فرم نظرسنجی آنلاین اردوها

از آنجایی که اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی بخش مهمی از آموزش محسوب می‌شوند، نظارت بر اجرای صحیح آن‌ها از امور واجب است. با استفاده از فرم نظرسنجی می‌توان نقاط ضعف را مشخص و آن‌ها را اصلاح کرد.

پر کردن فرم نظرسنجی چنان‌چه در مکان و زمان دلخواه باشد، بازخورد بیشتر و دقیق‌تری خواهد داشت. در انواع فرم نظرسنجی آنلاین اردوها، چنین امکانی برای افراد فراهم می‌شود.

با استفاده از فرم نظرسنجی اردوها متوجه خواهید شد در چه زمینه‌هایی باید بودجه اختصاص دهید و چگونه اردوها را موثرتر اجرا کنید. پرس‌لاین با حذف فرم‌های کاغذی نه تنها به حذف هزینه‌های اضافه کمک می‌کند بلکه دردسر پخش اوراق و جمع‌آوری آن‌ها را از سرتان باز می‌کند. ارسال فرم به صورت آنلاین مزایای خاص خودش را دارد. افراد، پس از اتمام اردو، با گذشت زمان و با آرامش خاطر فرم را پر می‌کنند. به این ترتیب اعتبار نظرسنجی و تعداد بازخوردهای آن به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد. 

نحوه ساخت فرم نظرسنجی آنلاین اردوها

برای ساخت فرم نظرسنجی آنلاین اردوهای خود کافیست در پرس لاین ثبت‌نام کنید. در پنل کاربری خود از بخش فرم‌های عمومی، فرم از پیش آماده شده نظرسنجی را انتخاب کنید. حالا می‌توانید بدون تغییر از فرم استفاده کنید، اطلاعات مورد نظرتان را در آن وارد کنید یا تغییرات دیگری روی آن اعمال کنید. فقط با چند درگ و دراپ ساده همه کارها را به راحتی انجام دهید. 

درصورتی‌که تمایل به طراحی حرفه‌ای‌تر فرم داشته باشید، انواع سطوح دسترسی و امکانات در اختیار شما است. همچنین می‌توانید برای راهنمایی بیشتر ‌ انواع ویدئوهای راهنما و آموزشی را ببینید. 

در پرس لاین قابلیت‌های فراوانی برای استفاده رایگان وجود دارد؛ اما در صورت نیاز می‌توانید به قابلیت‌های دیگری هم دسترسی پیدا کنید. برای این کار کافی است پنل کاربری خود را به انواع دیگر کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی ارتقا دهید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط