ساخت فرم آنلاین با فرم‌ساز پرس‌لاین

  • سازگاری با زبان فارسی
  • سرعت و سادگی در ساخت انواع فرم‌ها
  • گزارش‌گیری و نتایج لحظه‌ای
رایگان فرم بسازید
مرد جوان و خندان در حال اشاره به فرم آنلاین ثبت سفارش در پرس لاین

چه ویژگی‌هایی پُرس‌لاین را به بهترین فرم‌ساز آنلاین تبدیل می‌کند؟

انواع سوالات نظرسنجی مشتریان در پنل کاربری سایت نظرسنجی ساز پرس لاین

ساخت انواع فرم آنلاین در سیستم‌عامل‌های متفاوت

از انواع نمونه فرم آنلاین استفاده کنید یا با چند کلیک ساده انواع فرم را بسازید. از پرس‌لاین به عنوان فرم ساز اندروید یا iOS استفاده کنید و انواع سوال‌های چندگزینه‌ای، متنی، آپلود فایل، طیفی یا درجه‌بندی را در فرم خود به کار ببرید.


هوشمندسازی نمایش سوال‌های فرم‫‬‬‬

با افزودن شرط، بین پرسش‌ها روابط منطقی تعریف کنید تا براساس هر پاسخ،‌ سوال مرتبطی به پاسخ‌دهنده نمایش داده شود.

نمایش نظرسنجی به شکل پاپ آپ یا ارسال لینک نظرسنجی در تلگرام و واتساپ و اینستاگرام

تنظیمات عمومی و پیشرفته فرم آنلاین

به کمک کُد یا ایمیل، پاسخ‌دهندگان را احراز هویت کنید. فرم‌تان را به زبان‌های مختلف بسازید و پاسخ‌ها را روی ایمیل‌ مورد نظرتان دریافت کنید.


شیوه‌های متنوع نمایش و ارسال فرم

لینک فرم یا پرسشنامه آنلاین خود را پیامک یا ایمیل کنید، در وب‌سایت نمایش دهید یا در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و غیره ارسال کنید.

نمایی از امکانات طراحی نظرسنجی رایگان فارسی در سایت پرس لاین

انواع رنگ‌بندی و تنظیمات گسترده طراحی فرم

به‌کمک قالب‌های رنگی رایگان، فرم متمایزی بسازید. رنگ سوالات، پاسخ‌ها یا حتی دکمه‌ها را خودتان انتخاب کنید و لوگویتان را در فرم‌تان نمایش دهید.


گزارش‌ساز و فیلتر‌های پیشرفته

بر روی هر بخش از داده‌ها، فیلتر مناسبی اعمال کنید و لینک اختصاصی نمودارهای همان بخش را با همکاران یا ذی‌نفعان به اشتراک بگذارید.

رایگان فرم بسازید

چطور به کمک پرس‌لاین فرم آنلاین رایگان بسازیم؟

با ثبت نام در سایت فرم‌ساز پرس‌لاین، می‌توانید فرم‌های موردنیازتان را بسازید؛ از فرم‌های ساده‌ای مثل فرم تماس با ما، فرم ثبت نام یا ثبت سفارش گرفته تا فرم‌های پیچیده‌تری از قبیل فرم استخدام، فرم مسابقه، فرم درخواست مرخصی یا فرم رضایت‌سنجی مشتریان.

مراحل ساخت فرم آنلاین رایگان در سایت پرس لاین - ایجاد

۱. ایجاد فرم آنلاین

با زدن روی دکمه ورود/ثبت نام، حساب کاربری‌تان را به رایگان بسازید و مراحل طراحی فرم‌ را در کمتر از چند دقیقه طی کنید.

مراحل ساخت فرم آنلاین رایگان در سایت پرس لاین - طراحی

۲. طراحی و رنگ‌بندی فرم

رنگ‌بندی فرم آنلاین‌تان را مطابق سلیقه یا هویت بصری کسب‌وکارتان، انتخاب کنید. از تصویر و لوگوی خود برای پس‌زمینه فرم‌تان بهره ببرید و نحوه نمایش فرم در موبایل، وب‌سایت یا تبلت را ببینید.

مراحل ساخت فرم آنلاین رایگان در سایت پرس لاین - تنظیمات

۳. تنظیمات دلخواه فرم

تنظیمات موردنیازتان را روی فرم فعال کنید؛ برای مثال برای فرم‌تان کد احراز هویت تعریف کنید یا امکان ثبت بیش از یک‌بار پاسخ را حذف کنید.

مراحل ساخت فرم آنلاین رایگان در سایت پرس لاین - ارسال

۴. ارسال و جمع‌آوری پاسخ

لینک فرم آنلاین‌تان را برای مخاطبین‌ از طریق پیامک، ایمیل، وب‌سایت یا رسانه‌های اجتماعی‌تان ارسال کنید.

مراحل ساخت فرم آنلاین رایگان در سایت پرس لاین - گزارش

۵. گزارش و تحلیل نتایج

به محض ثبت پاسخ، پاسخ را روی ایمیل‌تان ببینید و از بخش گزارش به نتایج، نمودارها یا پاسخنامه مجزای هر پاسخ‌دهنده دسترسی داشته باشید.

نمونه فرم‌های آماده پرس‌لاین – ساده و کاربرپسند

رایگان فرم بسازید

افزونه فرم‌ساز پُرس‌لاین چیست؟




هر فرم‌ساز معتبری نیاز به افزونه فرم‌ساز مطمئن و قدرتمندی دارد که بتواند نیازهای سایت‌های وردپرسی را برطرف کند.

پلاگین فرم‌ساز پرس‌لاین به شما کمک می‌کند انواع فرم آنلاین را به راحتی در سایت‌های وردپرسی خود بسازید و به شیوه‌ای تعاملی و کاربردی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

به کمک این افزونه ساخت انواع فرم آنلاین در وردپرس فقط در یک چشم به هم زدن ممکن می‌شود چرا که شما می‌توانید از صدها نمونه فرم آماده استفاده کنید و تنها با چند تغییر کوچک آن‌ها را برای استفاده سازمان خود شخصی‌سازی کنید.

نصب و راه‌اندازی این افزونه فرم‌ساز رایگان است و شما نیازی به پرداخت هزینه برای خرید این پلاگین ندارید و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان انواع فرم را در سایت خود بسازید و از شرایط ویژه پرس‌لاین استفاده کنید.

اگر سایت وردپرسی دارید همین حالا اقدام به دانلود افزونه فرم‌ساز رایگان پرس‌لاین کنید و انواع فرم آنلاین مانند فرم ثبت‌نام،‌ فرم تماس، فرم ثبت سفارش آنلاین، فرم تولید سرنخ (لید جنریشن) یا‌ فرم استخدام را بسازید.

اطلاعات بیشتر و دانلود افزونه فرم‌ساز

کاربرهای ما درباره فرم‌ساز پرس‌لاین چه می‌گویند؟

پویان ابراهیمی - Porsline

پویان ابراهیمی

سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.

عادل طالبی - Porsline

عادل طالبی

استراتژیست ارشد بازاریابی دیجیتال

پُرس‌لاین یکی از معدود سرویس‌های ایرانیه که به دلیل کاربری بسیار راحت و آسان، من هیچ‌وقت نیاز به راهنما و پشتیبانی پیدا نکردم و این به نظرم مهم‌ترین ویژگی یک SaaS‌ (خدمت نرم افزاری بر بستر ابر) هست که بچه‌های تیم پُرس‌لاین با موفقیت اون رو پیاده‌سازی کردند.

توحید علی‌اشرفی - Porsline

توحید علی‌اشرفی

معاون بازاریابی علی بابا

همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

دکتر نوید نظافتی - Porsline

دکتر نوید نظافتی

مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

پُرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پُرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

رامین یزدانی پدرام - کاربر پرس لاین

رامین یزدانی پدرام

مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

هومن خسروی - کاربر پرس لاین

هومن خسروی

توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

محیا میرزازاد - کاربر پرس لاین

محیا میرزازاد

مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

وحید دلاوری - Porsline

وحید دلاوری

مدیر IT بیمارستان میلاد

پُرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پُرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

دكتر محمد جعفری - Porsline

دكتر محمد جعفری

رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

طراحی فرم آنلاین با پرس‌لاین چه مزیت‌هایی دارد؟

نرم‌افزار ساخت فرم پُرس‌لاین تنها فرم‌ساز آنلاین فارسی و رایگانی است که برخلاف بسیاری از فرم‌ساز‌ها مثل گوگل‌فرم، به فرم آنلاین ماهیت یک تعامل انسانی می‌دهد.

در طراحی فرم آنلاین با پُرس‌لاین، پاسخ‌دهنده یک‌جا با تمامی سوال‌ها روبه‌رو نمی‌شود، بلکه درست شبیه به یک گفتگوی انسانی، هر بار به پاسخ‌دهنده یک سوال نشان داده می‌شود. بعد از پاسخ‌دادن به هر پرسش، سوال بعدی به‌‌صورت خودکار نمایش داده می‌شود. از این رو، ماهیت فرم الکترونیکی ساخته‌شده با پُرس‌لاین کاملاً تعاملی است و تکمیل فرم‌ها ساده و لذت‌بخش است!

علاوه بر این، ویژگی‌های زیر این نرم‌افزار را به فرم‌ساز بی‌نظیری تبدیل می‌کند:

  • نرم‌ افزار فرم ساز پرس‌لاین به‌طور کامل با زبان فارسی سازگار است.
  • به کمک پرس‌لاین می‌توانید انواع فرم‌های آنلاین مثل فرم‌های ثبت اطلاعات، فرم نظرسنجی یا ارزیابی را برای وب‌سایت، موبایل و هر نوع دستگاهی طراحی کنید.
  • فرم‌ساز پرس‌لاین بدون محدودیت در تعداد پرسش یا انتشار و فعال‌سازی هم‌زمان فرم‌های اینترنتی در اختیار شما یا کسب‌وکار شماست.
  • در پرس‌لاین شما به صدها نمونه فرم آنلاین با قابلیت ویرایش دسترسی دارید و در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید فرم موردنظر خود را آماده کنید.
  • برای استفاده از نرم افزار طراحی فرم آنلاین پرس‌لاین، به دانش برنامه‌نویسی احتیاج ندارید و خبری از دانلود، نصب یا راه‌اندازی نیست.
  • در این فرم‌ساز رایگان، بالاترین سطح پروتکل SSL بر تمام تبادلات داده‌ای اعمال می‌شود تا شما نگران امنیت و حریم خصوصی داده‌هایتان نباشید.
  • API پرس‌لاین به شما امکان ذخیره‌سازی داده‌هایتان بر روی سایت یا سیستم‌های داخلی سازمان را می‌دهد.
مراحل ساخت فرم آنلاین و نحوه طراحی نظرسنجی در پرس لاین به صورت گام به گام

فرم ساز آنلاین پُرس‌لاین چگونه به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند؟

کسب‌وکارهای زیادی هستند که به انواع نمونه فرم‌های اداری شرکت‌ها نیاز دارند یا اگر کسب‌وکار شرکتی نداشته باشند به دیگر فرم‌ها نیاز دارند. استفاده از انواع فرم آنلاین در این نوع کسب‌وکارها مزیتی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها به حساب می‌آید. استفاده از فرم‌ آنلاین در کنار مزایای این‌چنینی از دست رفتن داده‌ها را به صفر می‌رساند و شما همیشه می‌توانید از اطلاعات خود به صورت برخط استفاده کنید.

در حوزه کسب‌و‌کار، به‌کارگیری نرم‌افزارها باید حداقل یکی از چهار مزیت زیر را به همراه داشته باشد:

  • موجب افزایش درآمد یا کاهش هزینه شود،
  • موجب افزایش رضایت مشتری شود،
  • موجب افزایش رضایت کارکنان شود،
  • به تعالی عملیاتی سازمان منجر شود.

ساخت فرم‌ها توسط تیم فنی سازمان، شامل آماده‌سازی سوال‌ها، کُد‌نویسی، طراحی گرافیکی و تست نهایی از دو هفته تا دو ماه طول می‌کشد و ۲ تا ۴ نفر از نیروهای سازمان را درگیر می‌کند.

