فرم ثبت نام بیمه تکمیلی

با توجه به این که امروزه بسیاری از سازمان‌ها به کارکنان خود خدماتی برای برخورداری از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌کنند، بخشی از فعالیت‌های واحد منابع انسانی سازمان‌ها به ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان اختصاص می‌یابد.

از این رو فرم ثبت نام بیمه تکمیلی یکی از پرکاربردترین فرم‌های زمینه منابع انسانی و کارکنان است. با طراحی این فرم به روش آنلاین، جمع‌آوری و بررسی اطلاعات مربوط به افراد متقاضی بیمه تکمیلی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین زمان و هزینه انجام دهید و فرآیندهای اداری واحد منابع انسانی را بهینه کنید.

فرم آنلاین ثبت نام بیمه تکمیلی چیست و چه مزایایی دارد؟

بیمه تکمیلی درمان نوعی پوشش بیمه‌ای اضافه بر بیمه پایه است. بیمه درمان تکمیلی هزینه‌های مختلف خدمات درمانی و پزشکی مثل بستری و جراحی را تا سقف پوشش معین در بیمه‌نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. اگر به کارکنان سازمان خود بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌کنید، برای چابکی فرآیندهای منابع انسانی در این بخش، نیازمند ابزاری دقیق و سریع برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به افراد متقاضی بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی هستید.

با به‌کارگیری نمونه فرم آنلاین ثبت نام بیمه تکمیلی در پرس‌لاین استفاده از فرم‌های کاغذی ثبت نام را متوقف کنید و از پاسخ‌های دریافتی روی فرم ثبت‌نام، از طریق قسمت گزارش حساب کاربری خود در لحظه گزارش بگیرید. با این روش، دیگر نیازی به ثبت کردن دستی اطلاعات افراد ثبت‌نام‌کننده در یک پایگاه داده آنلاین نیست.

در ضمن این فرم می‌تواند هم به عنوان فرم ثبت نام بیمه تکمیلی انفرادی و هم در قالب فرم ثبت نام بیمه تکمیلی گروهی و خانوادگی برای شما کاربرد داشته باشد.

اگر در ابتدای فرم، از پاسخ‌دهنده نوع خدمات بیمه درمان تکمیلی مورد نظر فرد را سوال کنید، در ادامه می‌توانید با امکانات فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین مانند تعریف شرط، بصورت هوشمند فیلدهای اطلاعات مربوط به حالت ثبت نام انفرادی یا خانوادگی را به وی نمایش دهید.

سوالات فرم ثبت نام بیمه تکمیلی

در فرم آنلاین ثبت نام بیمه تکمیلی برای ثبت مشخصات فرد بیمه‌شونده از سوالات متنی با پاسخ کوتاه، استفاده شده است. در این نوع سوال می‌توانید برای دریافت اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، تاریخ تولد، کد ملی و ... از الگوهای پاسخ مرتبط با هر یک استفاده کنید و پاسخ‌های صحیح و معتبری دریافت کنید.

همچنین برای دریافت مشخصات بیمه‌شدگان تحت تکفل، می‌توان برای هر شخص، گروه سوال جداگانه‌ای ایجاد نمود و سوالات مرتبط را با درگ و دراپ زیرمجموعه آن قرار داد.

برخی از سوالاتی که بصورت متداول در فرم ثبت نام بیمه درمان تکمیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی بیمه‌شده اصلی
  • نام پدر بیمه‌شده اصلی
  • شماره شناسنامه
  • تاریخ تولد
  • شماره موبایل بیمه‌شده اصلی
  • شماره شبا بیمه‌شده اصلی
  • مشخصات افراد تحت تکفل
  • نسبت افراد تحت تکفل با بیمه‌شده اصلی

چگونه با پرس‌لاین فرم ثبت نام بیمه تکمیلی را حرفه‌ای بسازیم؟

نمونه فرم آنلاین ثبت نام بیمه تکمیلی شامل سوالات مفید و مورد نیاز برای یک فرم استاندارد است که می‌توانید متناسب با نیازمندی خود آن را ویرایش کنید.

شما میتوانید در ابتدای فرم از پاسخ‌دهنده بپرسید که متقاضی تکمیل فرم ثبت نام بیمه تکمیلی انفرادی است یا میخواهد بصورت گروهی ثبت نام کند؛ سپس در ادامه با امکان تعریف شرط، بر اساس پاسخ کاربر، سوالات مربوط به اطلاعات فردی خود شخص یا افراد تحت تکفل وی را به او نمایش دهید.

با مراجعه به بخش طراحی، فونت و سایز سوالات فرم را شخصی‌سازی کنید و از قسمت افزودن تصویر پس‌زمینه، تصویر لوگو یا برند سازمانی خود را بارگذاری کنید.

اگر می‌خواهید شماره موبایل صحیح و معتبری از متقاضیان ثبت نام بیمه تکمیلی دریافت کنید از امکان احراز هویت با پیامک در فرم آنلاین ثبت نام بیمه تکمیلی استفاده کنید. در این صورت کاربر با وارد کردن شماره موبایل خود، یک کد تایید دریافت می‌کند و در صورت صحیح وارد کردن کد، وارد فرم می‌شود.

پس از تکمیل طراحی و ساخت فرم، پیش‌نمایش آن را در حساب کاربری خود مشاهده کنید و از قسمت طراحی، نحوه نمایش فرم در دستگاه‌های مختلف را بررسی کنید.

لینک فرم ثبت‌نام بیمه تکمیلی را می‌توانید از طریق ارسال ایمیل، پیامک یا قرار دادن در کانال‌ها و گروه‌های سازمان در شبکه‌های اجتماعی با کارکنان  به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت پاسخ‌های کاربران، در حساب کاربری، گزارش پاسخ‌ها را از قسمت جدول نتایج مشاهده کنید. اگر می‌خواهید جزئیات پاسخ‌های ثبت‌شده روی این فرم را با همکاران دیگر نیز به اشتراک بگذارید، قابلیت یکپارچه‌سازی با گوگل شیت را برای فرم خود فعال کنید تا پاسخ‌های جدید علاوه بر جدول نتایج، در لحظه در گوگل شیت نیز به‌روزرسانی شوند و امکان مشاهده و بررسی جدیدترین فرم‌های تکمیل‌شده برای همکاران مربوطه فراهم شود.

همچنین با استفاده از گزارش‌ها و نمودارهای تجمیعی متنوعی که در بخش تحلیل و نمودارها بر اساس نتایج ارائه می‌شود، می‌توانید درصد ثبت نام برای بهره‌مندی از هر یک از خدمات بیمه تکمیلی انفرادی یا گروهی، فراوانی ثبت‌نام‌های انجام‌شده توسط کارکنان واحدهای مختلف سازمان و.... را بررسی کنید و به شناخت دقیق‌تری از اولویت‌های کارکنان در خصوص خدمات بیمه تکمیلی دست پیدا کنید.

برای استفاده از تمام این امکانات کافیست در پرس‌لاین همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین پرسشنامه خود را بسازید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید به support@porsline.ir ایمیل بزنید.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط