فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل

روزانه تعداد زیادی از مشتریان هتل به فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل نیاز پیدا می‌کنند. جوابگویی به این مشتریان و تشخیص نیازهایشان زمان زیادی را  از پرسنل هتل می‌گیرد.

فرض کنید چندین آژانس در یک زمان واحد از شما درخواست فرم واچر هتل یا رزرو اتاق می‌کنند. رسیدگی به همه این درخواست‌ها در زمان کوتاه امری ناممکن است و شاید موجب ازدست‌رفتن مشتریان هم بشود. استفاده از این نظرسنجی  هتل به شما کمک می‌کند زمانتان را بهتر مدیریت کنید و مشتریان را راضی نگه دارید. 

توجه: استفاده از فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل در پرس لاین کاملا رایگان است.

به‌کارگیری آنلاین فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل به کارمندان هتل کمک می‌کند بدون دلواپسی به امور مهم‌تر هتل بپردازند. فرآیند کاری این نوع فرم‌ها به این شکل است که شما با ارسال این فرم آنلاین برای متقاضیان، درخواست‌های آن‌ها را به صورت کتبی دریافت می‌کنید و می‌توانید به‌صورت آنلاین و به‌موقع به این درخواست‌ها  پاسخ دهید. حتی می‌توانید لینک این فرم را در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود با آن‌ها به اشتراک بگذارید و از آن‌ها بخواهید برای پاسخ آنی به درخواست واچر هتل یا فاکتور هتل به این لینک مراجعه کنند. 

اگر فرم خود را به‌طور کامل طراحی کنید حتی می‌توانید قیمت انواع سرویس‌هایتان را نیز در آن قرار دهید و به صورت خودکار به کمک تنظیم امتیاز و شرط، قیمت نهایی درخواست مشتری را نیز به او نمایش دهید. با تنظیم ایمیل نوتیفیکیشن، هر درخواستی که از طرف مشتریان ارسال می‌شود را می‌توانید ببینید و آن‌را شخصا نیز بررسی کنید. 

با انجام اتوماتیک و آنلاین همه این کارها ساعات زیادی از امور وقت‌گیر را آزاد خواهید کرد و نیروهایتان بهره وری بهتری خواهند داشت. همچنین رضایت مشتریان به‌خاطر سرعت در پاسخگویی به نیازهایشان نیز افزایش خواهد داشت.

چطور فرم واچر هتل طراحی کنیم؟

شاید از دید عموم فرم واچر هتل به‌اندازه فاکتور هتل ارزش نداشته باشد؛ ولی مدیران کارآمد می‌دانند که فرم واچر شروعی برای جذب مشتری است. هرگونه اشتباهی در تخمین و تکمیل این فرم می‌تواند این روند را به تاخیر بیاندازد یا به‌طور کل منتفی کند. 

تهیه نمونه فرم واچر از طریق فرم‌ساز آنلاین نه‌تنها در به‌صفررساندن اشتباهات تاثیر بی‌نظیری دارد؛ بلکه قادر است نیاز مشتریان را تامین کند.

فرم آنلاین واچر هتل، در واقع همان فاکتور هتل است که هنوز قطعیت پیدا نکرده است. این فرم بلافاصله پس از درخواست مشتریان قابلیت ارسال از طریق ایمیل یا پیامک دارد و به مخاطب صداقت و سرعت عمل در کار را نشان می‌دهد. از این موضوع گذشته این روند نوعی تبلیغ برای هتل محسوب می‌شود.

پیدا کردن افراد مورد اعتماد، آموزش روال کار، چک‌کردن مداوم آن‌ها برای جلوگیری از اشتباه و بدتر از همه اختصاص وقت، بودجه و انرژی فراوان از معضلاتی هستند که با فرم آنلاین واچر هتل به صفر نزدیک می‌شوند. طراحی فرم خام واچر هتل تنها زحمتی است که باید تقبل کنید. در این صورت زمان خداحافظی با میهمانان فاکتور در زمانی کمتر از یک دقیقه آماده است. 

آماده سازی این فرم فقط از طریق چند درگ و دراپ ساده امکان پذیر است. شما می‌توانید از نمونه فرم آماده واچر هتل نیز استفاده کنید و فقط تغییرات لازم برای شخصی‌سازی بیشتر و هماهنگی با فضای برند هتلتان را در آن اعمال کنید. 

با این روش همواره می‌توانید گزارشی از درخواست‌ها را هم رصد کنید، آن هم در حالی که سیستم تمام اقدامات را انجام می‌دهد و از صحت آن اطمینان دارید. این به شما قدرت آمارگیری‌های مدیریتی روزانه، هفتگی، ماهانه یا هر محدوده انتخابی دیگری را می‌دهد. در این صورت اگر درخواست مخاطبان تبدیل به میهمان‌شدن آن‌ها نشده باشد، شما این قدرت را دارید که علت‌یابی کنید.

استفاده از عکس و فیلم سرویس‌های مختلف هتل تاثیر به‌سزایی در جلب اعتماد درخواست‌کنندگان خواهد داشت. به این ویژگی‌ها می‌توانید کاهش تعاملات فیزیکی نامطلوب در زمان خداحافظی و حین بستن فاکتور را نیز اضافه کنید. به‌علاوه کاهش بی‌نظیر زمان انتظار میهمانان، تاثیر فزاینده‌ای در میزان رضایت و بهبود تجربه آن‌ها خواهد اشت. 

هزینه‌ها همواره نه کمتر از میزان تعیین‌شده و نه بیشتر اعلام می‌شوند؛ چرا که هر دوی این اختلافات به هتل ضربه می‌زند. اولی در کسری بودجه و دومی در کاهش اعتبار هتل تاثیر دارد. قطعا این نکته مخصوصا برای هتل‌های مشهور اصلا مطلوب نیست. 

خلاصه این‌که این فرم کوچک با امکانات فوق‌العاده هتل‌داران را مجاب به استفاده می‌کند. انتخاب پلتفرمی مثل پرس لاین می‌تواند راهکار خوبی برای شروع باشد.

چرا فرم رزرو اتاق در هتل را با پرس لاین بسازیم؟

این روزها کمتر هتلی را می بینید که فرم رزرو اتاق آنلاین نداشته باشد و لزوم وجود آن را درک نکند.  مطالعات نشان می‌دهد که سیستم رزرو آنلاین ۲۴/۷ میزان رزرو هتل را افزایش می‌دهد.

استفاده از فرم آنلاین رزرو هتل برای مشتریان مختلف با زبان های مختلف کمک شایانی به پرسنل پذیرش هتل می‌کند. از طرف دیگر میهمانان هتل نیز احساس آرامش بیشتری دارند؛ چرا که تفهیم مطالب از این روش آسان‌تر است.

قطعا دوره رزرو تلفنی یا حضوری به پایان رسیده است؛ چراکه دیگر می‌توان بدون دردسر و با زدن چند دکمه سرویس مد نظر را انتخاب کرد و از آن لذت برد. این برای کارمندان هتل هم درست حکم فرشته نجات از ماموریتی سخت را دارد؛ زیرا فهم زبان در فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف واقعا سخت است.

به کمک ساخت پرسشنامه چند زبانه در پرس لاین می‌توانید بهتر مهمانان خود را راهنمایی کنید و رضایتشان را جلب کنید.

با روش‌های به‌روزی مثل ساخت فرم درخواست هتل به‌صورت آنلاین مسئول پذیرش هتل دیگر نه به میهمانان فرم کاغذی می‌دهد و نه تلفن زیادی برای پاسخگویی دارد. از طرف دیگر میهمانان نیز قادر هستند با اطمینان خاطر سرویس دلخواهشان را انتخاب کنند بدون دلواپسی از اینکه ممکن است هتل به هر علتی، این سرویس را در دسترس نداشته باشد. همچنین شما می توانید با قرار دادن عکس یا ویدئوی خدمات خود، آن ها را به سمت استفاده از دیگر خدمات لوکس خود نیز هدایت کنید.

به‌علاوه با استفاده از این روش به مزایای خاص دیگری هم خواهید رسید:

  • صرفه‌جویی در وقت و نیروی کاری
  • کاهش زمان پذیرش برای مشتریان
  • وضوح نوع خدمات ارائه‌شده
  • وضوح تعداد و نوع موارد رزرو شده
  • دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز از مشتریان و در صورت نیاز آپلود عکس و مدارک آنها
  • مدیریت بهتر و کارآمد مراجعات
  • دریافت آمار و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان بدون دخالت شما
  • به صفر رسیدن اشتباهات رزرو 
  • توضیح تمام سرویس‌های موجود در فرم رزرو اتاق در هتل با جزئیات و در صورت نیاز به کمک عکس و فیلم
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن به مسئول هر سرویس پس از رزرو آن سرویس

 

فرم آنلاین پذیرش هتل یا رزرو اتاق، در پرس لاین با امکانات فراوانی قابل تهیه است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد لوگوی خود را اضافه کنید، عکس قسمت‌های مختلف هتل را در آن بگنجانید و رزروها و پرداخت‌ها را به‌صورت یکپارچه سازمان دهید.

بدین ترتیب اگر میهمان شما پرسشنامه ارزیابی هتل را پر کند می‌توانید به صورت اتوماتیک از او بابت این کار تشکر کنید، قدردانی خود را نشان دهید و تجربه بسیار بهتری برایش فراهم کنید.

 

نحوه ساخت فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل 

پس از ثبت‌نام در پرس لاین، به‌راحتی می‌توانید نمونه فرم رزرو اتاق در هتل یا فرم واچر هتل را استفاده کنید، تغییر دهید یا از نو بسازید. هر تغییری تنها با چند درگ و دراپ ساده امکان‌پذیر است. 

در پنل کاربری خود می‌توانید به‌صورت رایگان از امکانات موجود استفاده کنید. در صورت نیاز به ویژگی‌های دیگر «کاربری حرفه‌ای» یا «کاربری سازمانی»، کافیست نسبت‌به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.

قطعا ایجاد تجربه بهتر برای مهمانان و مسافران هتل جزء خواسته های همه مدیران هتل است. برای اینکه آنها با خاطره‌ای خوش مهمانپذیر و اقامتگاه شما را ترک کنند، می‌توانید به کمک انواع فرم های آنلاین هتل و  به‌کمک متغیرهای مخفی و ایجاد لینک اختصاصی برای هریک از مشتریان، لینک نظرسنجی مربوط به خدمت استفاده شده را برایشان ارسال کنید.

 

مثلا هر هفته لیست مسافرانی که چک اوت کرده‌اند را استخراج کنید و انواع فرم‌های نظرسنجی را برایشان ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید به کمک API پرس‌لاین، نظر مشتریان خود را بلافاصله پس از استفاده از سرویس مورد نظر دریافت کنید. نهایتا هم به کمک تنظیم «وب هوک و یکپارچگی‌ها» به او اطلاع دهید که نظرش را دریافت کرده‌اید و حتما ترتیب اثر خواهید داد.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می توانید با بخش پشتیبانی پرس لاین در ارتباط باشید و به سرعت پاسخ نیازمندی خود را بگیرید. همچنین می توانید با رزرو جلسه دمو و هماهنگی با بخش پشتیبانی، با دیگر خدمات و امکانات فرم های آنلاین پرس لاین آشنا شوید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط