نرم‌افزار ساخت نظرسنجی آنلاین، بدون نیاز به نصب و دانلود

پشتیبانی از زبان فارسی، کاربری ساده و روان، بدون محدودیت در تعداد سوال

چرا پرس‌لاین بهترین نرم‌افزار برای طراحی نظرسنجی آنلاین است؟

ساخت فرم نظرسنجی با انواع پرسش‌ها

با استفاده از انواع سوالات متنی، عددی، آپلود فایل، چندگزینه‌ای، چندگزینه‌ای تصویری، امتیازدهی و طیفی، انواع نظرسنجی‌های خود را آنلاین بسازید و منتشر کنید.

اجرای هم‌زمان تعداد نامحدودی نظرسنجی

زیرساخت قدرت‌مند پرس‌لاین به شما امکان فعال‌سازی و اجرای تعداد نامحدودی نظرسنجی را می‌دهد. هم‌چنین، شما در هر نظرسنجی می‌توانید تعداد نامحدودی سوال را بگنجانید.

event-1
event-2

ارسال در شبکه‌های اجتماعی یا نمایش در سایت

پس از طراحی نظرسنجی، آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ یا پیامک و ایمیل برای جامعه هدف خود ارسال کنید. هم‌چنین، می‌توانید لینک پرسشنامه را به کمک افزونه رایگان پرس‌لاین یا با قرار دادن کد آن در وب‌سایت‌ خود قرار دهید.

تعریف شرط و امتیاز روی سوال یا پاسخ سوال‌ها

در طراحی نظرسنجی آنلاین، با تعریف شرط، پاسخ‌دهنده را براساس پاسخ، به پرسش اختصاصی بعدی هدایت کنید. هم‌چنین، با استفاده از امتیاز، محاسبه نمره نهایی پاسخ‌دهنده را خودکار کنید یا وزن هر سوال را مشخص کنید.

قالب‌های رنگی و نمونه پرسشنامه‌های آماده

در نرم‌افزار نظرسنجی پرس‌لاین، تعداد بی‌شماری نمونه نظرسنجی آماده در دسترس شماست. به‌علاوه، با استفاده از امکاناتی مانند قالب‌های رنگی رایگان، بارگذاری لوگو یا تصویر پس‌زمینه و تغییر رنگ سوالات و گزینه‌ها، نظرسنجی متمایزی طراحی می‌کنید.

ارائه پشتیبانی رایگان و همیشگی

در ساخت نظرسنجی آنلاین خود، در صورت نیاز به آموزش یا راهنمایی، همیشه می‌توانید از تیم پشتیبانی پرس‌لاین از طریق ایمیل، چت آنلاین یا تماس تلفنی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

event-3

محبوب هزاران سازمان کوچک و بزرگ

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

با نمونه‌های نظرسنجی سریع‌تر شروع کنید

تمام نمونه‌ها را می‌توانید به سادگی ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

مدیریت تجربه مشتری
پرسشنامه رضایت‌سنجی مشتری
پرسشنامه NPS
پرسشنامه وفاداری به برند
نظرسنجی کیفیت پشتیبانی
نمایش همه
تحقیقات بازار
پرسشنامه پرسونای مشتری
پرسشنامه رفتار مصرف‌کننده
پرسشنامه تست محصول جدید
فرم تحقیقات بازار
نمایش همه
مدیریت تجربه کارکنان
پرسشنامه ارزیابی ۳۶۰ درجه
نظرسنجی مصاحبه استخدامی
فرم استخدام
نظرسنجی رضایت شغلی
نمایش همه
گردشگری و هتل‌ها
نظرسنجی اقامت میهمانان
فرم رزرو اتاق
پرسشنامه ارزیابی رستوران
نظرسنجی تور گردشگری
نمایش همه
سلامت و بیمارستان‌ها
رضایت‌سنجی پس از ترخیص
رضایت‌سنجی مراجعان درمانگاه
ارزیابی فرهنگ ایمنی بیمار
پرسشنامه فالواپ/پیگیری بیماران
نمایش همه
مدارس و مجتمع‌های آموزشی
فرم ثبت‌نام مدرسه/اردو
فرم انتخابات شورای دانش‌آموزی
فرم مسابقه کتابخوانی
نظرسنجی ارزیابی معلمان
نمایش همه
فرم‌های عمومی
فرم ثبت‌نام
فرم تماس با ما
فرم ثبت سفارش
فرم نظرسنجی
نمایش همه
پژوهش دانشگاهی و آزمون
پرسشنامه پایان‌نامه مدیریت
فرم اطلاعات دموگرافیک
آزمون تعیین سطح زبان
آزمون هوش و استعداد تحصیلی
نمایش همه
بازاریابی دیجیتال
فرم سرنخ فروش
پرسشنامه ارزیابی اثربخشی تبلیغات
پرسشنامه آگاهی از برند
پرسشنامه تست کپی رایتینگ
نمایش همه

حالا شروع کنید

یک نمونه انتخاب کنید و نظرسنجی‌تان را شروع کنید.

درباره پرس‌لاین چه می‌گویند؟

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

سوال‌های متداول

بهترین سایت نظرسنجی آنلاین کدام است؟ چرا؟
آیا ساخت نظرسنجی در پرس‌لاین رایگان است؟
آیا امکان ویرایش یا حذف سوالات نظرسنجی را بعد از انتشار داریم؟
چطور پاسخ‌های بیشتری در نظرسنجی‌مان دریافت کنیم؟
بهترین روش نظرسنجی چیست؟

پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.

چطور با پرس‌لاین فرم نظرسنجی آنلاین بسازم؟

با عضویت در سامانه نظرسنجی الکترونیکی پرس‌لاین می‌توانید ساخت نظرسنجی و هر گونه رأی‌گیری آنلاین رایگان را شروع کنید. با ساخت نظرسنجی در اپلیکیشن نظرسنجی پرس‌لاین می‌توانید از امکانات فراوانی بهره‌مند شوید. مثلا یک رای گیری آنلاین برگزار کنید و لینک نظرسنجی ناشناس را برای کسانی بفرستید که می‌خواهید در رای‌گیری شرکت کنند. حالا با گذاشتن نظرسنجی در واتس‌اپ یا هر شبکه اطلاع رسانی دیگری می‌توانید پاسخ‌های خود را در بخش گزارش‌ها به صورت آنی ببینید. برای آشنایی با مراحل ساخت نظرسنجی، ادامه این مطلب را بخوانید.

گام اول: ایجاد نظرسنجی

بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری پرس‌لاین خود از گزینه ساخت پرسشنامه جدید استفاده کنید یا با انواع نمونه نظرسنجی آماده نظرسنجی خود را بسازید. کافیست نوع سوال مورد نیاز را انتخاب کنید، آن را در کادر روبرو بکشید و سوال خود را ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای ساخت نظرسنجی در موبایل هم همین مراحل را باید طی کنید.

در این بخش می‌توانید روی هر سوال امتیاز و شرط تعریف کنید، از پاسخ سوال قبلی در سوال بعدی استفاده کنید، در سوال از عکس و ویدیو استفاده کنید، یا اجباری و اختیاری‌بودن پاسخ به سوال را مشخص کنید.

گام دوم: طراحی فرم نظرسنجی

با استفاده از قابلیت‌های متنوع بخش طراحی پرس‌لاین، فرم نظرسنجی رایگان خود را به فرمی شخصی‌سازی‌شده و بی‌بدیل تبدیل کنید.

کافیست از میان قالب‌های رنگی پیش‌فرض، قالب موردنظرتان را انتخاب کنید، رنگ سوال، پاسخ یا دکمه‌ها را مشخص کنید یا لوگوی خودتان را در گوشه‌ای از نظرسنجی‌تان به کار ببرید.

گام سوم: تنظیمات عمومی و پیشرفته

یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه ساخت نظرسنجی پرس‌لاین، تنظیمات گسترده‌ این ابزار است.

امکان برگزاری رای‌گیری آنلاین بدون مشخص شدن هویت افراد، امکان قرار دادن لینک ناشناس در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها،‌ امکان شرکت کردن هزاران نفر به صورت همزمان در رای‌گیری و امکان استفاده از سوال‌های مختلفی مانند آپلود فایل از جمله مواردیست که در اپلیکیشن نظرسنجی پرس‌لاین دسترس شماست. برای آشنایی بیشتر با این تنظیمات کافیست به صفحه امکانات پرس‌لاین سری بزنید.

گام چهارم: ارسال و جمع‌آوری نتایج و داده‌ها

بعد از اتمام ساخت و تنظیم نظرسنجی الکترونیکی‌تان، لینک نظرسنجی را از طریق پیامک یا ایمیل به مخاطبان‌تان ارسال کنید یا در رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ به اشتراک بگذارید. قراردادن لینک نظرسنجی در وب‌سایت یا نمایش به‌صورت پاپ‌آپ نیز از جمله شیوه‌های رایج توزیع و انتشار نظرسنجی‌ است.

بعد از آن، در بخش گزارش، جدول‌ها و نمودارهای آماری مرتبط با هر سوال خود را مشاهده کنید. هم‌چنین به پاسخ‌های هر یک از پاسخ‌دهنده‌ها در صفحه‌ای مجزا دسترسی دارید؛ این‌گونه واکاوی و تحلیل داده‌ها به فرایندی آنی و سریع تبدیل می‌شود.

چرا پرس‌لاین را باید جایگزین گوگل‌فرم و نرم افزار نظرسنجی تلگرامی کرد؟

بدون شک، اولین ویژگی قابل اتکا در نرم‌افزار طراحی فرم‌ نظرسنجی پرس‌لاین، کاربری آسان و پایداری زیرساخت این ابزار است.

در شرایطی که ابزارهایی مثل فرم‌نگار گوگل یا برنامه‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ، به‌طور مداوم تحت تأثیر اختلالات اینترنت قرار می‌گیرند، پرس‌لاین با داشتن سرورهای قدرت‌مند در ایران همیشه در اختیار شماست.

هم‌چنین، قابلیت‌های پیشرفته سایت ساخت نظرسنجی پرس‌لاین در هیچ‌یک از ابزارهای مشابه نظیر ندارد و از این‌رو، به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازهای پیچیده هر فرد یا کسب‌وکار است. این درحالی‌ست که ساخت نظرسنجی با تلگرام و سایر رسانه‌ها، با امکانات کمی مانند محدودیت در تعداد پرسش‌ها، عدم وجود سازوکار احراز هویت و محدودیت در طراحی انواع سوالات طیفی، امتیازبندی، چندگزینه‌ای تصویری و غیره همراه است.

پرس‌لاین چگونه به ساخت نظرسنجی‌های حرفه‌ای و پیچیده کمک می‌کند؟

متخصصانی که در واحدهای تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی، مراقبت مشتری و خدمات پس از فروش کار می‌کنند و یا پژوهشگران علوم اجتماعی، روان‌شناسی و مدیریت، عموماً نظرسنجی‌هایی با بیشتر از یک یا دو سوال چندگزینه‌ای طراحی می‌کنند؛ چراکه به دنبال درکی عمیق و بینشی خاص از رفتار و عملکرد مخاطبان خود هستند.

در حساب کاربری حرفه‌ای و سازمانی پرس‌لاین، این امکانات برای انجام انواع نظرسنجی پیچیده در سطح سازمان، دانشگاه و اداره وجود دارد.

با سوال‌های شرطی، نظرسنجی خود را هوشمند کنید:

پیچیده‌ترین شرط‌های «اگر پاسخ .... بود، برو به ....» را با ترکیب عملگرهای «و» و «یا» به‌راحتی و در محیطی فارسی تعریف کنید.

به سوالات نظرسنجی امتیاز اضافه کنید:

ویژگی «افزودن امتیاز» کمک می‌کند شاخص‌های کسب‌و‌کار و یا امتیاز‌بندی آزمون را در نظرسنجی تنظیم کنید تا بلافاصله و بدون این‌که محاسبات بیشتری به دوش شما باشد، محاسبات به‌صورت خودکار انجام شود و شما تنها گزارش آن ‌را ببینید.

متغیرهای اطلاعاتی در نظرسنجی تعریف کنید:

ویژگی «درج اطلاعات مخفی» کمک می‌کند از داده‌هایی که قبلاً جمع‌آوری کرده‌اید و یا اطلاعاتی که از مشتریان، کارکنان یا جامعه هدف خود دارید، هوشمندانه در نظرسنجی استفاده کنید، برای پاسخ‌دهندگان لینک‌های اختصاصی تولید کنید یا به پاسخ‌دهندگان تگ بزنید.

پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی را احراز هویت کنید:

کاربران حساب کاربری سازمانی پرس‌لاین می‌توانند به هر پاسخ‌دهنده یک کُد خاص اختصاص دهند تا افراد تنها پس از ورود کُد بتوانند وارد نظرسنجی شوند و به سوال‌ها پاسخ دهند. و یا یک الگوی نشانی ایمیل خاص تعریف کنند تا تنها از نشانی‌های ایمیل دامین مشخصی بتوان به سوال‌های پرسشنامه دسترسی یافت. این ويژگی پرس‌لاین نیز در میان نرم افزارهای نظرسنجی ایرانی منحصر به فرد است.

از API پرس‌لاین استفاده کنید:

پرس‌لاین تنها ابزار نظرسنجی فارسی است که API قدرت‌مندی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بدون دغدغه بتوانند نظرسنجی ایجاد کنند، آن‌گونه که مایل هستند آن ‌را نمایش دهند و داده‌های جمع‌آوری‌شده را بر روی سرورهای خود دریافت و نگه‌داری کنند.

شرکت‌های پیشرو مانند شاتل، علی‌بابا، کافه‌بازار، تپ‌سی، گلرنگ و دیجی‌کالا، به این ویژگی‌های منحصر به فرد پرس‌لاین و در عین‌حال سهولت استفاده از آن اتکا و اعتماد کرده‌اند.