با فرم‌های آنلاین همه‌کاره، حرفه‌ای بازاریابی کنید

با پرس‌لاین بودجه بازاریابی را موثر خرج کنید، تصمیم‌های سنجیده‌ و کارآمد بگیرید و نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهید.

marketing

افزایش ۸۹ درصدی بهره‌وری بازاریابی دیجیتال با پرس‌لاین

نرخ تبدیل را با فرم آنلاین افزایش دهید

سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش را به کمک فرم‌های آنلاین تعاملی جذب کنید، داده‌های معتبر جمع‌آوری کنید و با هزینه‌ای اندک تبدیل به فروش کنید.

marketing-screen-shot
marketing-screen-shot

سفارش‌ها را با فرم‌های تعاملی و حرفه‌ای دریافت کنید

سفارش‌های فریلنسری، درخواست محتوا یا پروژه سئو و هر سفارش بازاریابی دیگری را با فرم‌های جذاب دریافت کنید و تجربه بهتری ایجاد نمایید.

پیروز ۱۰۰ درصدی کمپین‌ها باشید

با انجام تست قبل از شروع هر کمپین از حدس و گمان فاصله بگیرید و مطمئن شوید که کپی، پیامک یا تبلیغتان حتما جواب می‌گیرد.

marketing-screen-shot
marketing-screen-shot

تحلیل‌های قابل اطمینان بدهید

به کمک داده‌های طبقه‌بندی‌شده و دقیق تحلیل‌های درست و به‌جایی ارائه کنید و تصمیم‌گیری را برای آینده کسب‌وکار به امری ساده و قابل سنجش تبدیل کنید.

چطور حرفه‌ای‌تر بازاریابی کنیم؟

چطور سفارش‌ها را حرفه‌ای‌تر بگیریم؟

دریافت سفارش‌های آنلاین با استفاده از روش‌های به‌روز و کم‌هزینه شما را در نظر مشتریانتان حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. به جای دریافت سفارش تلفنی یا چتی، از روش‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید. بیشتر بخوانید

چطور تحلیل‌های واقعی‌تری داشته باشیم؟

با دریافت اطلاعات صحیح، گزارش‌های مستند و داده‌های به‌روز می‌توانید تحلیل‌های جامع و کاملی داشته باشید. در این راه نمودارها و ویژگی‌های پیشرفته گزارش‌دهی پرس‌لاین به شما کمک می‌کنند.

چطور نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟

ایجاد، تغذیه و تبدیل هر لید (سرنخ) به مشتری نیاز به استراتژی دارد. به کمک پرس‌لاین سرنخ‌های بهتری تولید کنید، آن‌ها را تغذیه کنید و سریع‌تر به مشتری تبدیل کنید. بیشتر بخوانید.

چطور تحقیق بازار را سریع‌تر انجام دهیم؟

تحقیق بازار و بازاریابی را برای اطمینان از شروع کسب‌وکار آنلاین خود با پرس‌لاین انجام دهید و موفقیت خود را با داده‌ها تضمین کنید. بیشتر بخوانید.

به کمک نمونه پرسشنامه‌های آماده، به کارهایتان سرعت ببخشید

تمام نمونه فرم‌ها را می‌توانید به سادگی ویرایش و سفارشی‌سازی کنید.

پرسشنامه‌ها
پرسشنامه پرسونای مشتری
پرسشنامه رفتار خریدار
پرسشنامه نام برند
پرسشنامه بازخورد نظرسنجی سایت
نمایش همه
فرم‌ها
فرم سرنخ فروش
فرم نظرسنجی نام محصول جدید
فرم دریافت سفارش کار
فرم بررسی کیفیت لید
نمایش همه
پرسشنامه‌ها
پرسشنامه تست کپی رایتینگ
پرسشنامه بریف محتوا
پرسشنامه قیمت‌گذاری
پرسشنامه تحلیل رقبا
نمایش همه

حالا شروع کنید

با پرس‌لاین تحلیل کنید، تصمیم‌های دقیق‌تر بگیرید و یک کمپین موفق را اجرا کنید.

محبوب هزاران سازمان کوچک و بزرگ

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

یکپارچگی با نرم‌افزارهای محبوب‌تان

با اتصال به ابزارهای دیگر در زمان انجام کارها صرفه‌جویی کنید.

Google Sheets

پاسخ‌های پرس‌لاین را خودکار به گوگل‌شیت ارسال کنید.

Tag Manager

برای تحلیل رفتار پاسخ‌دهنده، ریتارگتینگ و… اسکرپیت سرویس خود را به پرسشنامه اضافه کنید.

Google Analytics

درک دقیقی از نحوه تعامل پاسخ‌دهندگان با پرس‌لاین خود پیدا کنید.

Mailchimp

پاسخ‌دهنده‌های فرم خود را به لیست مخاطبان‌تان اضافه کنید.

Telegram

پاسخ‌ها را خودکار به تلگرام ارسال کنید و فرد، گروه یا کانالی را برای اقدامی سریع مطلع سازید.

WhatsApp

برای ارتباط همیشگی، در لحظه و چت با پاسخ‌دهندگان

Google Calendar

با ثبت هر پاسخ، خودکار یک رویداد به تقویم گوگل اضافه کنید.

Make

پاسخ‌ها را به سادگی به صدها نرم‌‌افزار ارسال کنید.

Trello

پاسخ‌ها را خودکار به کارت ترلو تبدیل کنید.

درباره پرس‌لاین چه می‌گویند؟

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    فائزه غفوری

    مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

    رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

  • person

    هادی مرادی

    بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

    پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

  • person

    سپهر کرمی

    مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک

    ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    فائزه غفوری

    مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

    رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

  • person

    هادی مرادی

    بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

    پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

  • person

    سپهر کرمی

    مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک

    ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.

سوال‌های متداول

آیا استفاده از پرس‌لاین رایگان است؟
اگر مشکلی در استفاده از پنل کاربری‌ام داشتم چه کنم؟
چطور با پرس‌لاین فرم و پرسشنامه جدید ایجاد کنیم؟

پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.