با فرم‌های آنلاین همه‌کاره، حرفه‌ای بازاریابی کنید

تصمیم‌های سنجیده‌ و صحیح‌تر بگیرید و نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهید.

Marketing shape
marketing

افزایش ۸۹ درصدی بهره‌وری بازاریابی با پرس‌لاین

نرخ تبدیل را با فرم آنلاین افزایش دهید

سرنخ‌ها را به کمک فرم‌های آنلاین تعاملی جذب کنید، مرتب کنید و تبدیل کنید و داده‌های کاملی به دست آورید.

marketing-screen-shot
marketing-screen-shot

سفارش‌ها را با فرم های تعاملی و حرفه‌ای بگیرید

سفارش‌های فریلنسری، درخواست محتوا یا پروژه سئو و هر سفارش بازاریابی دیگری را با فرم‌های جذاب بگیرید تا تجربه بهتری ایجاد کنید.

تحلیل‌های قابل اطمینان بدهید

به کمک داده‌های طبقه‌بندی‌شده و دقیق تحلیل‌های درست و به‌جایی ارائه کنید و تصمیم‌گیری را برای آینده کسب‌وکار به امری ساده و قابل سنجش تبدیل کنید.

marketing-screen-shot
marketing-screen-shot

پیروز ۱۰۰ درصدی کمپین‌ها باشید

با انجام تست قبل از شروع هر کمپین از حدس و گمان فاصله بگیرید و مطمئن شوید که کپی، پیامک یا تبلیغتان حتما جواب می‌گیرد.

چطور حرفه‌ای‌تر بازاریابی کنیم؟

چطور سفارش‌ها را حرفه‌ای‌تر بگیریم؟

دریافت سفارش‌های آنلاین با استفاده از روش‌های به‌روز و کم‌هزینه شما را در نظر مشتریانتان حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. به جای دریافت سفارش تلفنی یا چتی، از روش‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید. بیشتر بخوانید

چطور تحلیل‌های واقعی‌تری داشته باشیم؟

با دریافت اطلاعات صحیح، گزارش‌های مستند و داده‌های به‌روز می‌توانید تحلیل‌های جامع و کاملی داشته باشید. در این راه نمودارها و ویژگی‌های پیشرفته گزارش‌دهی پرس‌لاین به شما کمک می‌کنند.

چطور نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟

ایجاد، تغذیه و تبدیل هر لید (سرنخ) به مشتری نیاز به استراتژی دارد. به کمک پرس‌لاین سرنخ‌های بهتری تولید کنید، آن‌ها را تغذیه کنید و سریع‌تر به مشتری تبدیل کنید. بیشتر بخوانید.

چطور تحقیق بازار را سریع‌تر انجام دهیم؟

تحقیق بازار و بازاریابی را برای اطمینان از شروع کسب‌وکار آنلاین خود با پرس‌لاین انجام دهید و موفقیت خود را با داده‌ها تضمین کنید. بیشتر بخوانید.

در مورد پرس‌لاین چه می‌گویند؟

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

مورد اعتماد هزاران سازمان کوچک و بزرگ

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

حالا شروع کنید

با پرس‌لاین تحلیل کنید، تصمیم‌های دقیق‌تر بگیرید و یک کمپین موفق را اجرا کنید.

یکپارچگی با نرم‌افزارهای محبوب‌تان

با اتصال به ابزارهای دیگر در زمان انجام کارها صرفه‌جویی کنید.

Google Sheets

پاسخ‌های پرس‌لاین را خودکار به گوگل‌شیت ارسال کنید.

WhatsApp

برای ارتباط همیشگی، در لحظه و چت با پاسخ‌دهندگان

Google Analytics

درک دقیقی از نحوه تعامل پاسخ‌دهندگان با پرس‌لاین خود پیدا کنید.

Slack

با ثبت هر پاسخ، بلافاصله، یک فرد یا کانال را مطلع سازید.

Zapier

به بیش از ۲۰۰۰ سرویس نرم‌افزاری دسترسی خواهید داشت!

Make

پاسخ‌ها را به سادگی به صدها نرم‌‌افزار ارسال کنید.

Telegram

پاسخ‌ها را خودکار به تلگرام ارسال کنید و فرد، گروه یا کانالی را برای اقدامی سریع مطلع سازید.

Jira

با ایجاد فرم گزارش باگ در پرس‌لاین، باگ‌هایی که کاربران گزارش می‌کنند را خودکار به issue های Jira تبدیل کنید.

Tag Manager

برای تحلیل رفتار پاسخ‌دهنده، ریتارگتینگ و… اسکرپیت سرویس خود را به پرسشنامه اضافه کنید.

Google Calendar

با ثبت هر پاسخ، خودکار یک رویداد به تقویم گوگل اضافه کنید.

Mailchimp

پاسخ‌دهنده‌های فرم خود را به لیست مخاطبان‌تان اضافه کنید.

Clickup

پاسخ‌ها را به کارت کلیک‌آپ تبدیل کنید.

Trello

پاسخ‌ها را خودکار به کارت ترلو تبدیل کنید.

سوال‌های متداول

آیا استفاده از پرس‌لاین رایگان است؟
اگر مشکلی در استفاده از پنل کاربری‌ام داشتم چه کنم؟
چطور با پرس‌لاین فرم و پرسشنامه جدید ایجاد کنیم؟

پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.