در قدم ارسال فرم و شروع جمع‌آوری داده‌ها، برای زیرساخت فنی، بکاپ‌گیری، حفظ امنیت سرور باید تمهیداتی اندیشیده شود. این قدم نیز بین دو هفته تا دو ماه زمان می‌برد.

به‌علاوه، به دلیل پیچیدگی‌های فنی، معمولاً سازمان‌ها برای یکی از مهم‌ترین بخش‌ها یعنی تحلیل و گزارش‌گیری اقدامی نمی‌کنند و داشبوردی برای نتایج در اختیار ندارند. در این حالت، سازمان باید حداقل چند ده میلیون تومان برای ساخت و توسعه تنها یک فرم هزینه کند. حال آن‌که، با نرم‌افزار طراحی فرم پرس‌لاین، تمام مراحل ساخت، ارسال و تحلیل نتایج فرم‌ها را می‌توانید به‌راحتی و در یک پنل کاربردی پیش ببرید؛ بدون این‌که زمان، هزینه و منابع انسانی خود را هدر دهید!

مزایای استفاده از فرمساز پرس لاین برای سازمان ها و استارتاپ ها و کارشناسان مختلف

از جمله کمک‌هایی که پرس‌لاین به کسب‌وکارها می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت عملیاتی

در هر نوع کسب‌وکاری باشید می‌توانید از انواع فرم آنلاین پرس‌لاین استفاده کنید و فقط در چند دقیقه فرمی تعاملی بسازید، آن را منتشر کنید و پاسخ‌ها را به صورت آنی تحلیل کنید. فرض کنید شما یک مرکز بهداشتی آرایشی دارید، می‌توانید از فرم نظرسنجی رنگ مو گرفته تا فرم مشاوره پاکسازی پوست را با پرس‌لاین بسازید. یا اگر صاحب یک باشگاه ورزشی باشید می‌توانید فرم ثبت‌نام باشگاه بدنسازی خود را با پرس‌لاین در چند دقیقه بسازید، از مشتری‌های خود بخواهید به صورت آنلاین آن را پر کنند و نهایتا هزینه باشگاه را بپردازند. برای نوبت بعدی پرداخت یا تمدیدشان هم می‌توانید به کمک قابلیت ایمیل اطلاع رسانی، ایمیل خودکاری ارسال کنید تا پیش از موعد بتوانند نوبت خود را تمدید کنند.

۲. افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه آن‌ها

با استفاده از انواع فرم تجربه مشتری می‌توانید نرخ بازگشت مشتریان به کسب‌وکارتان را افزایش دهید، مشتریان بیشتری دریافت کنید و به سرعت رشد کنید. فرض کنید یک موسسه آموزشی دارید، اگر پس از هر دوره آموزشی با فرم نظرسنجی دوره آموزشی از شرکت‌کننده‌ها نظرسنجی کنید می‌توانید کیفیت برگزاری دوره‌های خود را بهبود دهید و به این ترتیب هربار دوره‌ای بهتر برگزار کنید که موجب افزایش تعداد شرکت‌کننده‌ها شود.

۳. کارکنان شادتر و راضی‌تر

هرچه کارهای اضافه و تکراری کارمندانتان را کم کنید آن‌ها راضی‌تر خواهند بود. حالا فکر کنید به جای اینکه کارمندی ساعت‌ها زمان خود را به طراحی و کپی گرفتن از فرم‌های کاغذی کند، بتوانید در عرض چند دقیقه فرمی را بسازد و منتشر کند. آن‌وقت از اینکه توانسته کاری را به سرعت به پایان برساند احساس رضایت بیشتری خواهد کرد.

رایگان فرم بسازید

پُرس‌لاین نرم‌افزار فرم‌ساز آنلاین رایگان و مورد اعتماد در

آیا پرس‌لاین جایگزین قدرتمندی برای گوگل‌فرم و سایر فرم‌سازهاست؟

به‌طور کلی دو مشکل در استفاده از سایت‌های طراحی فرم خارجی برای کاربران ایرانی وجود دارد:

اول، بیشتر فرم‌نگارها مثل گوگل‌فرم (به عنوان نمونه‌ای از یک فرم ساز رایگان رایج در ایران) با زبان فارسی و زبان‌های مشابه که راست به چپ هستند، سازگار نیستند و قابلیت سفارشی‌سازی پیام‌های سیستمی به زبان فارسی را ندارند. اما پرس‌لاین کاملاً سازگار با زبان فارسی است. در عین حال، می‌توانید به سایر زبان‌ها مانند ترکی، انگلیسی، عربی و غیره نیز فرم خود را طراحی کنید.

دوم، در استفاده‌های حرفه‌ای که کاربر باید حساب کاربری خود را شارژ کند، مبالغ این ابزارها بالاست. حال‌آن‌که، پر‌س‌لاین در مقایسه با بسیاری از نمونه‌های رایج، ویژگی‌های ممتاز و مشابهی را به قیمت یک‌سوم آن‌ها در اختیار کاربران فارسی‌زبان قرار می‌دهد.

در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای از سرویس‌های خارجی را با پُرس‌لاین مشاهده کنید:

پُرس‌لاین گوگل ‌فرم سروی مانکی
سازگاری با زبان فارسی
سوالات استاندارد
سوالات پیشرفته
عدم محدودیت در تعداد سوال به ازای هر پرسشنامه تنها ۱۰ سوال در کاربری رایگان
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه رایگان) ۱۰۰ پاسخ ۱۰۰ پاسخ
عدم محدودیت در تعداد پاسخ (نسخه غیر رایگان)
بانک پرسشنامه‌های استاندارد آماده
افزودن شرط به سوال تنها در سوال چند گزینه‌ای
افزودن امتیاز به سوال
تعریف متغیر و درج اطلاعات مخفی
استفاده از امتیاز در متن سوال‌ها
استفاده از پاسخی در متن سوال دیگر
سفارشی‌سازی صفحه تشکر بعد از ارسال پاسخ‌ها
افزودن تصویر در پس‌زمینه و تم‌های آماده برای رنگ‌بندی پرسشنامه
حذف برندینگ
انواع شیوه‌های ارسال:
ارسال در شبکه‌های اجتماعی
نمایش پاپ‌آپ
قراردادن در وب‌سایت
تامین امنیت اطلاعات توسط پروتکل SSL
انواع شیوه‌های احراز هویت در هنگام ورود به مطالعه ورود با گوگل
تنظیم ایمیل‌های اطلاع‌رسانی به ازای پاسخ‌های دریافتی
گزارش‌های گرافیکی عمومی
پارادیتا و شاخص‌های پاسخ‌دهی
جدول نتایج و خروجی اکسل
افزودن فیلترهای پیشرفته به نتایج و تولید گزارش‌های تحلیلی متنوع
استفاده از API
پشتیبانی ایمیل، تلفن، چت آنلاین ایمیل و تلفن

سوال‌های متداول استفاده از فرم‌نگار آنلاین پرس‌لاین

با ثبت نام رایگان در پرس‌لاین و چند حرکت کشیدن و رهاکردن می‌توانید فرم اینترنتی خود را بسازید. پس از آن با چند کلیک می‌توانید از امکانات متنوع طراحی و تنظیم فرم‌تان استفاده کنید و لینک فرم خود را با شیوه‌های متنوع ارسال، برای جامعه هدف‌تان ارسال کنید.

بخشی از امکاناتی که در اختیار شماست:

  • استفاده از انواع سوالات تستی، تشریحی، درجه‌بندی، دریافت فایل عکس، ویدیو یا پی‌دی‌اف
  • تعریف شرط و امتیاز روی تمام سوالات
  • پاس‌دادن داده‌های موجود ازطریق آپلود فایل داده‌ها روی فرم (ویژگی درج اطلاعات مخفی)
  • شخصی‌سازی صفحه خوشامدگویی و تشکر فرم و نظرسنجی
  • طراحی و رنگ‌بندی دلخواه فرم آنلاین
  • شناسایی پاسخ‌های تکراری و اسپم

برای آشنایی با قابلیت‌های پرس‌لاین به صفحه ویژگی‌ها یا قیمت‌ها سر بزنید.

پرس‌لاین بر خلاف Google Form از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با گوگل‌فرم، امکانات بسیار پیشرفته‌تری را به عنوان یک فرم‌ساز آنلاین ارائه می‌دهد.

تعدادی از این ویژگی‌ها:

  • عدم محدودیت در تعداد پاسخ‌ها،
  • نمونه فرم‌های آماده،
  • افزودن شرط و امتیاز به تمام سوال‌ها،
  • حذف برندینگ،
  • انواع روش‌های احراز هویت،
  • ساخت لینک‌های اختصاصی برای هر پاسخ‌دهنده یا گروه مشخصی از پاسخ‌دهنده‌ها
  • دریافت ایمیل‌های اطلاع‌رسانی به محض تکمیل فرم و ثبت پاسخ

برای مقایسه دقیق‌تر پرس‌لاین و فرم‌نگار گوگل جدول مقایسه را ببینید.

بله، دریافت داده‌ها به شکل اکسل و CSV از بخش گزارش در فرم‌ساز امکان‌پذیر است. هم‌چنین در پنل کاربری می‌توانید با تعریف فیلترهای پیشرفته و مشاهده بخشی از داده‌ها، گزارش‌های اختصاصی بسازید و لینک‌های هر یک از گزارش‌ها را داشته باشید.

به‌علاوه، با افزودن بخش «مشاهده پاسخنامه» می‌توانید پاسخنامه هر پاسخ‌دهنده را به‌شکل مجزا ببینید، دانلود کنید، پرینت بگیرید یا با خود پاسخ‌دهنده به اشتراک بگذارید.

بله، کافیست با توجه به نیازتان فرم استخدام آنلاین خود را بسازید، روی سوالات شرط و امتیاز تعریف کنید و تنها آن دسته از متقاضیان را به مصاحبه دعوت کنید که به حد نصاب امتیازی مد نظر شما رسیده‌اند. بعد از ساخت فرم‌های استخدامی می‌توانید آن‌ها را ازطریق پیامک، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت شرکت منتشر کنید.

در صفحه نمونه نظرسنجی‌ها، صدها نمونه فرم و پرسشنامه آنلاین برای صرفه‌جویی در وقت و کمک به جمع‌آوری داده‌های باکیفیت‌تر وجود دارد. با کلیک روی دکمه «استفاده از این نمونه پرسشنامه» آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید. اگر مایل به ایجاد تغییراتی در آن‌ها هستید، آن‌ها را ویرایش کنید و یا بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید.

سازمان‌ها به کمک پرس‌لاین، از ارتباطات الکترونیک خود در جهت مدیریت تجربه مشتری، سنجش عملکرد کارکنان، تحقیقات بازار و هوشمندسازی فرایندهایشان استفاده می‌کنند.

برای مثال، استفاده از فرم‌ آنلاین و پرسشنامه اینترنتی که پاسخ‌دهی به آن برای کاربران ساده، روان و سریع باشد، نکته کلیدی در جذب بازدید‌کننده وب‌سایت و افزایش تعداد مشتریان است. فهرست زیر شامل رایج‌ترین نمونه فرم‌هاییست که سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکارها در پرس‌لاین می‌سازند:

  • فرم تماس با ما
  • فرم ثبت سفارش
  • فرم‌ استخدام
  • فرم ارزیابی عملکرد کارکنان
  • فرم چک‌لیست وظایف پرسنل
  • فرم ثبت نام کلاس، دوره، کارگاه آموزشی یا مسابقات
  • فرم نظرسنجی مشتری
  • فرم جمع‌آوری اطلاعات دموگرافیک
  • فرم رزرو غذا، رزرو کلاس یا رزرو اتاق


کارشناس پشتیبانی مشتریان تیم پرس لاین در حال پاسخگویی به سوالات کاربرها درباره ساخت فرم

پاسخ‌گوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی برای استفاده از فرم‌ساز آنلاین پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خودتان را برای ما ارسال کنید.