فرم داستان موفقیت مشتری

تجربه مثبت و خوشایند مشتریان هنگام استفاده از محصول یا خدمات یک کسب‌وکار بر حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید تاثیر بسزایی دارد و در ابعاد گسترده به بهبود تصویر برند و سودآوری بیشتر سازمان کمک می‌کند. ثبت و انتشار تجربیات موفق مشتریان یکی از روش‌های موثر در راستای رسیدن کسب‌وکار شما به اهداف ذکرشده است.

در ادامه مزایای فرم ثبت داستان موفقیت مشتری بیان می‌شود و نحوه گردآوری و دریافت داستان‌های‌ موفقیت از مشتریان به کمک فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین توضیح داده‌می‌شود.

فرم داستان موفقیت مشتری چیست؟

داستان موفقیت مشتری تصویری شفاف از مزایای استفاده از خدمات یا محصولات یک سازمان ارائه می‌کند و با بیان توضیحات دقیق، نشان می‌دهد مشتریان با استفاده از یک محصول یا خدمت چگونه موفق به حل مشکلی مشخص شده‌اند. در واقع داستان موفقیت مشتریان به سرنخ‌های فروش، امکان تجربه سفری کوتاه به مسیر موفقیت مشتریان فعلی را می‌دهد.

آن‌ها در این سفر با چالش‌ها و راهکارهایی که مشتریان فعلی تجربه‌ کرده‌اند و نتایجی که در نهایت دریافت نموده‌اند، بیشتر آشنا می‌شوند. داستان موفقیت مشتری نوعی محتوای ارزشمند است که به مشتریان بالقوه کمک می‌کند خود را در جایگاه مشتریان فعلی با همان دغدغه‌ها و نتایج مشابه تصور کنند.

از این جهت استفاده از داستان موفقیت مشتریان در برنامه‌های بازاریابی محتوایی، روشی موثر برای کمک به سرنخ‌های فروش در گرفتن تصمیم قطعی برای خرید محصول یا خدمت خواهد بود.

با طراحی فرم داستان موفقیت مشتری به‌صورت آنلاین و ارسال آن برای مشتریانی که از خدمات شما رضایتمندی بالایی دارند، به راحتی تجربیات مثبت مشتریان را دریافت کنید و از آن‌ها در محتوای بلاگ، سایت و شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

چرا باید فرم داستان موفقیت مشتری بسازیم؟

داستان موفقیت مشتریان در همه کسب‌و‌کارها با هر اندازه‌ای سودمند است. یکی از مزایای آن کمک به ساخت تصویری عینی و ملموس از راهکارهای سازمان است.

فرض کنید صاحب یک باشگاه ورزشی هستید و می‌خواهید افراد بیشتری در باشگاه ثبت‌نام و از خدمات آن استفاده کنند. اگر از مشتریان وفادار خود بخواهید از تجربیات خود در مسیر رسیدن به وضعیت فیزیکی مطلوب بنویسند و داستان موفقیت مشتریان باشگاه را به شیوه‌های مختلف به اشتراک بگذارید، مشتریان جدید اشتیاق و انگیزه بیشتری برای ثبت‌نام و تمرین در باشگاه شما پیدا می‌کنند.

 تهیه و نمایش فهرستی از ویژگی‌ها و امکاناتی که به مشتریان خود ارائه می‌کنید می‌تواند ایده مناسبی برای معرفی شما به مشتریان آینده باشد ولی بیان مزایا و فوایدی که به‌کارگیری این امکانات برای ‌آن‌ها به همراه دارد، به مراتب برای مشتریان بالقوه جذاب‌تر و بهتر است.

 هنگامی که افراد در حال ارزیابی و مقایسه محصولات یا خدمات مشابه هستند، داستان موفقیت مشتری با تصویرسازی فرآیند حل شدن مسائل مشتریان به کمک کسب‌و‌کار شما، احتمال انتخاب شدن محصول شما را از میان محصولات رقبا افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، هرچه تعداد داستان‌های موفقیت که از مشتریان خود دریافت می‌کنید بیشتر باشد، تیم‌های بازاریابی و فروش شرکت توانمندتر می‌شوند و از ابزاری قوی برای جذب سرنخ‌های فروش بیشتر برخوردار خواهند شد.

 در صورتی که هدف تیم بازاریابی، جذب مشتریان بیشتر در گروه خاصی از گروه‌های مختلف مشتریان سازمان باشد، می‌توانید بیشتر روی دریافت داستان‌های موفقیت مشتریان آن گروه تمرکز کنید و رضایت مشتری را در قالب این داستان‌ها برای مخاطبانتان به تصویر بکشید.

اگر ثبت و انتشار داستان‌های موفقیت مشتری تبدیل به بخش ثابتی از برنامه‌های بازاریابی کسب‌و‌کار شود، در بلندمدت مجموعه ارزشمندی از نظرها و تجربیات واقعی مشتریان در اختیار خواهید داشت که به شکلی منحصربفرد و خلاقانه، بیان‌کننده اهداف و مقاصد کسب‌وکار خواهدبود.

با بررسی داده‌های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و تیم‌های بازاریابی و فروش  و تحلیل اطلاعاتی مانند مدت زمانی که یک فرد یا شرکت، مشتری سازمان شماست، تعداد دفعات خرید مشتری، مجموع مبلغی که مشتری تا به امروز برای خرید محصولات یا خدمات پرداخته‌است و .... فهرستی از مشتریانی که بیشترین تعامل مثبت را با شما داشته‌اند، تهیه کنید و با آن‌ها برای تکمیل فرم داستان موفقیت مشتری ارتباط برقرار کنید.

سپس فرم آنلاین ثبت داستان موفقیت را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. مشتریان تنها با ورود به لینک این فرم آنلاین و بدون نیاز به ثبت‌نام یا نصب یک نرم‌افزار خاص می‌توانند فرم را تکمیل و ارسال کنند.

در فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین نسبت به سایر روش‌های موجود به امکانات گسترده‌تری برای ثبت تجربه مشتریان دسترسی دارید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

چطور با پرس‌‌لاین فرم داستان موفقیت مشتریان را حرفه‌ای بسازیم؟

تنها با ایجاد یک حساب کاربری در پرس‌لاین از نمونه فرم داستان موفقیت مشتریان استفاده کنید و پس از انجام ویرایش‌های موردنظر، لینک آن را برای مشتریان ارسال کنید یا در صورتی که تمایل دارید، تمام مراحل ساخت و طراحی فرم را مطابق با نیازمندی‌های کسب‌وکار خود از قسمت ایجاد پرسشنامه جدید انجام دهید.

برای این که داستان موفقیت مشتری در طیف وسیعی از شبکه‌ها و ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی سازمان، قابل استفاده باشد، قابلیت آپلود فایل را در فرم خود به کار بگیرید و داستان و تجربه مشتری را علاوه بر متن، به‌صورت یک فایل صوتی نیز دریافت کنید. همچنین از مشتری بخواهید در صورت تمایل تصویر خود و تصاویری از محیط و تیم کاری برای شما ارسال کند.

اگر می‌خواهید همواره محتوای بلاگ خود را با جدیدترین موارد ثبت‌شده به‌روزرسانی کنید، تنظیم ایمیل اطلاع رسانی قابلیتی مفید است که می‌توان از آن استفاده کرد. با تنظیم کردن ایمیل‌های اطلاع رسانی برای فرم، به محض ثبت شدن یک داستان موفقیت جدید، از طریق دریافت یک ایمیل مطلع خواهید شد و می‌توانید متن پاسخ‌های ثبت شده روی فرم را نیز در همان ایمیل مشاهده کنید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت نام کنید و اولین پرسشنامه خود را  بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط