سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی

سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی، یعنی ببینیم دانشجویان و دانش‌آموزان به چه میزان برای رسیدن به هدفی يا تسلط بر چیزی تلاش می‌کنند و اشتیاق دارند. در مبحث پیشرفت تحصیلی این انگیزش، نیروی محرکی برای فعالیت‌های دانش‌آموزی و دانش‌جویی است؛ عاملی که جهت‌دهنده رفتار به سوی پیشرفت تحصیلی است.

فرم انگیزش پیشرفت تحصیلی آنلاین، نوعی آزمون آنلاین است که به شناخت عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی و افت تحصیلی می‌پردازد. به همین دلیل اهمیت ویژه‌ای دارد و برگزاری آنلاین آن می‌تواند فرآیند تکمیل آن را تسهیل کند.

ناگفته نیست که فرم انگیزش پیشرفت تحصیلی، بر پیشرفت روند یادگیری تاثیر به‌سزایی دارد. چنانچه این فرم به‌صورت مداوم پر شده و بررسی شود، کیفیت آموزش به طرز شگفت‌انگیزی افزایش می‌یابد. ولی مشکلات متعددی وجود دارد که تکمیل این فرم را به تعویق می‌اندازد. از آن جمله می‌توان به هزینه‌ها و تنظیم اوراق مربوط به آن اشاره کرد ولی هیچ‌کدام به اندازه معضل بررسی و تحلیل فرم و زمان طولانی آن مشکل‌ساز نیست.

در نمونه آنلاین این فرم که در پرس لاین هم وجود دارد، خبری از هزینه‌های اضافه، تنظیم اوراق و  هدررفت زمان نیست. با این نمونه فرم آنلاین شما می‌توانید تغییرات زیادی را در پیشرفت تکمیل فرم مشاهده کنید:

  • زمان تکمیل فرم کاهش پیدا می‌کند.
  • جاذبه فرم آنلاین بسیار بیشتر از نمونه‌های کاغذی است.
  • با درج تصویر، لینک، ویدئو یا صوت در سوالات،‌ می‌توانید هر نوع آزمونی را طراحی کنید.
  • انتقال فرم به کاربران و بازگشت آن آسان می‌شود.
  • هزینه چاپ اوراق حذف می‌شود.
  • اعتبار آزمون بالا می‌رود.
  • فرم‌های ناخوانا حذف می‌شود.
  • مدیریت داده‌ها بسیار آسان می‌شود.
  • نتایج بلافاصله پس از پرکردن فرم آماده است.

در چنین شرایطی فقط کافی است بارمی برای زمان تکمیل فرم تعیین کنید و پس از پرکردن فرم توسط  کاربر نتیجه را مشاهده کنید.

نحوه ساخت انگیزش پیشرفت تحصیلی 

در پنل کاربری خود در پرس لاین قادر هستید با گزینه‌های موجود انگیزش پیشرفت تحصیلی را از صفر تهیه کنید. البته فرم انگیزش پیشرفت تحصیلی به صورت از پیش آماده شده وجود دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. روش کار در پرس لاین بسیار آسان و با چند درگ و دراپ ساده شدنی است. 

امکانات پرس لاین در این سطح رایگان است ولی در صورت نیاز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر می‌توانید از کاربری حرفه‌ای و کاربری سازمانی  پرس لاین استفاده کرده و پنل کاربری خود را ارتقا دهید. 

استفاده از فیلم‌های آموزشی آزمون‌ساز آنلاین و نمونه فرم آماده می‌تواند ایده آموزشی خوبی برای کار با این پلتفرم جامع باشد.

نمونه فرم نظرسنجی و نمونه پرسشنامه‌های مرتبط