات موجود در آن‌ها، نمونه‌های متفاوتی درست کنید. 

برای ویرایش یا ساخت این فرم می‌توانید گروه‌های سوال متفاوتی ایجاد کنید که هر کدام ویژگی خاصی از فرد را بررسی کند. همچنین می‌توانید برای درجه‌بندی و نتیجه‌گیری آسان از گزینه افزودن امتیاز کمک بگیرید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط